سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۱۴۲
فاطمه هاشمی، فرزند بزرگ آیت الله هاشمی:

بابا گفت با مانتو دانشگاه برو/ قبل از انقلاب خانه ما استخر داشت/ رفتن به سد لتیان در روز تاسوعا چه مشکلی دارد؟/ بابا روي برجام خيلي كار كرد/ دو ماه قبل از فوت به من گفتند می‌خواهند پدرت را بکشند!

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب: 865983
آن زمان خانه ما استخر داشت؛ يادم هست كه هم‌شاگردي‌ها مي‌آمدند خانه ما و از استخر استفاده هم مي‌كردند و بعد به ما مي‌گفتند شما فئودال هستيد!
بابا گفت با مانتو دانشگاه برو/ قبل از انقلاب خانه ما استخر داشت/ رفتن به سد لتیان در تاسوعا چه مشکلی دارد؟/ دو ماه قبل از فوت به من گفتند می‌خواهند پدرت را بکشند!
گروه سیاسی جهان نيوز: فاطمه هاشمی، فرزند ارشد آیت الله هاشمی به بهانه سالگرد درگذشت پدرش دوباره ژانر جنایی تخیلی کشته شدن بابای 82 ساله را مطرح کرده و مدعی شده شبهات برای ما زیاد است!

البته این ماجرای نخ نما و تکراری در سال های گذشته اعتبار خودش را از دست داد اما ظاهرا فرزندان مرحوم به این بازی علاقه دارند.

لازم ذکر است سال گذشته فاطمه هاشمی به مناسبت روز پدر دلنوشته ای خطاب به آیت الله هاشمی منتشر کرد و در ادعایی کاملا بامزه پدر 82 ساله اش که در استخر از دنیا رفت را با عباراتی نظیر «عروج ملکوتی و مظلومانه» و «شهید» خطاب کرده بود که به حال این روزهای کشور ناظر است و البته که مخاطبان جهان نيوز پاسخ این دلنوشته را دادند.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات فاطمه هاشمی در گفتگو با اعتماد را خواهید خواند:

*ما خودمان{چادر} انتخاب كرديم كه اين پوشش را داشته باشيم. فقط مي‌گفتند پوشيده باشيد. در خانواده و فاميل، همه چادري بودند و براي ما چادر از ابتدا جا افتاده بود. مثل يك لباس خانوادگي بود. اما وقتي من مي‌خواستم دانشگاه بروم، از ايشان پرسيدم كه با چادر بروم يا مي‌توانم با مانتو بروم؛ البته آن موقع مانتو هم نبود؛ لباسي شبيه مانتو بود كه تا بالاي زانو قرار داشت و نامش تونيك بود، چون در دانشگاه مثلا ورزش يا بازي مي‌كرديم، همه با همين لباس بودند. ايشان پاسخ داد كه اتفاقا با مانتو برو دانشگاه كه متوجه شوند مانتو هم حجاب است. من هم گاهي با مانتو و گاهي با چادر دانشگاه مي‌رفتم.

*در خانواده ما، همه مستقل بودند؛ چه برادرانم و چه من و فائزه. نظرات‌مان را مي‌گفتيم، اما من خودم هر چه پدرم مي‌گفت، گوش مي‌دادم ولي فائزه بيشتر نظرات خودش را اعمال مي‌كرد. اما خب بحث در خانه ما هميشه بوده و هنوز هم هست. بحث سياسي كه مطرح مي‌شود، هر كسي يك نظري داشت و بابا هم معمولا فقط گوش مي‌كرد و آخر نظر خودشان را بيان مي‌كرد و مي‌گفت اين نظر من است، دوست داريد گوش كنيد يا گوش نكنيد.

*ما هيچ كدام تا به حال برج نساختيم. همه دروغ است. فائزه پايش به كانادا نرسيده است. آنقدر شايعه درست كردند كه در كانادا برج ساخته و فلان. همه دروغ است.

