شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۹۸
درباره حواشی پررنگ این روزها پیرامون رسانه ملی؛

باخت باخت برای صداوسیما/ تلویزیون جای کدام نوع سلبریتی است؟ + هفت نکته مهم

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 847579
صداوسیما باید همواره به این موضوع توجه داشته باشد که چه در عرصه برنامه سازی و چه در انتخاب مجری و ... نمی تواند هم براساس مبانی و ساختارهای انقلاب، فرهنگ دینی و ارزش ها حرکت کند و هم تصریحاً یا تلویحاً به تفکرات مقابل آن هم میدان دهد.
باخت باخت برای صداوسیما/ تلویزیون جای کدام نوع سلبریتی است؟ + هفت نکته مهم
گروه سیاسی جهان نيوز: خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به تلویزیون موجی از اعتراضات را به همراه داشت. بعد از این اتفاقات، روابط عمومی صدا و سیما نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد: «در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی محوری، مجری محوری، تهیه کننده محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیر منطبق با سیاست‌های رسانه ملی مردود و غیر قابل قبول است. رویکرد رسانه ملی در این خصوص تأکید بر مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهره‌ها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیب‌های گذشته است».
 
در این زمینه، توجه به چند نکته، ضروری است:
 
یک: اساساً با توجه به اظهارنظرهای قبلی برخی مدیران فعلی صدا و سیما انتظار این بود که روند اشتباه سال های قبل تکرار نشود. در همین بیانیه اخیر هم صدا و سیما گفته است که جلوی تکرار آسیب های گذشته را می گیرد. مصاحبه جدید رئیس صدا و سیما نیز به نوعی تأیید بر این موضوع است که قرار نیست رویه اشتباه گذشته در مورد سلبریتی ها ادامه یابد. اما پرسش این است که چرا با همه اینها زمزمه بازگشت رشیدپور و گلزار مطرح شد؟
 
جالب است که رشیدپور با این همه انتقادی که به او شده است، حتی هنوز هم حاضر نشده دو پست شائبه دار خود در مورد مهسا امینی و کیان پیرفلک را از صفحه مجازی اش حذف کند. فارغ از هر محتوایی که در آن هست، این رفتار به نوعی موجب برجسته شدن فتنه اخیر و حالت آتش بیار معرکه دارد.
 
دو: متأسفانه از یک طرف، خبرهایی مبنی بر بازگشت رشیدپور به صدا و سیما منتشر شد و از طرف دیگر، با توجه به حواشی ای که به وجود آمد، رشیدپور نوشته ای را منتشر کرد و به جای عذرخواهی رسمی و علنی از رفتار های گذشته خود، از مدیران صدا و سیما تشکر کرده و بازگشت به صدا و سیما را به زمان دیگری موکول کرده است. با توجه به ادبیاتی که نوشته اش دارد، در حقیقت، حس بزرگ منشی و کوتاه آمدن او در قضایای اخیر به مخاطب منتقل می شود! این یعنی اینکه این اتفاقات، در حقیقت، بازی دو سر باخت برای صدا و سیما بود.

 
سه: به طور کلی و فارغ از این قضیه، صدا و سیما باید همواره به این موضوع توجه داشته باشد که چه در عرصه برنامه سازی و چه در انتخاب مجری و ... نمی تواند هم براساس مبانی و ساختارهای انقلاب، فرهنگ دینی و ارزش ها حرکت کند و هم تصریحاً یا تلویحاً به تفکرات مقابل آن هم میدان دهد. یعنی هم به دین و انقلاب کمک کند و هم در مسیر تخریب آن قدم بردارد. بنابراین، چه در محتوای برنامه های خود و چه در انتخاب سازندگان این برنامه ها باید توجه کند که نقض غرض نشود.
 
چهار: ممکن است یک بازیگر حتی انقلاب را قبول داشته باشد، نماز بخواند، برای امام حسین(ع) سینه بزند، برای مدافعین حرم ارزش قائل شود، در ایام فتنه مانند برخی بازیگران موج سواری نکرده باشد و ... اما چنین چیزی به تنهایی مجوز نمی شود که  صدا و سیما به او میدان دهد. زیرا فردی که از طریق صدا و سیما به مردم معرفی می شود، چه بخواهیم و چه نخواهیم قطعاً در نزد بسیاری از مردم به عنوان الگو قرار می گیرد. مردم آن فرد جلوی دوربین را در همان لحظه نمی بینند، او را در جلوی دوربین به اضافه تمام حواشی، سبک زندگی، تفکرات و موضع گیری ها و ... می بینند.

