کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با تجزیه طلبان؛ در برابر ملت

اصلاح طلبان بیشتر از این نتوانستند دوگانه بازی کنند/ بیانیه خاتمی: «زن زندگی آزادی» پیامی زیباست که حرکت به سوی آینده بهتر را نشان می دهد!

16 آذر 1401 ساعت 8:07

این فعال فتنه ۸۸ در این پیام از شعار زن زندگی آزادی به عنوان پیامی زیبا یاد کرد که حرکت به سوی آینده بهتر را نشان می دهد.


گروه سیاسی جهان نیوز: اصلاح طلبان به عنوان بازیگران میدانی فتنه های 78 و 88 از همان ابتدای فوت غمبار دختر جوان سقزی، این ماجرا را به پروژه فوری خود تبدیل کردند و رسما وارد میدان این فتنه پیچیده امنیتی - اطلاعاتی شدند. اشخاص، رسانه ها و خبرنگاران این جریان رسما در این میان حاضر بودند اما با مظلوم نمایی منکر نقش خود در ضلع سوم می شدند.

در بازه زمانی اغتشاشات هم رسما نظام اسلامی را تهدید به انقلاب می کردند و در روزهای افت آشوب ها وعده شروع دوباره می دادند. از سوی دیگر بارها پیشنهاد دادند که همه اغتشاش گران بدون قید و شرط آزاد شوند تا آرامش به جامعه برگردد!

اصلی ترین هدف گذاری دشمنان ملت ایران در سه ماهه اخیر براندازی نظام اسلامی و تجزیه ایران بود که صریحا آن را بیان کرده و در این میان فقط بیش از 60 شهید تقدیم امنیت کشور شد و چند عملیات تروریستی رخ داد و البته که جلوی بسیاری از محموله های سنگین سلاح و مواد منفجره گرفته شد.

با این حال، در تازه ترین مورد سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات و از رئوس فتنه 88 صریحا به این دوگانگی و نفاق سه ماهه پایان داد و بدون اشاره به شهادت ده ها نفر و هزاران میلیارد خسارت به اموال عمومی، با تکرار شعار «زن زندگی آزادی» که ریشه آن اساسا به گروهک های کرد تجزیه طلب بر میگردد، پرده دیگری از خیانت جریان اصلاحات به ملت ایران برداشت. و بار دیگر نشان داد که گفته صهیونیست ها مبنی بر آنکه اصلاح طلبان سرمایه بزرگ صهیونیست ها در ایران هستند و به نمایندگی از صهیونیستها با جمهوری اسلامی می جنگند، صحت دارد.
 

بیشتر بخوانید:
محمد خاتمی؛ آرام و صلح جو یا بانی و شریک اغتشاشات
کار اصلاحات به توجیه تراشی برای تجزیه طلب بودن هم رسید
بیانیه شرم آور جبهه اصلاحات ایران درباره حوادث اخیر
هدف دور و نزدیک اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور
سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند
چرا اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند فضای سیاسی کشور آرام باشد؟
پروژه امنیتی اول مهر که رهبری اشاره کردند، چه بود؟
نظام از اغتشاشگران دلجویی و عذرخواهی کند!

در پیام خاتمی به مناسبت روز دانشجو با بیان اینکه شانزدهم آذرماه را باید در متن آنچه در بیش از یک قرن بر این مرز و بوم رفته است و سیر و صیرورتی که ملت شریف ایران داشته است، دید و ارزیابی کرد، آمده است: مدار حرکت ملّت نفی استبداد، نفی استعمار و نفی عقب ماندگی، تبعیض و فساد و متناظر آن مطالبه آزادی، استقلال، پیشرفت و عدالت و در یک کلام دستیابی به "زندگی" متناسب با شأن انسان و اقتضائات زمان بوده است. ولی پاره ای از حادثه ها و ایام جنبه نمادین پیدا کرده است؛ از جمله شانزده آذر که نمایانگر جایگاه والای دانشگاه و پیشتازی دانشجو در تحولات اجتماع روبه آینده است.
 
رییس دولت اصلاحات در بخشی از این پیام با اشاره به فضای حاکم بر دانشگاه‌ها بعد از یک دوره انفعال، از آنچه همدلی و هم سخنی بخش مهمی از استادان با دانشجویان خواند ابراز خوشوقتی کرد.

خاتمی همچنین دراین پیام به بازداشت دانشجویان، ایجاد محدودیت های آموزشی، صنفی و سیاسی برای آنان و اخراج و اعمال فشار بر استادان پرداخت و آن را امری برشمرد که نمی‌تواند در نهایت امنیّت پایدار دانشگاه و جامعه را تأمین کند.

وی همچنین در این بیانیه خطاب به دانشجویان یادآور شد: از دانشگاه بخصوص انتظار می رود که توجه داشته باشد که همچنانکه آزادی یک نیاز مبرم و مطالبه مهم است، امنیت نیز برای کشور اهمیت دارد و مراد، از آزادی، آزادی ملّت و از امنیّت، امنیّت میهن است. نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیّت، پایمال شود یا امنیّت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.

این فعال فتنه 88 در این پیام از شعار زن زندگی آزادی به عنوان پیامی زیبا یاد کرد که حرکت به سوی آینده بهتر را نشان می دهد.

خاتمی در این پیام خطاب به مسوولان نیز تاکید کرد: به مسئولان توصیه می کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند و با کمک آنان وجوه ناصواب حکمرانی را بدرستی بشناسند و پیش از آنکه دیر شود به سوی حکمرانی خوب حرکت کنند.

وی پیام خود را با اظهار امیدواری به این که به لطف حضرت پروردگار و توجه به خواسته‌های بحق جامعه، در همه زمینه ها گشایش موثرتر پدید آید، به پایان رساند.

بیشتر بخوانید:
اصلاح طلبان کدام سمت حوادث اخیر ایستاده‌اند؟
ماجرای «مهسا امینی» به طور کامل شفاف شد
دلسوزانه با اغتشاش‌گران!/ فهم این ماجرا سخت نیست
جمهوری اسلامی صدای معترضان را بشنود!
واقعیت ماجرای درخواست «سلف مختلط» چیست؟
با تیم ملی فوتبال ایران مخالف هستند یا تیم فوتبال جمهوری اسلامی؟!

چند نکته درباره نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران
پشت پرده حمله سلبریتی‌ها به تیم ملی چیست؟


کد مطلب: 821484

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/821484/اصلاح-طلبان-بیشتر-این-نتوانستند-دوگانه-بازی-کنند-بیانیه-خاتمی-زن-زندگی-آزادی-پیامی-زیباست-حرکت-سوی-آینده-بهتر-نشان-می-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com