*پيش از انقلاب، بابا به مجاهدين خلق كمك مي‌كرد و از زماني كه گرايشات آنها ماركسيستي شد، ايشان هم كمك‌هايش را قطع كرد. از همان زمان مجاهدين از آقاي هاشمي عصباني بودند. قبل از انقلاب، ما مدرسه رفاه مي‌رفتيم و بيشتر هم بچه‌هاي مجاهدين خلق بودند. آن زمان خانه ما استخر داشت؛ يادم هست كه هم‌شاگردي‌ها مي‌آمدند خانه ما و از استخر استفاده هم مي‌كردند و بعد به ما مي‌گفتند شما فئودال هستيد! خب اگر فئودال هستيم چرا اينجا مي‌آييد؟! منظور اينكه از آن زمان شروع شده بود. بعد از انقلاب مجاهدين خلق و گروه‌ها در دانشگاه‌ها بودند و همين شايعات را دامن مي‌زدند. بعد هم مجله فوربس نوشت كه آقاي هاشمي پنجمين فرد ثروتمند دنياست!

*هر جا مي‌رفتيم، مي‌گفتند اينجا متعلق به خانواده هاشمي است. مي‌گفتند كيش مال هاشمي است! رييس يكي از ستادهاي آقاي احمدي‌نژاد، هر جا كه مي‌رفت، مي‌گفت كيش مال آقاي هاشمي است؛ اتفاقا خودش بعدها رييس سازمان عمران كيش شد. يك بار كه آنجا رفته بوديم، گفتم حالا واقعا اينجا مال آقاي هاشمي است؟! گفت يك برگه توصيه هم از ايشان پيدا نكردم؛ حتي هر وقت كه اينجا آمده، هزينه‌هايش را خودش پرداخت كرده است. بابا شخصا همه هزينه‌ها را پرداخت مي‌كرد.

*«مورد ديگر، ماجراي رفتن به سد لتيان در روز تاسوعا كه در خاطرات ايشان آمده، در بين برخي گروه‌ها خيلي سر و صدا كرده است». چه اشكالي دارد؟ ايشان اگر مي‌خواست ريا كند، اين مسائل را نمي‌نوشت. چند بار هم به ايشان گفتم اين موارد را چرا مي‌نويسيد؟ گفت كه مي‌نويسم تا مردم بدانند رييس‌جمهورشان چه كارهايي مي‌كرده يا زندگي خصوصي‌اش چگونه بوده است. خيلي از آقايان ديگر هم مي‌رفتند؛ حالا نمي‌توانم اسم ببرم. همان سد لتيان هم مي‌رفتند؛ با هليكوپتر هم مي‌رفتند!

*اين نقدها را وارد مي‌دانيد؟ خير! بالاخره تعطيلاتي بوده و ايشان كلا سر كار بوده و حالا يك روز هم مي‌رفته تا استراحت كند. همه مي‌رفتند.

*اتفاقا بابا روي برجام خيلي كار كرد، چون معتقد بود كه اگر اين كار درست نشود، تحريم‌ها برداشته نمي‌شود و اقتصاد هم درست نخواهد شد... تاكيد داشت كه برجام مهم است و بايد اين اتفاق بيفتد. در خاطرات بابا نوشته شده است كه مي‌گويد: «وقتي بحث امضاي برجام بود و متوجه شدم كه آقاي ظريف و آقاي روحاني از اين بابت نگران هستند. من به دفتر آقاي روحاني رفتم و با ايشان صحبت كردم كه حتما بايد اين كار را انجام دهد و در زماني كه آقاي روحاني دودل و نگران شده بود، براي‌شان دلايلي آوردم و قانعش كردم.»


*قطعا فقدان ايشان براي دولت آقاي روحاني اثرگذار بود. آقاي روحاني در خيلي موضوعات كه به مشكل مي‌خورد، بابا مي‌رفت و با آقاي خامنه‌اي صحبت مي‌كرد ‌يا خود آقاي روحاني از ايشان مشورت مي‌گرفت و نظر مي‌داد كه اين خيلي تاثير داشت.

