دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۳
۶
از دل بیانات پُرمغز رهبر انقلاب؛

وجه تشابه انتخابات با انرژی هسته‌ای چیست؟/ هفت نکته در این باره بخوانید

دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 841819
وجه اشتراک صنعت هسته‌ای ایران با انتخابات چیست که رهبری از یک ادبیات مشترک برای این دو امر استفاده کرده و علاقه‌مندان به ایران را به حمایت و پشتیبانی از انتخابات و صنعت هسته‌ای فرا می‌خوانند؟
وجه تشابه انتخابات با انرژی هسته‌ای چیست؟/ هفت نکته در این باره بخوانید
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد جواد طوسی: دیدار دو هفته گذشته‌ رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای، به جهت بیانات خاص ایشان، این جلسه را با دیدارهای گذشته متمایز کرد. رهبرانقلاب در بخشی از این دیدار فرمودند: «اگر شما ایران قوی میخواهید، هر کسی ایران را دوست دارد، هر کسی جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی ملّت را دوست دارد و قوّت این کشور را میطلبد، بایستی به این بخش از تلاش و فعّالیّت علمی و تحقیقاتی و صنعتی و کاری‌ که اینجا انجام میگیرد اهمیت بدهد و برایش اعتبار قائل بشود».

پیش از این نیز رهبر انقلاب در مورد انتخابات فرموده بودند هرکسی که به ایران علاقه‌مند است، حتی اگر جمهوری اسلامی را هم قبول ندارد باید پای صندوق رای بیاید و در انتخابات شرکت کند.

اما وجه اشتراک صنعت هسته ای ایران با انتخابات چیست که رهبری از یک ادبیات مشترک برای این دو امر استفاده کرده و علاقه‌مندان به ایران را به حمایت و پشتیبانی از انتخابات و صنعت هسته‌ای فرا می‌خوانند؟

در این باره بخوانید:

یک: انتخابات وحدت بخش است همانگونه که صنعت بزرگ هسته ای نیز عامل وحدت، انسجام و هویت ملی است.

دو: انتخابات امید آفرین است و مشارکت بالای مردم، آنها را نسبت به آینده‌ی ایران امیدوار میکند؛ همانطور که قدرت هسته ای و توسعه‌ی این فناوری پیچیده نیز موجب امید آفرینی برای مردم ایران شده و دورنمایی از ایران پیشرفته را به ملت نشان میدهد.

سه: مشارکت بالا در انتخابات، در عرصه‌ بین الملل قدرت آفرین و اعتبار بخش است و صنعت هسته ای نیز به همین نسبت چشم مردم جهان را نسبت به ایران روشن می‌کند و تصویری قدرتمند و توسعه یافته از ایران ایجاد میکند.

چهار: همانگونه که مشارکت بالای مردم در انتخابات‌ها، یک پشتوانه‌ قدرتمند برای نماینده های ایران در عرصه‌‌های بین المللی است، صنعت هسته ای نیز، عامل قدرت‌زای ایران در مواجهه با قدرت های جهانی است. برای سران و مردم کشورها فرق میکند که در مقابل یک کشور ضعیف قرار دارند یا یک کشور هسته‌ای طرف حساب آن‌هاست.

پنج: همانطورکه قدرت نرم افزاری ایران از درون صندوق های رای بازآفرینی و تثبیت میشود؛ بخشی از قدرت راهبردی ایران نیز در داخل سانتریفیوژهای صنعت هسته ای تولید میشود.

شش: هرجا دشمن در مقابل قدرت های راهبردی ایران ایستاد، حمایت گسترده‌ی مردم آن‌ها را در دستیابی به اهدافشان ناکام گذاشت. دشمنان سال ها خواستند در مقابل جمهوریت ما بایستند اما هر بار مشارکت بالای مردم، دشمن را پشت ساختار جمهوریت ایران زمین گیر کرد. دودهه تلاش دشمن برای ایستادگی در مقابل قدرت هسته ای ایران نیز، تنها با پشتوانه و حمایت مردم ایران، به شکست انجامید.

هفت: آینده ایران مستقیما به مردم سالاری دینی و قدرت هسته‌ای وابسته است. چراکه یکی لازمه‌ پیشرفت و قدرت گیری ایران در جدال‌های بین المللی است و دیگری ضامن و پشتوانه‌ این قدرت و پیشرفت است. هر دوی این مولفه‌های قدرت در آینده‌ این سرزمین موثر هستند و مردم باید در آینده‌ روشن ایران سهیم باشند. از همین روست که رهبر انقلاب اصرار دارند، هرکسی که به ایران علاقه‌مند است، باید از این موضوع حمایت کند.
https://jahannews.com/vdcizzav3t1a5v2.cbct.html
jahannews.com/vdcizzav3t1a5v2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انتخابات تا رقابتی نباشه پرشور و امید آفرین نمیشه .
Iran, Islamic Republic of
انتخابات با افراد لایق و پیرو رهبر و نظام باید برگزار شود نه با اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
انتخابات با افراد سالم نه مشکل دار مثل اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
نه به اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
انتخاب را به مردم واگذار کنید
Iran, Islamic Republic of
...