مثلاً فردی مانند محمدرضا گلزار، ممکن است زمینه هایی داشته باشد که در جای خود مثبت هم باشد و اساساً برخی از سلبریتی ها فاقد آن باشند و یا به خاطر داشتن آن ویژگی ها حتی ممکن است برخی از همکارانش به او حمله کنند، اما نوع سبک زندگی، برخی عکس ها و فیلم هایی که در صفحه شخصی خود می گذارد و یا ماجرای عروسی و عقد آریایی و گربه بازی و به طور کلی حواشی ای که در اطرافش وجود دارد، موجب می شود که نتوان به او در صدا و سیما و حتی در سایر بخش های تأثیرگذار کشور، میدان داد. چون میدان دادن به او به نوعی ترویج و تأید سبک زندگی و برخی رفتارهای او نیز خواهد بود.

 
پنج: قطعاً صدا و سیما، محلی برای حضور افراد با گرایش ها و سلیقه های مختلف است و باید جذب حداکثری ملاک قرار گیرد. اما جذب حداکثری باید با محوریت اصول و مبانی و پایبندی به آن در زمان های مختلف باشد. غیر از این باشد، در نهایت، چه جذب اتفاق بیفتد و چه نیفتد، قطعاً به ضرر نظام و در جهت خلاف آرمان ها و اهداف آن است. در حقیقت، این جذب، به نفع انقلاب و نظام و کشور نیست، بلکه در نهایت به ضررش تمام خواهد شد و این خود، نقض غرض است.
 
شش:
دو صورت دارد؛ یا صدا و سیما نیروی انسانی کافی برای بالابردن جذب مخاطب ندارد و یا اینکه این ظرفیت وجود دارد و در عین حال نیم نگاهی به برخی سلبریتی های مسأله دار وجود دارد. اگر نیروی کافی ندارد، این اتفاقاً مشکل اساسی خود صدا و سیماست که چرا در این سال ها نیروی کافی تربیت نکرده و یا این همه استعداد موجود در کشور را شناسایی نکرده است؟ بنابراین، هر چه زودتر باید این نقص را برطرف کند. اگر هم نیروی کافی دارد، اصلاً چرا باید به امثال رشیدپور یا گلزار، اجازه ورود دوباره داده شود؟!
 