*من شنبه (روز قبل از فوت) تمام مدت كنار بابا بودم. شب هم وقتي ايشان راهي منزل شد من به خانه خودم رفتم و كارهايي كه داشتم را انجام دادم و دوباره به خانه ايشان رفتم. بابا معمولا ساعت ۱۰ و نيم مي‌خوابيد و تا زماني كه خوابيد آنجا بودم و بعدش به منزل خودم برگشتم. روز يكشنبه هم از صبح ۳-۴ مرتبه با ايشان تلفني صحبت كردم كه خودشان هم به من زنگ زد و گفت كه من دارم به استخر مي‌روم. من احساس مي‌كنم شايد ايشان خودش يك چيزهايي فهميده بود، چون هيچ ‌وقت روز يكشنبه خودش تماس نمي‌گرفت كه تو و مادرت به آنجا (استخر) بياييد. هيچ ‌وقت يكشنبه تماس نمي‌گرفت. من گفتم كه مامان ناهار ميهمان است، اما تماس مي‌گيرم كه ببينم مي‌آيد يا خير؛ چون منزل دخترخاله‌ام ميهمان بود. با مادرم تماس گرفتم و گفت كه تا ۵-۶ عصر آنجا هستم. بعد بابا به من گفت كه خودت بيا؛ ‌اي كاش رفته بودم (گريه مي‌كند) گفتم من وقت دندانپزشكي دارم؛ بيايم؟ گفت نه ديگر دكتر داري. من فيلم آن روز بابا را دارم كه جلسه كميسيون انرژي را در مجمع برگزار كرد. همه مي‌گفتند آقاي هاشمي چند بار اين پله‌ها را بالا و پايين رفت. ما خيلي هم پيگيري كرديم ولي آقاي شمخاني ادامه نداد. آخرين جلسه‌اي كه آقاي شمخاني ما را به شوراي عالي امنيت ملي دعوت كرد، به ما گفت كه من ديگر بيشتر از اين نمي‌توانم موضوع را ادامه دهم و به من مي‌گويند كه تو مي‌خواهي آقاي هاشمي را شهيد اعلام كني! جمله‌اي بود كه ايشان به ما گفت در حالي كه ما شواهد زيادي داريم.

درباره «فاطمه هاشمی» بیشتر بخوانید:
بابای شهیدم! به اسم اسلام بر مردم ظلم می‌کنند
پدر من تا آخرین لحظه دنبال این بود که مردم بتوانند حق‌شان را بگیرند
بابا می‌گفت آرزوهای بزرگي برای ايران داشتم؛ نگذاشتند
خواب بابا را دیدم/ گفت هرکاری می‌توانی بکن به دانشگاه آزاد برگرد!
چند بار به شمخانی گفتیم فوت بابا طبیعی نبوده!
پاسخ مخاطبان جهان: پدر شهیدت در استخر جوانمرگ شد!


