شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۱
فریب افکار عمومی؛

پیشنهاد منتجب‌نیا برای جبران کاهش اعتبار اصلاح طلبان/ با کاندیدای زن وارد انتخابات بشویم تا مردم اقبال نشان بدهند/ به نفع کشور هم هست

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 755825
به وضوح مشخص است که هدف اصلاح طلبان از نه خدمت و نه حل مشکلات مردم است، بلکه صرف کسب قدرت و تکیه بر صندلی مسئولیت هدف گذاری نهایی است.
پیشنهاد منتجب‌نیا برای جبران کاهش اعتبار اصلاح طلبان/ با کاندیدای زن وارد انتخابات بشویم تا مردم اقبال نشان بدهند/ به نفع کشور هم هست
گروه سیاسی جهان نيوز: رسول منتجب نیا، قائم مقام سابق حزب کروبی و دبیرکل فعلی حزب اصلاح طلب جمهوریت طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آرمان برای جبران خلأ اعتبار اصلاح طلبان در افکار عمومی، تلویحا یک پیشنهاد فریبکارانه داده است تا به این بهانه بتوانند کاهش اعتبار اصلاح طلبان در جامعه را جبران کنند. منتجب نیا پیشنهاد داده است که نامزد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یک کاندیدای زن باشد تا مثلا بتوانند با این راهبرد برد - برد (تائید یا رد صلاحیت) به اهداف مدنظرشان نائل شوند.

به وضوح مشخص است که هدف اصلاح طلبان نه خدمت و نه حل مشکلات مردم است، بلکه صرف کسب قدرت و تکیه بر صندلی مسئولیت هدف گذاری نهایی است. اصلاح طلبان هنوز از معرفی روحانی به جامعه عذرخواهی نکرده اند و مصرانه در تلاش هستند تا بتوانند یک دولت ناکارآمد دیگر را به هر طریق که شده بر ملت ایران تحمیل کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از یادداشت منتجب نیا را در ادامه خواهید خواند:

«اگر اصلاح‌طلبان به سراغ زنان اصلاح‌طلب و دارای شایستگی بروند و آنان را به نامزدی در انتخابات تشویق کنند. حضور زنی شایسته در انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی اصلاح‌طلبان برای اصلاحات خوب است و مردم نیز اقبال بیشتری به انتخابات نشان خواهند داد. با این اقدام اعتماد مردم نسبت به اصلاحات تا حدی بازسازی خواهد شد و میزان مشارکت نیز بالا خواهد رفت. اگر یک زن شایسته مدیر و مدبر که تجربه مدیریت موفق داشته باشد، وارد صحنه شود، اگر نگوییم 50 درصد واجدین شرایط رای برای حضور در انتخابات ابراز علاقه می‌کنند، ده‌ها درصد رای به سبد آن ریخته خواهد شد، در نتیجه مشارکت بالا خواهد رفت. این موضوع از هر جهت به نفع کشور خواهد بود، زیرا هم مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد و هم اعتمادسازی در حوزه عمومی انجام می‌گیرد. اگر اصلاح‌طلبان بتوانند در انتخابات آینده از یک نامزد شایسته خانم حمایت کنند، کار بزرگی انجام داده‌اند. این اقدام موثر که تاکنون نیز سابقه انجام آن در کشور وجود ندارد، بدون شک در تاریخ باقی خواهد ماند».

بیشتر بخوانید:
اگر روحانی پیروز نمی‌شد معلوم نبود چه بلایی سر ایران می‌آمد
چرا از حزب رفیق کروبی خبری نیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درس عبرت تکرار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در 8 سال گذشته نشان دادند که توانایی اداره امور جاری مملکت را ندارند و کاندیدای زن و مرد اصلاح طلب با هم فرقی ندارند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و اصلا"نباید کاندیدا معرفی کنند.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب دیگه تمومه ماجرا.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اول باید تو ده راه بدن بعد سراغ کدخدا رو بگیر .اول ببینید مردم رای می دهند بعد فیلم و سیانس نقش اول زن رو طراحی کنید
Iran, Islamic Republic of
با آنجلینا جولی یا جنیفرلوپز قرارداد ببندین شما که حرف دنیا رو خوب میفهمین
البته جولیا روبرت هم بد نیست.منتظریم
Iran, Islamic Republic of
این نظر توهین به شعور مردم است. چرا برای ماندن در قدرت دست به هر اقدامی می زنید؟
Iran, Islamic Republic of
. معلوم شد هدف این آقایان فقط ماندن در قدرت به هر شیوه و روشی است و خدمت به مردم اصلاً در اولویتهای اینها نیست.!
دیگه همینو کم داشتیم رئیس جمهور زن .چرا نمی خواین باور کنید زنا مدیرای خوبی نیستند..من جایی کار می کنم که اکثر مدیرا زنن ولی کارایی لازمو ندارن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ایده خوبیه .