هفت: نکته پایانی اینکه اگر صدا و سیما به حواشی برخی سلبریتی ها، سبک زندگی و موضوع گیری آنها در سطح جامعه توجه نداشته باشد و به آنها میدان دهد، قطعاً به سایر سلبریتی ها این گزاره منتقل خواهد شد که می توان در فضای بیرون از صدا و سیما برخی خطوط قرمز را نادیده گرفت و در عین حال با اندکی توجیه و گفتگو با برخی مدیران و یا حتی عذرخواهی ساده و خوش و بش و یا حتی بدون اینها، وارد صدا وسیما شد!
https://jahannews.com/vdchqqn6w23nkmd.tft2.html
jahannews.com/vdchqqn6w23nkmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفر
Iran, Islamic Republic of
احسنت،عال است.میدان دادن به افرادی که درفتنه سال قبل غرض ومرض خودرا نشان دادند وبه آشوب گران خوراک فکری وتبلیغی دادند،خیانت به همه کسانی است گه برای این کشور ونظام اسلامی خون دل خوردند.
Iran, Islamic Republic of
از اول هم ، میدان دادن به این اشخاص در صدا و سیما کار اشتباهی بوده است.
Canada
چرا توی برنامه سازی فقط باید به یک گروه توجه بشه
ولی از همه مردم مالیات گرفته می شه برای صدا و سیما
Iran, Islamic Republic of
تو هیچ کشوری براندازان و حامیان آن‌ها را به عنوان یک گروه به رسمیت نمی‌شناسند .
Iran, Islamic Republic of
جناب صدا و سیما
این طریق جذب مخاطب نیست مار در آستین پرورش دادنه..
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه صدا و سیما هنوز باور ندارد که قدرت و بودجه و برنامه ریزی و کنترل این سازمان در اختیار افرادی است که ظاهر مذهبی را حفظ می‌کنند
Iran, Islamic Republic of
انشاا اجر عملتان با خدا خوب یا بد خدا میداند .
Iran, Islamic Republic of
مدیران شبکه های مشکل دار عوض شوند
United States
چشم منتظر فرمایش شما بودند استاد
Iran, Islamic Republic of
اگر در جواب کمی ادب رو رعایت میکردی بهتر نبود؟
تحلیل عالی
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر. دستتان درد نکنه جهان نیوز ممنون
Iran, Islamic Republic of
چون در شرایطی هستیم که تلویزیون خصوصی نداریم پس صدا و سیما برای حفظ انقلاب در عرصه فرهنگ اول باید مخاطبین را هر چند با تفکر انتقادی جذب کند و بعد دیدگاه ها را با تبیین ثاثیرات ان در جامعه مطرح کنیم. در رویه جاری مردم بتدریج از صدا وسیما دور میشوند سلبریتی ها را هم نباید از نظام دور کردحتی اگر منتقد باشند.
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی منتقد با سلبریتی بازیگر در میدان دشمن باید از هم جدا دیده شود.
منتقد در خود تلویزیون می‌تواند انتقاد کند اما به بازیگر زمین دشمن نباید فرصت جولان داد
Iran, Islamic Republic of
چرا قبول ندارید که مرجعیت و کیفیت برنامه های رسانه ملی کاهش یافته به نحوی که سریال های خودش را در بیلبورد های سطح شهر تبلیغ میکند
Iran, Islamic Republic of
این موضوع درست، ربطی به آنتن دادن میلیاردی به برانداز نداره
Iran, Islamic Republic of
آب رو بریزید همونجاتون که می سوزه
Iran, Islamic Republic of
اگر اینان رفتاری مخالف طرز فکر شما انجام دهند خلاف کرده اند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نه اينها راحت در دام فتنه گرفتار مي شوند فلش قبله نماشون به سمت سوي غرب و غربگراهاست براي همين هميشه به سمت اونها غش مي كنند!!!
Iran, Islamic Republic of
کشور مگر قانون و دادگاه ک قاضی ندارد، آیا برای ایشان حکم قصایی صادر شده است که اینگونه حکم میدهید
Iran, Islamic Republic of
خود مردم باید روحیه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند همه قضایا را که نمیتوان با دادگاه حل کرد .
کیوان
Romania
نیاز به دادگاه و حکم قضایی نداره او در افکار عمومی انقلاب به همراهی با اغتشاشگران متهم، محاکمه و محکوم تشخیص داده شده است .
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما مال همه مردم ایران با سلایق مختلف است . و درصورت لحاظ نکردن سلیقه آنها روز بروز مخاطبش رو بیشتر ازدست خواهد داد. و با این دست فرمون با احتساب گزارش های ورزشی و راز بقا حداکثر ۱۵درصد مخاطب خواهد داشت.
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما متعلق به نظام و مدیون ارزشها و خون شهیدان است و موظف است در چهارچوب همان ارزشها، باشد