*در آبان ماه يعني دو ماه قبل از فوت بابا، دو نفر آقا به دانشگاه آمدند كه من آنها را نمي‌شناختم. من بين كلاس‌ها كه يك ربع زمان بود، بيرون نمي‌آمدم و با بچه‌ها صحبت مي‌كردم. گفتند اين دو فرد آمده‌اند و در دفتر منتظر من هستند. هيچ ‌وقت ملاقاتي نداشتم. بالاخره رفتم و ديدم دو نفر آقا با سن حدود ۶۰ سال و موهاي جوگندمي نشسته‌اند. گفتم كه من كلاس دارم و بايد بروم. گفتند چند دقيقه بنشينيد تا ما حرف‌هاي‌مان را بگوييم و برويم. قرار شد بيشتر از ۵ دقيقه صحبت نكنند تا به كلاس برسم. آنها از كربلاي ۴ و كربلاي ۵ صحبت كردند و من هم گفتم كه اين حرف‌ها چه ارتباطي به من دارد؛ صحبت‌هاي‌تان را بگوييد، چون كلاس دارم. گفتند اينها را مي‌گوييم كه وقتي شما خواستي براي پدرت توضيح بدهي، ايشان بداند كه ما آدم‌هاي الكي نيستيم و كساني هستيم كه در جبهه و از نزديكان ايشان بوديم. اسمي هم گفتند كه البته اسامي‌شان را كه درست نمي‌گويند! گفتم خب بعد؛ گفتند ما آمده‌ايم كه بگوييم، مي‌خواهند پدر شما را بكشند و طوري پدر شما را مي‌كشند كه خود شما هم فكر مي‌كنيد به مرگ طبيعي فوت كرده است... شب كه به منزل بابا رفتم خيلي گريه كردم و برايش ماجرا را گفتم. خيلي اصرار كردم كه مراقب باش مي‌خواهند تو را بكشند. گفت كه اين چه حرفي است كه مي‌گويي! به هيچ كس اين حرف را نگو؛ حتي به مادرت، چون نگران مي‌شود. اتفاقات ديگري هم مي‌افتاد. مثلا اين اواخر حفاظت بابا خوب نبود. به ايشان هم گفتم كه ما وقتي مي‌آييم اصلا نمي‌پرسند چه كسي است و با ريموت در را باز مي‌كنند. چند اتفاق ديگري هم از ناحيه رييس تيم حفاظت افتاده بود. بابا محافظينش را خيلي دوست داشت و تا حرفي مي‌زديم به ما تندي مي‌كرد كه اينها خيلي زحمت مي‌كشند و اين حرف‌ها را نگوييد.
https://jahannews.com/vdcg7n97wak93y4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7n97wak93y4.rpra.html
برچسب ها: فاطمه هاشمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این خانواده که همه چیز را در اختیار دارند، باز هم کم شان است
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر عملکرد قابل قبولی داشت در انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
بابا گفت با مانتو به دانشگاه برو و شما هم قبول کردی !!!!! کاش از بابا میپرسیدی دانشگاه با غیر دانشگاه چه فرقی داره که دانشگاه را باید با مانتو رفت .
Iran, Islamic Republic of
امین امام هاشمی
Iran, Islamic Republic of
امین اما مرحوم آسیداحمدآقا بودند نه شیخ مغروق!
Iran, Islamic Republic of
عزیزان همه بگوئید نوجوان ناکام شبه شهید!!!
Iran, Islamic Republic of
باشه بهش میگم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز به جای اینهنه دست و پا زدن فیلم دوربین‌های استخرو نشون بدین
Iran, Islamic Republic of
اطرافیان هاشمی با گوشی عکساشو ثبت کردن خانوادش نزاشتن عکسا بیرون بیاد
Iran, Islamic Republic of
حالا نمیشه لطف کنن عکسها رو منتشر کنن. ببین همین خیلی ها میخوان فیلم و عکس بابایی رو ببینند.
Iran, Islamic Republic of
اولا" اگه این خونواده فیلم و تصویری از واقعه مرگ هاشمی در دست داشتند که با استناد به اون میتوانستند برای جمهوری اسلامی داستان بسازند شک نکیند بدون درخواست شماها این کارو می کردن
Iran, Islamic Republic of
حیات و ممات دست خداست.
Iran, Islamic Republic of
یعنی علت مرگ مشخص نشه
Iran, Islamic Republic of
علت مرگ بارها گفته اند چه بوده ومشخص است .ولی چون طبق خواسته شما نیست قبول ندارید.
Iran, Islamic Republic of
بدون کالبدشکافی مگه علت معلوم میشه؟
Iran, Islamic Republic of
خود شمخانی گفته کاملا تجسس شده و تمام ابهامات خاندان رفسنجانی برطرف شده این بنده خداها دچار فراموشی شده اند
Iran, Islamic Republic of
اگه فیلم رو نشون بدن احتمال داره بد بشه
Iran, Islamic Republic of
شما نگران احتمالش نباش فیلمو نشون بدین تا رفع ابهام بسه
Denmark
خب خانواده اش این کار رو بکنند، منع قانونی که نداره.
Iran, Islamic Republic of
با دیدن فیلم ده ها ابهام جدید طرح کنید تا مردم را سرگرم این واقعه نگهدارند.و.....
Iran, Islamic Republic of
شما خودشو نگران نکن فیلمو نشون بدین و خودتونو خلاص کنین
Iran, Islamic Republic of
