شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۵
۸۱

انتقاد رو در روی بذرپاش از روحانی پس از جملات توهین آمیز وی

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 324879
مهرداد بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته هنگامی که رئیس جمهور به همراه معاونینش قصد خروج از مجلس را داشت انتقاد خود را نسبت به سخنان رئیس جمهور به صورت حضوری و مستقیم به وی انتقال داد.
انتقاد رو در روی بذرپاش از روحانی پس از جملات توهین آمیز وی
به گزارش جهان به نقل از دانا حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز گذشته طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت :مردم در انتخابات ۲۴ خرداد ماه به افراط ، خشونت و خود رأیی ، تک رأیی و عدم مشورت و عدم تدبیر رأی " نه " دادند و به اعتدال ، تدبیر ، عقلانیت رأی "آری"

این اظهارات روحانی روز گذشته باعث دلخوری خیلی ها شد و بسیاری از رسانه ها نسبت به این موضع رئیس جمهور لب به انتقاد گشودند.

البته شنیده شده که نمایندگان مجلس هم نسبت به این موضوع واکنش هایی نشان دادند.؛ بطور مثال مهرداد بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته هنگامی که رئیس جمهور به همراه معاونینش قصد خروج از مجلس را داشت انتقاد خود را نسبت به سخنان رئیس جمهور به صورت حضوری و مستقیم به وی انتقال داد.

آنطوری که یکی از شاهدان گفت و گوی بذر پاش و رئیس جمهور به خبرنگار دانا گفته : نماینده مردم تهران با خطاب قرار دادن رئیس جمهور به روحانی گفته که شما رئیس جمهور همه مردم هستید و نباید جامعه را دو قطبی کنید؛ به هرحال نیمی از شرکت کنندگان در انتخابات به شما رأی ندادند و تعا بیر شما یعنی نیمی از این جمعیت به دنبال خشونت و افراط بودند که این سخن نسنجیده ای است و در شأن رئیس جمهور نیست.

بذر پاش در ادامه گفته :شما رئیس جمهور کل مردم ایران هستید و نباید طوری موضع بگیرید که باعث شود جامعه به سمت دو قطبی شدن پیش برود.

البته رئیس جمهور در پاسخ به بذر پاش گفته است: منظور من اینست که اکثر مردم دنبال اعتدال اند و فقط چند هزار نفری دنبال خشونت هستند.

بذر پاش هم خطاب به روحانی گفته: آیا واقعا مفهوم جمله شما این بود ؟!