Iran, Islamic Republic of
آقای گِلزاری که سوار BMWx6 میشود و در سطح شهر تردد میکند زمینه مثبت دارد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
نه دزدی کرده نه مال مردم و خورده نه منبع درآمد غیرقانونی داشته!
علی
Iran, Islamic Republic of
این خوبی ها که شما لیست کردی حداقلی است نه در تراز شخصی که در صدا وسیما سبک زندگی اش الگوی جوانان است.
Romania
پس از کجا این همه ثروت داره ...!!
Iran, Islamic Republic of
سوار bmv شدن ایراد ندارد اما ازدواج آریائی و برخی حرکات ضد اسلامی منفور است.
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اظهار تاسف کردن برای مرگ هر انسانی خیلی خوبه ولی بدون هیچ بررسی و اثبات کسی یا یک نظام را مقصر دونستن بازی تو زمین دشمن هست و کسانی که مردم از آنها الگوی می‌گیرند باید حواسشان به خودشان، نظراتشان، رفتارشان و اطرافیانشان باشد.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
درسته اما براي شهداي امنيت و شهادت مدافعين حرم و شهداي شاهچراغ و اظهار تاسف نكردند تازه برخي هاشون گفتند كه اين اتفاقات كار خودشونه .
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد برنامه های کپی شده از خندوانه و عصر جدید و سایر بنامه های موفق اقبال و جذب مخاطب و آگهی بازرگانی کافی را نداشته است
Iran, Islamic Republic of
اول مدیرانی که این افراد را دعوت کردند باید اخراج شوند.
دوماً صدا و سیمای جمهوری اسلامی جای این افراد نیست.
این افراد به اصطلاح سلبریتی باید بازخواست شوند نه اینکه دعوت به کار شوند.
ما نمی بخشیدم این افراد را و مدیرانی که اینان را دعوت کنند
United States
خوبه شما رئیس جمهور نشدید!! وگرنه وسط خیابان رو دیوار می کشیدید! رسانه همه مردمه نه فقط اقلیت خاص
Iran, Islamic Republic of
رسانه همه مردم هست درسته..ولی باید طبق قانون مملکت رفتار کنه
Iran, Islamic Republic of
این محاسبه اقلیت و اکثریت رو از کجا کشف کردی؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ببینم تو همون آمریکا که شما ساکنید به طرفداران ایران اجازه برنامه سازی حتی در شبکه های کوچک خصوصی می دهد؟!!!
United States
بله اجازه می دهد
متاسفانه تصور شما اشتباه هست
Iran, Islamic Republic of
رشید پور و... باید عذر خواهی کند ولی به کار صدا وسیما هم نمیخورد
ه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بفرمایید از چی عذر خواهی کند؟
Iran, Islamic Republic of
از اینکه افرادی مثل تو را چنان گول زده که میایید اینجا براش ماله کشی میکنید
Iran, Islamic Republic of
رهبری، در حکمی جبلی «ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»،«پراکندن امیدو نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی ذکر کردند،کدام مورد محقق شده؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا جامع و عمیق
باشه گلزار خوب اما گربه لازی و عقد اریایی چی؟؟؟؟
United States
گربه بازی و عقد آریایی نه خلاف شرعه نه خلاف قانون
سکوت کردن در قابل ظلم به انسان ها خلافه شرعه!
Iran, Islamic Republic of
کسی که بدعتی کرده و عقد همسرش غیر شرعی است می خواهد الگوی جوانان ما قرار گیرد ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خومدن عقد آریایی خلاف شرع نیست ؟؟؟؟؟؟چرا بی ربط میگی
Romania
عقد اریایی یا عقد بهایی بدبخت وحتما خلاف شرع اسلامه اگه مسلمونی وگرنه دگر هیچ
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
عقد آریایی خلاف شرع اسلام است.
البته برای شما که شرعتان دین اسلام نیست، بله خلاف نیست.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اسم محمد رضاست اونوقت عقد آريايي !!!؟
يعني صيغه عقد را ( انكحت و زوجت و .. ) را نخوندن ؟؟
يا به زبان آريايي خوندن ؟؟!
United States
ابراز تاسف برای مرگ مهسا امینی نه خلاف شرعه نه غیر قانونی! همدردی کاری انسانی ست. رهبری هم ابراز تاسف کردند و جمله زیبایی گفتند که فوت این دختر جوان دل ما را سوزاند. یکم از رهبری که مدعی پیروی هستید ازش اقلا یاد بگیرید!
نادر
Iran, Islamic Republic of