مرگ یک پیر مرد 82 ساله در استخر بدلیل سکته قلبی نیازی به کالبد شکافی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا برادر صرماد
Iran, Islamic Republic of
90سالش بوده
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم پر رواند
Iran, Islamic Republic of
بابا که گفت با مانتو به دانشگاه برو این نان را در سفره امروز ما گذاشت که میبینی ،
Iran, Islamic Republic of
جالبه به محض اینکه اسم شیخ مغروق استخر فرح در سایتهای انقلابی که مخالف مرام و تفکر هاشمی و هاشمیون هستند ,میاد , بلافاصله می بینی سیل تعریف و تمجیدها و مثبت و منفی های عجیب و غریب کیلویی در حمایت از ایشون ذیل اون خبر و مقاله بارگذاری میشه
Iran, Islamic Republic of
همه اش زیر سر آلبانی نشینهاست شک نکنید .
Iran, Islamic Republic of
دقیقا از آلبانی هستن
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است...
United States
.ای روزگار!.
Iran, Islamic Republic of
اگه بابای شما می خواستند ترور کنند سال ۶۰ اینکار میکردن
Iran, Islamic Republic of
هاشمی امروز نیست تا ببیند برجامیون چه بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
ایشون توسط گروه فرقان سال 58 ترور شدند که جان سالم بدر بردند
Iran, Islamic Republic of
اگر دقت کنی از اول انقلاب هر کس ترور شده یک زاویه ای با غرب و اسراییل داشته پدر شما را واسه چی می بایست ترور میکردند ؟
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اوایل انقلاب توسط گروه فرقان ترور شد. یعنی اینم نمیدونستی
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
امروز هاشمی نیست تا ببیند برجامش سبب افزایش بیش از 2 برابری تحریمها و افزایش بیش از 10 برابری نرخ دلار و سکه و غیره شد.
Iran, Islamic Republic of
سفرهای اختصاصی برازنده خانواده شماست
Iran, Islamic Republic of
روز تاسوعا همه ی مردم مشغول عزاداری برای امام حسین(ع) هستن تفریح و جت اسکی در سد لتیان چه معنا دارد ؟!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا استفاده از هلیکوپتر بیت المال هم براشون مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
روزهای تاسوعا و عاشورا به شنا و جت اسکی سواری می پرداخت؟! .
اشکذری-شی
Iran, Islamic Republic of
سلام-ای کاش نوشته های خود هاشمی و فرزندانش ی زره امریکا واسراِییل را به خشم می اورد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
پدر شما در سن 82 سالگی در استخر سکته کرد و فوت شد
Iran, Islamic Republic of
چون حرفی که مخالف حرف منافقین باشه،قطعا درسته وگرنه آلبانی نشینان تکرارش نمیکردن
Iran, Islamic Republic of
85سالش بوده است . نه 82سال
Iran, Islamic Republic of
دختر بابا مرحوم مغر وق
جانباز
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هرگز فرمانده کل قوا نبود.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوا خمینی کبیر رحمت الله علیه بود.
Iran, Islamic Republic of
جانشین فرمانده کل قوا با همه اختیارات همان فرمانده کل قواست
Iran, Islamic Republic of
جانشین فرمانده با خود فرمانده کل قوا فرق می کند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرمانده کل قوا شخصی را به عنوان جانشین معرفی و همه اختیارات را به ایشان محول می‌کند دقیقا معنیش معلومه و برادرا بیخود خودشونو به درو دیوار نکوبن
Iran, Islamic Republic of
خوشبحالتون چه خانواده مرفهی بودید.
.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ای کاش از ایشان سوال میشد چطور با دستور پدرشان هیات علمی دانشگاه آزاد شدند؟
Iran, Islamic Republic of
بابای شما خدا رحمتش کنه عمر خودشو کرده بود
با تهمت زدن به گناه‌ پدرت زیاد نکن
Iran, Islamic Republic of
مرگ حق است هیچ ابهامی وجود نداره.
Iran, Islamic Republic of
چطور میتونی این همه پیام رو یه نفری تو سایت بذاری؟ واقعا دست مریزاد خیلی مخلصی خخخخ
Iran, Islamic Republic of
جهان تو مسلمان نیستی این یعنی چی که بابای 82 ساله
Iran, Islamic Republic of
چه بگوید بابا 82 ساله بود دیگه بگوید بابای 40 ساله خوب می شود
Iran, Islamic Republic of
احترام حداقل وظیفه است
Iran, Islamic Republic of
چیه بگه نوجوان تازه سبیل دار شده خوب سنش بالا بود.
Iran, Islamic Republic of
فقط تو مسلمان هستی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه قرار بوده پدرتون عمر نوح داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