این شاهد عینی در پایان اضافه کرد: حدود بیست نفر از جمله آقایان ابوترابی فرد و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس و تعدادی از معاونین رئیس جمهور از جمله آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور شاهـد گفت وگـوی چند دقیقه ای مهرداد بذر پاش با رئیس جمهور که در کمال ادب و متانت انجام شد، بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد .بالاخره کسی پیدا شد که شهامت داشته باشه به این توهمی ها مستقیم بگه حرف مردم را .
Iran, Islamic Republic of
زنده باد فرزند شهید و انقلاب
دمش گرم
قابل توجه آقای روحانی؛ به استحضار می رساند شما سعی کنید با تدبیر و امیدی که شعارش رو دادید حداقل ها را انجام دهید. و کلید گشایش یک قفل تنها و تنها یک قفل را باز نمائید تا بلکه از این طریق جایی در دل ملت فهیم ایران باز نمائید.
Iran, Islamic Republic of
کدام ملت منظور شماست؟
ما
ملت 13 ابان و22 بهمن و9 دی
چهار میلیونو میگه..
ملت ایالات متحده!!!!!
:)
ریس جمهور و حامیانش با استفاده از عناصر افراطی جناح اصلاح طلب و عناصر فتنه گر نشان دادند که از تابلوی اعتدال برای رسیدن به مقاصد پلید استفاده میکنند.
محمد باقر
با شما کاملا موافقم .
Iran, Islamic Republic of
این هم توهین
....
صدر در صد!!!!!!
پس مشخص شد اقای روحانی سرکسانی که به ایشان رای داده اندکلاه گشادی گذاشته است زیراایشان نه اینکه متعادل نیستندبلکه بسیاردیکتاتور وخودرای هم هستندزیراطی این چند روزی که ازریاستشون می گذرد سعی کردندتمام اثار خوب دولت قبل راازاذهان پاک کرده یاتخریب کنند که مباداکسی ازاحمدی نژاد خاطره خوبی داشته باشد زهی خیال باطل.
Iran, Islamic Republic of
آثار خوب؟؟ میشه بفرایید چی؟
حداقل آثارش این بود که قرداد ترکمنچای امضا نکردند..
حميد
Iran, Islamic Republic of
سلام
اين يك اصل است كه هركسي منتقدين خود را را متهم به افراط كند خود يك ديكتاتور است چون تحمل نقد را ندارد شعار اعتدال هم يك شعار تصادفي و عوام فريب بود بوي ديكتاتوري زمان خاتمي به مشام مي رسد
اینا همه انتقام اون هشت ساله و عقده های اک.....
اگه مجلس اصلاح طلب بود و مثلا کابینه جلیلی یا قالیباف میخواست رای بگیره به هیچ کدومشون رای نمیدادن
یاد حرف حداد که گفت شش ماه دم در مجلس ششم وایساده بود افتادم !!!!
Iran, Islamic Republic of
پیام مردم در 24 خرداد دوری از افراطی گری نظیر فتنه و انحراف است. مردم در 24 خرداد رای ندادند تا عده ای بی قانون و افراطی و ساختار شکن وزارت علوم و وزارت خارجه را تصاحب کرده و کشور را به دوران فتنه 78و یا 88 بازگرداند.
مردم به کسی رای ندادند که معاونش نتیجه گیری کند چون در هتلهای ایران مشروبات الکلی سرو نمی شود توریست در ایران کم است!!!
Iran, Islamic Republic of
فعلا که میبینی رای دادن دقیقا به همون کسی که تو میگی بهش رای ندادن :)
خوب اون زمان که روی دیگرشو نشون نداده بود!!کم کم داره مشخص میشه!!!!!!!
دمت گرم
اگه کسی بهش اعتراض نکنه فکر می کنه محق بوده اینطور جولون بده و خودشو به رخ ملتی که سر کار اوردنش بکشه
اگر مخالفینت شرکت نم یکردن که رای نمی اوردی. با احتساب اونا تو شدی نصف + کمتر از یک و اومدی بالا
Iran, Islamic Republic of
به خدا اونایی که بهش رای دادند پشیمونند . فهمیدند که فقط ...... زده
سلام
جناب دکتر روحانی