اینها اگر واقعا از سر دلسوزی و هم دردی ابراز تاسف کردند چرا این ابراز تاسف را برای روح الله عجمیان و آرمان علی وردی و سایر شهدای اربا اربای فتنه نکردند!
چرا در بزنگاه ها به جای تاکید بر وحدت ملی بر طبل دوگانگی و انشقاق در جامعه کوبیدند..
Iran, Islamic Republic of
بله رهبر ابراز تأسف کردند برای فوت ناگهانی این دختر ،اگه دقت بفرمایید متن آقای رشید پور بوی ابراز تأسف برای فوت یک دختر که قطعا یه حادثه است و کسی در این حادثه مقصر نیست نمیده بلکه طوری وانمود کرده که این دختر کشته شده و نیروهای امنیتی و نظام مقصر کشته شدن اونن
Iran, Islamic Republic of
نسبت دادن یک مرگ اتفاقی به نظام نهایت خلاف شرع و نهایت بی انصافی و نامردی و خیلی چیزای بدتر هستش
سعدی
Iran, Islamic Republic of
باخت باخت رو قشنگ نوشته
از رشیدپور به جای اینکا عذرخواهی که دعوت کردین
اونم بزرگمنشانه گفت نمیام!!!! هنوزم پستاش تو صفحشه
واقعا مدیران تلویزیون قدرت تحلیل ندارن؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بهش گفتن تشریف نیار و نخواستن بیشتر از این آبروی نداشته اش را ببرند
Iran, Islamic Republic of
واقعا که !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه آدم قحطه
این ها مار خوردند افعی شدند و به جان ملت افتادند
این همه جون تحصیل‌کرده داریم . باید التماس اینا را بکنید ؟؟؟؟؟؟ این ها هنرمند نیستند
خدا لعنت کنه کسانی که به اینها بها میده و …..
Iran, Islamic Republic of
حالا گذشته از این حرفها آقای رشیدپور چه خبراز پدرمهسا امینی.تیپ وقیافه پدرمهسا صد درجه با پارسال فرق کرده دیگه اون پیراهن چهارخونه آبی رو نمیپوشه
درضمن از شبکه بهایی منوتو هم سلام رسوندن
Iran, Islamic Republic of
شما فرزند داری ؟اگه داشتی اینجور حرف نمیزدی ،
الف الف
Iran, Islamic Republic of
...
United States
رسانه ملی ست نه رسانه میلی بر اساس میل افراد. عادت کردیم در هر چیزی دخالت کنیم و مدعی باشیم قانون نداریم! این تحلیل های یکجانبه با سوگیری های جناحی فاقد ارزشه و اکثریت مردم با این تفکرات کهنه و بسته موافق نیستند. رئیس صداوسیما منصوب رهبری ست و سیاست های کلان رو با ایشان هماهنگ می کنند. بعضی ها عادت کردند برای رهبر هم تعیین تکلیف کنند مثل خوارج در زمان حضرت علی
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
بله صدا وسیما میلی نیست و باید در چارچوب قانون نظام فعالیت کند.
اکبر
Denmark
تو چرا خودت رو اذیت میکنی برای صدا سیما
م د
Iran, Islamic Republic of
جای هیچ کدام نیست .تحفه که نیستن الکی همین سایتها وفضای مجازی اینا رو بزرگ می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
برخی مدیران سیما به نظر میرسد نفوذی باشند یا در حالت خوش بینانه ساده لوح وندانم کار باشند برنامه خوب وعالی مثل پاورقی را فدای این چهره معلوم الحال کردن بهتر است برای جبران هرچه سریعتر نسبت به بازگشت اقای شهبازی اقدام کنند
امید
Iran, Islamic Republic of
کاش می شد از مجری های با سواد و توانایی چون استاد محمود اکرامی فر، شاعر توانای کشور که روزگاری در برنامه شبانگاهی رادیو پیام با اجرا و گویندگی کم نظیرشان شنونده را به وجد می آوردند، دعوت می شد، واقعآ بعضی از مجری های کنونی ،اشعار و متون کهن را از روی متن به اشتباه می خوانند
روز گاری تلویزیون از مجریان با توانا مثل استاد موسوی گرمارودی، فاضل نظری ،زنده یادان حسن حسینی، شهروز ملک آرایی، منوچهر نوذری بهره می برد
Iran, Islamic Republic of
جان کلام را بیان کردید نقد تند بعضی دوستان نشان میده یا مطلب را درست کامل نخوندند یا نتوانستند درک درستی از مطلب داشته باشند
مینا
Iran, Islamic Republic of
تلویزیون جای وطن فروش نیست.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به جهان حرف دل ما هارو زدی خدا همتون راحفظ کنه
Iran, Islamic Republic of
پاک کنیدصداوسیمارا