آبجی چرا روز عاشورا نرفتید همونجا هم میشد نوحه بخونی اونوقت ملت اب خوردن ندارند
Iran, Islamic Republic of
داستان تخیلی خیلی دلچسبی بود باز هم از این خاطرات روایت کنید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ناراحت فوت بابات هستی متأسفیم اما بدان پدرت آقای رفسنجانی این اواخر کاری انجام داد که کرد با تایید روحانی و که وضعیت امروز مردم با اوست
حسن
Iran, Islamic Republic of
باعث بیشترین بد بختی مردم همین پدر شما بود خدا رحمتش کنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد بزرگ مرد
Iran, Islamic Republic of
رفتن به سد لتیان در روز تاسوعا چه مشکلی دارد؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
برا شما هیچی
!!
Iran, Islamic Republic of
برای یک شخصیت .بزرگ انقلاب ، زشت ترین کار است !!
حق جو
Iran, Islamic Republic of
حتی یهودیها در محل ما رعایت عاشورا را میکردند و نمیخندیدند....
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفسنجانی = اشرافی گری
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
واقعیت فرماندهی جنگ هاشمی ؛ که برخی در بوق میکنند ،
جدای از عملکردی ، که در آن مسئولیت داشت :
هاشمی ؛ از سال 64 ، نمایندگی امام خمینی(ره) ،
در شورای عالی دفاع
و فرماندهی نیروهای مسلح را بر عهده داشت !
امام خمینی(ره) ؛ در تاریخ 12 خرداد سال ۶۷
(حدود یک ماه و نیم ، قبل از پایان جنگ ، در 29 تیر 67) ،
بنا به پیشنهاد آیت الله خامنه ای ، رئیس جمهور وقت ،
حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را ،
به سمت جانشین فرمانده کل قوا ، منصوب کرد ،
که این انتصاب ، تا یک سال ادامه داشت !
هاشمی ؛ کلا ، چهارسال ،
فرماندهی نیروهای مسلح را ، عهده دار بود !
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
فائزه و مهدی ، اگر فرزندان هاشمی نبودند ، حکمشان اعدام بود !!
سید علی
Iran, Islamic Republic of
رأفت اسلامی نظام مزین به ولی فقیه بصیر مدبر.
شهریاری
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست از فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی به پرسداگرشما انقلاب وایران را دوست دارید چرا دراین موقع که کشور نیاز به آرامش دارد وانتخابات درپیش هست چرا آب آسیاب دوشمن میریزید
حمید
Iran, Islamic Republic of
خوب شما که خونتون قبل از انقلاب استخر داشته چرا مامان شنا را یاد بابا ندادند که چهل سال بعد تو استخر فرح غرق بش‌ن!؟
Iran, Islamic Republic of
افرین بامزه بود
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدیم ،با مزه بود .
Iran, Islamic Republic of
روایت فوت یک جور دیگر است
Iran, Islamic Republic of
برادر آلبانی صحیح‌ اینه که چربی دور قلبش زیاد شده بود
Iran, Islamic Republic of
دلیل نمیشه که بابای شما هر حرفی میزده درست بوده باشد
Iran, Islamic Republic of
نزدیک بود گریه کنم طرف82سالشه تواستخر مرده میکنم شهیدش کردن...
Iran, Islamic Republic of
وقتی مهدی هاشمی داشت با پیکر ددی سلفی مینداخت متوجه شدیم که بابا جوون جوون شهید شده.تبریک و تسلیت ما رو با تاخیر چند ساله بپذیرید.
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی عاقبت بخیر نشد.
Iran, Islamic Republic of
تو یه مملکت که ۲ تا فرمانده کل قوا نداریم قانون اساسی بخون هاشمی جانشین بود نه فرمانده
هجو گو
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این چه فرمانده ای بوده که در جبهه نبود ...؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین دشمن هاشمی غرور وتکبر دبچه هاش هستن
Iran, Islamic Republic of
با این خاطرات نمیتونین روی نحوه فوت پدرتون سرپوش بذارین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آخی
بنده خدا
تو ۸۴ سالگی فکرشم نمیکردن شاید عزرائیل بیاد دنبالشون
Iran, Islamic Republic of
مهدی جان عزرائیل نیامد دنبالش خودش رفت دنبال عزرائیل!؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
ازمرده هاشمی هم می ترسند
خخ
Iran, Islamic Republic of
مُرده که ترس نداره !
نادر
Iran, Islamic Republic of
آره بخاطر همین هر ساله تو سالگردش داعش بمب گذاری می‌کنه و بی بی سی هم علیه اون حرف میزنه!!!!
محمد ایوب