قرار نیست هر کسی که به شما رای نداده خشونت طلب و افراطی معرفی بشه. همه ی مردم ایران اسلامی معتدل و انقلابی اند.
Iran, Islamic Republic of
اين دولت بيشتر حرف مي زند و بعد از اين چند ماه هيچ كار عمراني در خور توجهي نكرده
و فقط به دوش دولت قبلي ميذاره
ماشين رو هم كه قصد دارند گرون كنند
Iran, Islamic Republic of
کار عمرانی که نون شب مردمو زیاد کنه....کدوم کار احمدی بود؟؟؟
آقا! این خط ،اینهم نشون. این جماعتی که من می بینم هیچ کاری دستشون بر نمی آد جز خربکاری. باید دور همون قبلیها بگردیم.اینها نیومده همه چیزو بهم ریختن.خدا بهمون رحم کنه.
Iran, Islamic Republic of
ببین فقط یدونه ظریف کل کابینه احمدی نژاد رو قورت میده :))
یعنی اینقدر خوش اشتهاست!!!
ببین فردا صداش در میاد میدونی صدای اون عهد نامه ژنو!!!!!!!!!!!
محسن از قم
Iran, Islamic Republic of
حالا آخرش نوشتید با کمال ادب و متانت که یعنی چی مثلا خیلی باادبه ...
امين
منظور چند هزار اراذل واوباش جنبش سبز مي باشند که با وطن فروشي سرآمد 200 ساله خودباختگان و وطن فروشان شدند. بسيجي
Iran, Islamic Republic of
ریس جمهوری که حرفش رو در چند دقیقه عوض میکنه واویلا داره برای بعضی از نماینده های اصول گرا متاسفم که ککشون هم نمی گزه که ریس جمهور داره چی میگه اگه احمدی نژاد این حرف رو میزد فورا مطهری طرح سوال از ریس جمهور رو به جریان مینداخت .
واقعا !! باید به حال این مجلس بیشتر از این دولت تاسف خورد..
عزیزم من منظور رییس جمهور به شما میگم...منظور چهار میلیون نفرن ...واقعاآ آقای بذر پاش اگر رانت سیاسی نبودشما الان اینجا بودی؟؟؟
دقیقا بفرمایید اون چهار میلیون نفر چه کسانی هستند و دیدگاه شان چیست؟؟؟
امیر عباس
درود بر نماینده با مسئولیت مجلس .امیدوارم سایر نمایندگان از ایشان درس بگیرند . تامنافع ملی و وحدت ملی را قربانی مصلحت اندیشی نگردد
قابل توجه آقای روحانی : با احتساب جمعیتی که می توانستند رای بدهند و رای ندادند، آقای روحانی رای تنها 37 درصد مردم ایران را دارد و نه رای اکثریت مردم را
عبدالله
مردم در انتخابات ۲۴ خرداد ماه به افراط ، خشونت و خود رأیی ، تک رأیی و عدم مشورت و عدم تدبیر رأی " نه " دادند و به اعتدال ، تدبیر ، عقلانیت رأی "آری" من کاملا به این حرف معتقدم و به این گزینه رای دادم.
بابا خدا پدر رئيس جمهور قبل را بيامرزه كه اقلا به تعدادي از مخالفينش (اونهايي كه به قانون تمكين نكرده و سطل زباله آتش زدند) لقب خس و خاشاك داد اين بابا به كساني كه بهش راي ندادند (كه تعدادشون كم هم نبود . نزديك 50%) ميگه افراطي و خشونت طلب و ديگه چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما ها که تبریک هم گفتیم شدیم خشونت طلب حالا باید به اونایی که کشور رو به سوی جنگ خانگی و برادر کشی هدایت کردند چه لقبی باید داد؟؟؟
ایمان
بنده خدا احمدی نژاد هم فقط به آن چند هزار نفر آشوب گر گفت خس و خاشاک. دیدیم که چه بلایی بر سرش آوردند از شعر خوندن شجریان تا............! وای بر این دیکتاتوری رسانه ای اصلاح طلب ها
راست گفتی .میگم الان شجریان برای ماهم شعر میخونه؟
نیماراسخ
باید هم صریح انتقاد کرد.کشور دیکتاتورها که نیست...و اما:
صد رور تو رسیــــد به پایان حسن حسن
جز مرگ هیچی نشد ارزان حسن حسن
ما مچکریم و مانده ز کاریم و زا به راه
احوال ما بپرس ... تی قربان حسن حسن....
خودم
Iran, Islamic Republic of
آره جون روحانی. منظورش چندهزار نفر بود !!