عقیل فرمانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه صدا و سیمایی که امام فرمود بایستی دانشگاه باشد، و انتظار می رود مدافع و مروج و پاسدار فرهنگ انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و ولایت فقیه و ثمره خون شهیدان باشد، نشد
محمد ایوب
Iran, Islamic Republic of
اکنون آن مدیرانی که ازاینها درخواست حضور کرده ورشید پور منت برمردم گذاشته که فعلا نمی آید باید از مردم عذر خواهی کنند
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
متن بنظرم منصفانه و معقولانه ابعاد مختلف این موضوع رو شناسایی کرده بود .
نادر
Iran, Islamic Republic of
حرفهای درستی است کسی که شخصیت حقوقی پیدا کرد مجازنیست هر نوع رفتاری داشته باشد.مخصوصا کسی که در صدا وسیما می‌خواهد نقش آفرینی کند.
Iran, Islamic Republic of
.مسئولان امنیتی رسیدگی کنن،چرا مقابل شهبازی که یه شخص مخلص و کار درسته وایساده بودند؟!
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف فراوان از صدا و سیما ‌..
Iran, Islamic Republic of
تحليل خوب بود..
Iran, Islamic Republic of
کجای پست اینستاگرام رشید پور شائبه داره؟
میشه توضیح بدید.
بصورت درست و بیطرفانه توضیح بدید و قانع کنید
چرا فکر می کنید هر چی شما می گید درسته؟
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
پست های قبلیش در حمایت از فتنه و در چارچوب براندازی نظام بود.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
مقصران این بازی دو سر باخت باید از صدا و سیما کنار گذاشته شوند..
Iran, Islamic Republic of
خلاصه صدا و سیما در انتخاب مجریان دقت کند .
Iran, Islamic Republic of
به نظرم گلزار سرمایه ست.
نباید به اون سمت هلش بدیم.
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه کی تلویوزیون نگاه می کنه که شملا دنبال این هستید تلویزیون جای کدام سلبریتی هست و جای کدام نیست؟
Iran, Islamic Republic of
تلویزیون هم همانند اقتصاد و خودرو سازی پر است ازافراد زاویه دار با آرمانهای انقلاب و مرفهین بی درد که باید حتما پالایش شود....؟؟؟؟؟؟،،
Russian Federation
صدا و سیما باید بتونه از بین جوانهای این مملکت آدمهای خودشو پیدا کنه.
نه اینکه آویزان چند تا مثل اینا باشه.
United States
اگر نیرو ندارند اینهمه شبکه دلیلی ندارد وجود داشته باشه. .
Iran, Islamic Republic of
انسان مومن باید کاری کنه که خدا خوشش بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر صداوسیمای میلی جای هیچ انسان آزاده‌ای نیست.
Iran, Islamic Republic of
تلویزیون جای سلبریتی ها نیست
Iran, Islamic Republic of
اینها از صدا و سیما کسب اعتبار کردند ولی متاسفانه ظرفیت آنها خیلی نبود
Iran, Islamic Republic of
اونی که نظرش مخالف هست اشتباه می‌کنه که میخواد پول اون نظام را بخوره و از امکانات اون برا شاخ شدن برا خود اون مجموعه استفاده بکنه! .
Iran, Islamic Republic of
....
United States
شهبازی شهبازی حمایتت می کنیم….. .
Iran, Islamic Republic of
رشید پور هم آخرش با پولهای نجومی که تلویزیون از حق مردم به جیبش ریخته به خارج میرود و از اونجا به تمسخر ایران می‌پردازد
Iran, Islamic Republic of
در مجموع بیان خوبی است
Iran, Islamic Republic of
شمایی که به رشید پور تهمت میزنید ودم از خون شهیدان میزنید اون خودش سالها از پدر جانبازش مراقبت کرده و بعد پدرش شهید شده و هیچ وقت پای پدر شهیدشو وسط نکشیده .
Iran, Islamic Republic of
همه چیز دست همین اصلاح طلبان است.
ناصری
Portugal
آوردن کسانیکه به مشکلات اگاه وانتقاد و پیشنهاد دارند به صدا وسیما خوب است ولی ا‌وردن کسانیکه ریشه مشکلات را نمیدانند وبرای مطرح کردن آن پا به پله سوم وچهارم میگذارند وبه جای دادن راهکار اقدام به تهییج وتنش افرینی میکنند وخواسته یا نا خواسته همگام با دشمنان در آتش فتنه می دمند
Iran, Islamic Republic of
....