Iran, Islamic Republic of
از پله ها بالا و پایین می‌رفت چند وقته دیگه می گویند مرغ آبی‌ها جلویش را می‌گرفتند نرود می گوید محافظان از او نمی پرسیدند چه کسی هستید تو که می گویی روزی چند بار می‌رفتی منزل بابا محافظ ها هر لحظه عوض نمی شدند که نشناسند وتو آنقدر صورتت پوشیده نبود که نبینند چرا نمی خواهید بفهمید بابا تمام شد خودتان باشید
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
خانم هاشمی!
آیا بنظرتان دلسوزتر از خاندان شما و راهکاری بهتر از روش شما برای این مملکت نیست که اینقدر دست وپا می زنید تا صرفاً نسخه های شما تجویز شده و کشور با روش مدیران اشرافی و غربگرا اداره شود؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
اول یاد بگیر مرصاد نو‌شتن رو بعد اظهار نظر کن.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
شما چرا اینقد بال بال میزنی، مگه چی بهت میرسه؟؟!!!
Romania
دوربین های دانشگاه مطمئناً تصاویری از افراد مورد اشاره ایشان داشته است. چرا پیگیر نشدند؟!
Iran, Islamic Republic of
منظورتون همون دوربین هایی که حتی خانواده آقای هاشمی تایید کردند به دستور پدرشان خاموش بوده؟.
Iran, Islamic Republic of
مگه دوربین ها فوت اون دختره مهسا رو نشون دادن شما باور کردید؟؟
کرجی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه اما شماها هنوز به این پدروابسته هستید.
Iran, Islamic Republic of
پس منفی دادید حتما به مادر وابسته هستند
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز عزیز
بنده بعنوان یک مخاطب همیشگی این سایت متعجب هستم که دلیل اینکه هر هفته یک مصاحبه با یکی از فرزندان مرحوم هاشمی برگزار می نمایید چیست، آیا میخواهید مرده از گور بیرون بکشید و یا اینکه منش و رویه این خانواده را به جامعه معرفی بفرمایید !؟ و در مورد دوم آنهایی که مخاطب سایت شما هستند تماما با رویه اخلاقی پدر و مادر و فرزندان آشنا هستند ، پس انگیزه شما از بزرگ کردن فاطی و فائزه و محسن چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
بنده نمی گم مانتو حجاب نیست ولی تفکر بابات بود که حالا به روز افتادیم ؛ فاطمه خانم یکی از خطبه های نماز جمعه پدر را ببنید در رابطه با حجاب چه میگویند !؟
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا تا اسم هاشمی و اصلاح طلب ها می اید یک دفعه اینجا مثبت و منفی باران میشود این به نظرتان مشکوک نیست.
ناصری
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند مرحوم هاشمی را ،ای کاش زمانی که رییس جمهور بود در ادای حق مردم تقلا میکرد .یا ان زمان مردم حقی نداشتند ؟
زرگانی
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم این دونفر رو به مردم معرفی نمیکنه؟
Iran, Islamic Republic of
بابا آب داد دیگه شعار ما نیست .بابا پول داد بابا نون داد
Iran, Islamic Republic of
بعد از سران رژیم گذشته متول ترین فرد بابای شما بود
Iran, Islamic Republic of
فقط یک سوال آیا سوار هلیکوپتر دولتی شدن با فرض بر اینکه دیگران هم سوار میشدن در شرع اسلام جایزه؟
Iran, Islamic Republic of
اولا که هاشمی اجازه نمیداد دوربیتی روشن باشد ثانیا او همیشه تنها از استخر استفاده میکرد
Iran, Islamic Republic of
واقعیت را بپذیرید و مردنش را گردن دیگران نیاندازید .
Iran, Islamic Republic of
قبل انقلاب چیزی هم نداشتید
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
خانم هاشمی، ملت ایران هرگز نامه سرگشاده به رهبری و حمایت پدرتان از اصحاب فتنه را فراموش نخواهد کرد. کدام دلسوزی؟؟؟
اعمال فائزه و مهدی هم که مشهود است. چه کسی به مردم خط میداد که بریزید توی خیابون‌.
شما یا معنی دلسوز را نمی دانی یا از پیشینه خانوادگی ات مطلع نیستی.
لااقل تقوا داشته باشید و سکوت کنید‌.
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزد.رها کنید ..............؟
India
هاشمی چون بد جایی فوت شده وخانواده هم انرا میدانند ولذا بدنبال زنده نگه داشتن یاد او هستند ولی ذهی خیال باطل.
Iran, Islamic Republic of
تو از کجا میدونی بد بود برادر صرماد مگه اونجا بودی
علی
Iran, Islamic Republic of
بابای تو و تو و خانواده ات و خیلی های دیگر از گروهتان و گروه مقابلتان به اسلام و مملکت بودید و اینکه مقابلتان آدم نیستند
Romania
....
Iran, Islamic Republic of

