کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام سابق کروبی: هر روز که می‌گذرد بیشتر مطمئن می‌شوم دولت رئیسی ناتوان است!

27 خرداد 1402 ساعت 13:30

حامیان دولت ناکارآمد روحانی با مقصد ناکجاآباد که نه تنها اقتصاد حتی سلامت مردم هم به بازی تحریم و FATF گرفته بودند به دولتی که شبانه روز در حال تلاش برای تغییر شرایط به نفع مردم است «ناتوان» می گویند.


گروه سیاسی جهان نیوز: رسول منتجب نیا، دبیرکل فعلی حزب جمهوریت و قائم مقام سابق حزب کروبی در تازه ترین اظهارات خود در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «در خصوص عملکرد دولت نیز با توجه شرایط جامعه و وضعیت مردم باید بگویم که بنده هر روز که می‌گذرد بیشتر مطمئن می‌شوم که این دولت ناتوان است. نارضایتی مردم از عملکردها و شرایط بغرنج زندگی موید همین گفته است که دولت نتوانسته مطابق قول‌ها و وعده‌ها عمل کند».

تخریب دولت سیزدهم بحث جدیدی نیست؛ خصوصا آنکه اصلاح طلبان بحث هجمه به دولت را از روزهای قبل از شروع به کار دولت آغاز کرده بودند که به خوبی موید اهداف تخریب هاست. 

نکته جالب آن است که حمله کنندگان به دولت آیت الله رئیسی، مدافعان یک دولت ناکارآمد هستند. منتجب نیا در سوابق خود عباراتی نظیر «اگر روحانی پیروز نمی‌شد معلوم نبود چه بلایی سر ایران می‌آمد» و یا «باید از روحانی قدردانی بشود؛ انسان بسیار مجرب و ارزشمندی است» را ثبت کرده است.

فی الواقع حامیان دولت ناکارآمد روحانی با مقصد ناکجاآباد که نه تنها اقتصاد حتی سلامت مردم هم به بازی تحریم و FATF گرفته بودند به دولتی که شبانه روز در حال تلاش برای تغییر شرایط به نفع مردم است «ناتوان» می گویند.

از دید منتجب نیا احتمالا دولتی که افتخارش نساختن خانه، تقدیم امتیاز نقد هسته‌ای و گرفتن وعده نسیه، جولان جاسوس‌ها، هشت برابر کردن نرخ مسکن و... است، یک دولت آرمانی و «توانمند» است اما دولتی که دیپلماسی فعال دارد، آمار کشته های کرونا را به صفر می رساند، واحدهای تولیدی را احیا می کند و... «ناتوان» است!

درباره «منتجب نیا» بیشتر بخوانید:
هفت توهین چهره شاخص اصلاح‌طلب به رئیسی و دولتمردان
دولت رئیسی ضعیف‌ترین دولت‌ بعد از انقلاب است!
اگر روحانی پیروز نمی‌شد معلوم نبود چه بلایی سر ایران می‌آمد
چرا از حزب رفیق کروبی خبری نیست؟
پیشنهاد منتجب‌نیا برای جبران کاهش اعتبار اصلاح طلبان
باید از روحانی قدردانی بشود/ انسان بسیار مجرب و ارزشمندی است
اصلاح طلبان انتقادات اساسی به روند اداره کشور دارند

آقای کروبی به خانه ما آمد، نتایج خوبی گرفتیم


کد مطلب: 840879

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/840879/قائم-مقام-سابق-کروبی-روز-می-گذرد-بیشتر-مطمئن-می-شوم-دولت-رئیسی-ناتوان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com