وحشی گری یاران خودشون تو سال 88 رو یادشون نمیاد !!
ایرانی
روحانی از کی اعتدالگرا شده است هرکسی هم نشناسد ما خوب میدانیم در زمان ریاست جمهوری هاشمی ایشان چکاره بوده وچه کارهایی که نکردند واقعا جای تامل دارد!!!
به نظر من آقای بذرپاش انتقادش کاملا بجاست و آقای روحانی باید بیشتر از این مواظب فرمایشاتش باشد و همچنین عملکردش الآن مردم منتظرند ببینند ایشان در مقام عمل چقدر موفق به رفع مشکلات مملکت میشود ولی هنور چیز قابل توجهی ندیده اند .
محسن
آقای روحانی

برو وزارت جهاد کشاورزی
هر معاون وزیری که عوض می شود 50میلیون تومان هزینه دفتر خود می کنند آقای روحانی این تدبیر در وضع پولی این چه تدبیری است اگر امید دادنت هم این طوری باشد وای به حال مردم
Latvia
آقا ما که ازین آقای روحانی اعتدال و تدبیر ندیدیم مگر اینکه معنی اعتدال عوض شده باشه و مابیخبر باشیم
آقای روحانی نباید چنین توهینی به مردم می کرد. شاید کسانی به ایشان رأی ندادند ولی بر خلاف کسانی که از ایشان پست های کلیدی دریافت می کنند، همه مردم از این رأی تمکین کردند و حتی در جشن پیروزی ایشان شرکت کردند. همیشه همین طور است یک عده ای یک نظری دارند و عده دیگر تشخیص دیگری ولی وقتی یکی رأی آورد مردم را تفکیک نمی کند و بذر تفرقه نمی پاشد.
مجید
آقای روحانی
سلام
اونهائی که به شما رای ندادند، در کمال آرامش به نتیجه انتخابات احترام گذاشتند و با سلام و صلوات راهی پاستور شدید، این افراط است؟ یا تفریط؟ یا خشونت یا......؟!!! با این استدلال اقدام یارانتون در سال 88 چی محسوب میشه که مرد نبودن به رای مردم تمکین کنند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
معنای اعتدال : هر که با ماست معتدله هر که مقابل ماست افراطیه.
یادتون باشه جرج بوش پسر هم همین طوری مردم دنیا رو تقسیم کرد
من تعجب میکنم از مردمی که به روحانی با اون سابقه وادادگی در بربر غرب و اون معاهده ننگین ترکمانچای سعد ابادش و از نمایندگانی که ظاهرا وکیل الدوله شدند و به دولت او و بخصوص ظریف با اون سابقه شرم اور معاهده کذائی و فراری دادن برادر منافقش به امریکا رای دادند. سابقه اون کار ننگین همکاری با منافقین رو میتوانید از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی و در نهایت موسسه رازی حصارک کرج بگیرید
خدا خیرش بدهد.
اقای احمدی نزاد فرمودند 4تا خش خاشاک چه بلوائی درست کردند که هنوز هم ادمه دارد امیدوارم همان افرادی که دنبال اشوب بودند حالاقضاوت کنند که رئیس جمهور که یک روحانی است وادعای اخلاق مداری دارد می گوید هزان نفر خشونت طلب هستنددرمقابل ایشان چه باید کرد.
بذر پاش عزیز شما اول تکلیف مدرک دانشگاهی تو روشن کن بعد اظهار نظر کن.
France
امثال شما با تکبر و نادانی از روی شکم زیر هر خبری هر چه دلتون می خواد نظر میذارید و فکر می کنید که علامه دهرید بعد نماینده مردم (ولو نماینده یه روستا باشه چه برسه به تهران بزرگ) داره درباره انحراف اخلاق سیاسی یه کسی نظر میده و گلایه می کنه اونوقت تو به مدرکش گیر دادی مرد حسابی؟!!!
راس گفتن قدیمیا که :
قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید
همین تبختر و از موضع بالا حرف زدن این جماعت حال مردمو می گیره
ایشالا دور بعدی با رای ندادن به این اقا از توهم درشون میاریم
Iran, Islamic Republic of
چرا ما بقی نماینده ها ساکتن؟
توکلی، مطهری، زاکانی، دهقان و ...
اخه اینا فقط واسه احمدی نژاد شیر بودن !!! البته اگه جهان این نظرو تائیدکنه !!
مطهری!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اون که مرید اصلیشونه!
این سطح از بی حرمتی از این مقام جای تاسف دارد.
مدعیان ادب مرد به ز دولت اوست هر روز رسواتر می شوند
دانشجو هستم
من یک بار توی یکی از جلسات اصلاح طلبان بودم. خانمی از اساتید دانشگاه با سطح علمی لیسانس ادیان صحبت می کرد. گفت 90 درصد مردم نمی فهمند. تنها یک درصد مردم اهل فهم و شعورند. این یک درصد باید آن 90 درصد را به هر شکلی که شده مدیریت کنند. از او پرسیدم حالا ما جزو کدام گروهیم ؟ اون دسته نفهم ها یا آن یک درصد عاقل؟ آنها هم از جلسه بیرونم کردند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
این خشونت طلبی یعنی چه؟آقای رئیس جمهور از طرح این مسائل به دنبال اثبات چه چیزی است؟لطفا منظور نظرشان را از خشونت که سابقه استفاده از آن به رئیس دولت هفتم و هشتم بر می گردد را بیان کنند.
من نگران آن هستم که سرکوب مخالفان سیاسی با انگ های قدیمی دوباره برخی را جری کند و جامعه رابه التهابات سیاسی دوران خاتمی بکشاند.
ايراني
چه طور روش شد توی خونه ملت این حرف ها رو بزنه؟!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از مشخصه های اصلاح طلبی توهم و خودبرتر پنداری است که اقای روحانی هم متاثر از اطرافیان اغلب فتنه گرشون به این درد دچار شدن.
روحاني با جماعت اصلاح طلب و كارگزاراني ميگرده و ادبيات همونا رو نشون داد.
تو بگو با كيان زيستي
تا بگويم كه تو كيستي
زنده باد مخالف من
بله حتما !!!!!!!!!!!!
آقایون شعار می دهند زنده باد مخالف من تا دیگران را محکوم کنند ولی نوبت خودشان که می رسد نفس بکشی محکومی و با توهین و افترا دهانت را سه قفله می کنند.
جاوید
احسنت به آقای بذرپاش
....
آقای بذرپاش قانون ممانعت از استفاده از رانت تحصیلی، مالی و ... در چه وضعیتی است؟ از نمایندگان دیگه که امید نیست،...
Iran, Islamic Republic of
شماها دماغتون سوخته...
ما دماغمونم سوخت اموال مردم نسوزوندیم
چه منطقی حرف میزنی!!!!!!!!!!!!!
United States
درود بر نماینده شجاع جوان
United States
عجب حرف بجایی بود
هادی
United States
درود بر نماینده واقعی مردم...
درود بر این جوان برومند
هموطن
روحانی گفته:چند هزار نفری!!!!!!!
راستگویان ماله کشی هم بلد نیستن!!!!!!!!!!
امان از اعتدال!!!!!!!!!
فقط حرف اعتداله در عمل همون داس و خودرای واشرافیته!!!!!!!
رضا
زنده باد بذرپاش قهرمان