بحث تقلب در انتخابات اولین بار از طرف پدر شما پس از شکست در انتخابات مقابل آقای احمدی نژادمطرح شد لکن چون اجرای انتخابات دست آقای خاتمی بود زیاد ادامه نداد و در دور دوم و انتخابات بعدی از طرف مادرتان شروع شد... ولی انتخابات پس از آن خوب بود چون برای شما هم خوب بود.
Bulgaria
چرا باید شما وامثال مسئولین دیگردربالاشهربنشینید؟!!؟
پدرتولیبرال سرمایه داررا درایران ایجاد کرد
Bulgaria
اینکه بعضی منفی رازیاد می زند شکمش سیر وطرفدارهاشمی است
Bulgaria
آقای هاشمی وخانواده محترم فقط بگویید جواب خدا را بخاطر اینهمه مشکلات چگونه می خواهید درآن دنیا بدهید؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هاشمي مورد تاييد امام بود و در تاريخ ساسي كشور و انقلاب بي بديل بود و تكرار نخواهد شد.اين همه بداخلاقي نسبت به هاشمي فقط از حسادت است.
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره) فرموده بودند ملاک حال فعلی افراد است هاشمی در فتنه 88 از قطار انقلاب پیاده شد.
Iran, Islamic Republic of
مشگلی که نداره اما ملتو تو مزار امام راحل جمع کرده بودیدبرا عزاداری
باهلیکوپتر برید سد لتیان کباب خوری؟
Iran, Islamic Republic of
هزاران پدر شهید شدن وهزاران دختر وپسر یتیم وهزاران مادر از مفقود شدن
عزیزشان جانباختن وهزاران زن جوان بی همسر ماندن انقدر بابا بابا نگفتن
کی می خواهد این کارها و حرفها راتمام کنید
آوانگارد
Iran, Islamic Republic of
شهرزاد قصه گو
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد بزرگمرد که همچنان در حال سوزاندن مخالفات هستی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فعلا من طلب رحمت می کنم
Iran, Islamic Republic of
خدا از تقصیراتش بگذره ...
United States
بابا گفت الحمدالله کتاب پدرجانتان هست که نشان بدهد خط سیاسی شما و پدرجانتان چی هست مدرک از این محکم تر
Iran, Islamic Republic of
آقای رفسنجانی یکی از شخصیتهای مهم این نظام بودند اصلا درست نیست بعد از فوتشون اینطور چهره شون رو تخریب می کنید.
!!
Iran, Islamic Republic of
دیشب خواب بابا رو ، دیدم دوباره !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
لطف خدا بود که ملت را از دست ایشان نجات داد.