کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزافه گویی جدید نقویان:

خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم!/ پاسخی به سؤالات نسل جوان نداریم!/ به‌ خاطر مسأله حجاب جامعه را گرفتار کرده‌ایم!

10 تير 1402 ساعت 10:59

همه آرمان‌هایی که امروز عده‌ای به‌ خاطر آنها در حبس هستند، در بیانات و جهت‌گیری‌های شهید بهشتی می‌بینید!


گروه سیاسی جهان نیوز: ناصر نقویان، منبری پرحاشیه مورد علاقه اصلاح طلبان و منصوب در دولت روحانی در تازه ترین گزافه گویی های خود در بزرگداشت شهید بهشتی مدعی شده است: «خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم»!

وی همچنین در ادعای عجیبی دیگر به نفع جریان ضدایرانی، ضدانقلاب و اغتشاش گران گفته است: «همه آرمان‌هایی که امروز عده‌ای به‌ خاطر آنها در حبس هستند، در بیانات و جهت‌گیری‌های شهید بهشتی می‌بینید»!

جالب تر آنکه این چهره به ظاهر روحانی می گوید که جامعه را به خاطر حجاب درگیر کرده ایم! این ادعای ضدقرآنی در حالی است که حجاب جزو ضروریات دین است و چندین آیه صریح در قرآن کریم به آن اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است در رزومه نقویان، مواضعی نظیر «خدا به دورهمی با شراب نسبت به تنهایی با نماز بیشتر عنایت می‌کند»، «در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم پایین است»، «در خارج از کشور با زن نامحرم دست دادم» و... دیده می شود.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات نقویان را خواهید خواند:

 
*همه آرمان‌هایی که امروز عده‌ای به‌ خاطر آنها در حبس هستند، در بیانات و جهت‌گیری‌های شهید بهشتی می‌بینید.

*به‌ خاطر مسأله حجاب که‌ مدتی که جامعه را گرفتار آن‌ کرده‌ایم، جملاتی از شهید بهشتی بر  در و دیوار زده‌اند و آقازاده‌های ایشان واکنش نشان‌ دادند که این همه تفکر شهید بهشتی نیست؛ این یک انتخاب گزینشی است‌ و ما هم به آن راضی نیستیم.

*شهید بهشتی از نادره های دوران بود که هم خوب حرف می‌زد و هم حرف خوب می‌زد. من بسیاری را سراغ دارم‌ که‌ فقط باید از دور با آنها نشست و برخاست کنید و نزدیکشان که‌ شوید از آنها بیزار می‌شوید. شهید بهشتی می‌جوشد که‌ سعی کنید قدری بازار تبلیغات کلامی و قلمی کم رونق شود و توصیه می‌کنم توانمان را بر تبلیغ عملی بگذاریم.

*شهید بهشتی با جسارت می‌گوید شما باید بتوانید به‌ سمت‌ فساد بروید و اگر نرفتید، هنر این است؛ نه اینکه همه جا را ببندید و سر هر کوچه گشت ارشاد بگذارید و بعد بگویید الحمدلله جامعه به‌ سمت‌ فساد نرفت. جامعه‌ای که این مقدار اختلاف طبقاتی در آن باشد، دارای کمبود است؛ ولو همه جای آن را قرآن بگیرید.

*بیش از آمار جنگ، کشته‌های جاده‌ای ما است و از طرف دیگر فشار می‌آورید که بچه‌داری فلان است. یک جامعه سراپا تناقض درست کرده‌اید و آن وقت می‌خواهید همه دنبال معروف باشند؟

*خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم.

درباره «نقویان» بیشتر بخوانید:
دورهمی مریدان هاشمی؛ از یاسر و کرباسچی تا نقویان
خدا به دورهمی با شراب نسبت به تنهایی با نماز بیشتر عنایت می‌کند!
در خارج از کشور با زن نامحرم دست دادم


کد مطلب: 842242

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/842242/خانمی-روسری-اش-می-دارد-می-گوید-می-خواهم-ظلم-مبارزه-کنم-پاسخی-سؤالات-نسل-جوان-نداریم-به-خاطر-مسأله-حجاب-جامعه-گرفتار-کرده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com