کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات صوفی، فعال اصلاح طلب:

مردم آزادی می‌خواهند/ دولت رئیسی همه چیز را رها کرده/ گشت ارشاد باعث فرار دختران از کشور شد!

17 آبان 1401 ساعت 13:26

به جرأت می‌توان گفت که نه تنها مجلس در رأس امور نیست، بلکه فرمان‌بر است و هرچه به آن بگویند را بدون توجه به عواقب آن قبول می‌کند و در صحن علنی اعلام می‌کند!


گرو.ه سیاسی جهان نیوز: در ادامه میدان داری اصلاح طلبان در ناآرامی های اخیر، این بار علی صوفی، از وزرای دولت اصلاحات ضمن حملات شدید به مجلس یازدهم از بیانیه ساکنان بهارستان مبنی بر برخورد قاطع قوه قضائیه با مباشرین جنایت های اخیر برآشفته شده و گفته است: «این افراد به عنوان نماینده به جای این که به مردم بپردازند، به جای اینکه دغدغه مردم را داشته باشد، فقط دارند خودشیرینی می‌کنند. حرفی را در صحن علنی مطرح می‌کنند که با هیچ عقلی جور در نمی‌آید»!

با فروکش کردن اغتشاشات، اصلاح طلبان از فاز تحریک آمیز و حمایتی خود به پروژه ممانعت از محاکمه جنایتکاران حوادث خشونت آمیز اخیر ورود کرده اند.

صوفی همچنین مدعی شده است که دولت رئیسی از زمانی که سرکار آمده کشور را رها کرده است! ظاهرا جناب صوفی زمان ها را قاطی کرده است؛ خوشبختانه آن دولتی که اقتصاد و حتی سلامت مردم را هم به بازی سیاسی گرفته بود و یکجانشنیی در شمال شهر را انتخب کرده بود، به پایان رسیده است. البته که حجم خرابی های به یادگار مانده به اندازه چند دولت کار زمان نیاز دارد.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات صوفی را در ادامه خواهید خواند:

*متأسفانه کشور ما از زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد دچار این مسئله شده است که افراد فاضل، دانشمند و شایسته کنار گذاشته می‌شوند و کسانی که لیاقت، شایستگی و دانش لازم برای تصدی سمت‌های مختلف را ندارند در حساس‌ترین مکان‌ها قرار می‌گیرند.

*به جرأت می‌توان گفت که نه تنها مجلس در رأس امور نیست، بلکه فرمان‌بر است و هرچه به آن بگویند را بدون توجه به عواقب آن قبول می‌کند و در صحن علنی اعلام می‌کند. به نظرم این افراد فقط فرمان‌بردار هستند. تصمیم به این‌ها گفته می‌شود و این‌ها فقط اوامر را اجرا می‌کنند. این وضعیت هم برای بقای خود حفظ می‌کنند در نتیجه کورکورانه تبعیت می‌کنند.

درباره «علی صوفی» بیشتر بخوانید:
روحانی به بی راهه رفت/ مردم به حق از اصلاح طلبان ناراحتند
رئيسي فکر می‌کند دیدن مردم در استان ها کافی است!
خاتمی مثل امام کاریزما دارد و مردم به حرفش گوش می‌دهند
دولت فشل شده و روحانی بی‌کفایت است
ریاست جمهوری اصولگرایان، اوضاع را وخیم می‌کند
موسوی خوئینی‌ها و خاتمی نگران نظام هستند
پیروزی بایدن ایران را از بن بست سیاسی و اقتصادی خارج می‌کند

*مجلسی که از نیروی انتظامی‌ می‌خواهد شما که با مردم برخورد می‌کنید، پس شدیدتر برخورد کنید، و بعد نیروی انتظامی‌ را تحت فشار قرار می‌دهند که چرا شما ضعف از خودتان نشان می‌دهید. نکته این است که این افراد به عنوان نماینده به جای این که به مردم بپردازند، به جای اینکه دغدغه مردم را داشته باشد، فقط دارند خودشیرینی می‌کنند. حرفی را در صحن علنی مطرح می‌کنند که با هیچ عقلی جور در نمی‌آید.

*به جاست که نمایندگان این شرایط را حتی اگر بخواهند برای بقای خودشان هم که شده درک کنند. یک همراهی با معترضین داشته باشند تا اوضاع آرام شود و به این ترتیب بتوانند خواسته اولیه و نیاز اولیه بشر که زندگی است را به مردم برگردانند و مردم احساس کنند که می‌شود که در این کشور زندگی کرد. این مردم زندگی می‌خواهند. بخش عمده این زندگی هم آزادی هست. مردم این‌ها را می‌خواهند. این یک فرصت است برای نظام و نمایندگان مجلس که باید صدای مردم باشند این را داد بزنند.

همه کسانی که خارج هستند دل‌شان با ایران هست و اگر در در خیابان داد می‌زنند و اگر فریاد می‌زنند، می‌خواهند موانع را از پیش روی خود بردارند و برگردند به کشور خودشان. یکی از همین موانع هم گشت ارشاد بود که مانع بسیار بزرگی هم بود و باعث فرار دختران می‌شد. باقی هم معیشت مردم است. قیمت دلار را ببینید. آیا دولت کنترلی بر قیمت‌ها در بازار دارد؟ دولت اصلا رها کرده است مدت‌هاست از روی کار امدن دولت همه چیز رها شده است.


کد مطلب: 818301

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/818301/مردم-آزادی-می-خواهند-دولت-رئیسی-همه-چیز-رها-کرده-گشت-ارشاد-باعث-فرار-دختران-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com