کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهره نزدیک به لاریجانی:

خاتمی آدم نجیبی است/ مثل بعضی‌ها نیست که نان نظام را بخورد، اما به صورت نظام چنگ بندازد!

9 بهمن 1402 ساعت 11:33

در جریان فتنه و اغتشاشات سال گذشته، این چهره سیاسی بدسابقه شعار وارداتی «زن زندگی آزادی» که با حمایت جریان ضدایرانی و میدان داری عناصر تجزیه طلب همراه بود را نویدبخش یک آینده روشن دانسته بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: منصور حقیقت پور، چهره نزدیک به لاریجانی اظهارات چندی پیش خود درباره خاتمی از سران فتنه 88 را دوباره تکرار کرده و مدعی شده است: «خاتمی انسان نجیبی است»!

لازم به ذکر است خاتمی با گذشت بیش از 14 سال هنوز حاضر نشده است ادعای تقلب در انتخابات سال 88 که در جلسات خصوصی به دروغ بودن آن اذعان می کند را به طور علنی مطرح کند و این ظلم بزرگ اصلاح طلبان را حتی در مقیاس کوچکی جبران کند.

نکته دیگر آنکه در جریان فتنه و اغتشاشات سال گذشته، این چهره سیاسی بدسابقه شعار وارداتی «زن زندگی آزادی» که با حمایت جریان ضدایرانی و میدان داری عناصر تجزیه طلب همراه بود را نویدبخش یک آینده روشن دانسته بود.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات حقیقت پور در گفتگو با جوان را خواهید خواند:

*فکر نمی‌کنم آقای خاتمی انتخابات جمهوری اسلامی را تحریم کند. من هیچ ارتباطی با او ندارم. آخرین بار در زمان وزارت، آقای خاتمی را دیدم. بعد کلاً او را ندیدم، ولی رفتار و سکناتش حاکی از آن است که در چارچوب نظام است و ولایت فقیه را قبول دارد. آقای خاتمی آدم نجیبی است. مثل بعضی‌ها نیست که نان نظام را بخورد، اما به صورت نظام چنگ بندازد؛ مثل بعضی از افراد که اعلام کردند در انتخابات شرکت نمی‌کنند. آقای خاتمی حتماً انتخابات را تحریم نمی‌کند. چقدر خوب است که نظام موجبات آزادی عمل بیشتر آقای خاتمی را فراهم کند.

*اگر یک جریانی ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر نیرو داشته باشد، فهرست نمی‌دهد؟ چرا ندهد؟ اما کسی نمانده است. من که از این افراد سراغی ندارم. در مجموع ۲۰ تا ۳۰ نفر در کل کشور از اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها تأییدصلاحیت شدند. چه فهرستی بدهیم. با این وضعیت، انتخاباتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، محقق نمی‌شود و رقابت بین پایداری‌ها و جریان آقای حداد و قالیباف خواهد بود. رقابت درون‌خانگی و درون‌گفتمانی مدنظر رهبر معظم انقلاب نیست. 
 
*جریان ائتلاف تحت هیچ شرایطی از سرفهرستی آقای قالیباف عدول نخواهد کرد، حتی اگر همه جریانات اصولگرا بخواهند فهرست واحد دهند، دعوای آن‌ها بر سر تقسیم فهرست خواهد بود نه سرفهرستی. شنیدیم پایداری برای حفظ آقای آقاتهرانی قصد انتقال او به قم را دارد. اگر پایداری فهرست مستقل بدهد، سرفهرست این جریان آقاتهرانی است. من پیشنهاد می‌کنم این طیف‌ها با فهرست مستقل بیایند تا وزن هر کدام مشخص شود. خوب نیست پشت یک فهرست واحد پنهان شوند. در جریان اعتدال هم نوبخت تنهاست. کس دیگری نیست که فهرست بدهد. در تهران کلاً دو نفر هستند، اما اگر قرار بر فهرست‌دادن باشد و افراد دیگری هم تأیید شوند، نوبخت سرفهرست است. 

درباره «حقیقت پور» بیشتر بخوانید:
پیشنهاد می‌کنم عراقچی مسئول تیم مذاکره‌کننده شود

باید دوباره اعتماد مردم نسبت به نظام برقرار شود!
از فرار مغزها به مهاجرت کفّاش‌ها و لحاف‌دوزها رسیدیم!

رئیسی استقلال تصمیم گیری را از خودش سلب کرده!
نظام از کنار ماندن آقای لاریجانی دچار خسران شده
رئیسی نیاید/ لاریجانی قوه مجریه را سامان می‌دهد
همه دنیا لاریجانی را به عنوان یک دیپلمات قوی می‌شناسد
یک عده بزرگان نظام مثل لاریجانی را لگدمال کردند!
محروم کردن لاریجانی از اجرا ظلم به تاریخ ایران بود!


کد مطلب: 868176

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/868176/خاتمی-آدم-نجیبی-مثل-بعضی-ها-نیست-نان-نظام-بخورد-اما-صورت-چنگ-بندازد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com