سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۳
۹
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۶۵

روز تلخی که فرح پهلوی از آن فرار می‌کند +فیلم و جزئیات

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 809068
حال سوال از فرح پهلوی و رضا پهلوی که ژست دلسوزی برای مردم ایران می‌گیرند و در پیام‌های خود با مردم ایران همدردی می‌کنند این است که چرا در مناسبت‌های نظیر سالروز جدایی بحرین از ایران و سالروز ورود نیروهای متفقین و اشغال کشور توسط آنان پیامی برای مردم صادر نمی‌کنند.
روز تلخی که فرح پهلوی از آن فرار می‌کند +فیلم و جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: بازمانده‌های رژیم پهلوی به خصوص فرح و رضا پهلوی (همسر و فرزند شاه مخلوع) سعی دارند به مناسبت‌های مختلف خطاب به ملت ایران پیام‌هایی صادر کرده و خود را دلسوز مردم ایران نشان دهند.

در این پیام‌ها فرح پهلوی و فرزندش رضا پهلوی ولیعهد خودخوانده ایران، به تمجیدهای دروغین از عصر پهلوی پرداخته و دوران پس از انقلاب را دورانی سیاه معرفی می‌کنند.

این پیام‌ها عموماً توسط چند رسانه معلوم الحال و وابسته ضدانقلاب به صورت گسترده پوشش داده می‌شود. رسانه‌هایی که تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با استفاده از تحریفات گسترده چهره‌ای غیر واقعی و تطهیر شده از دوران حکومت پهلوی نشان دهند و این خاندان را دلسوز مردم ایران نشان دهند!

اما این افراد و رسانه‌های حامی آنان، در برخی مناسب‌های مهم که اتفاقا منشأ آن به دوران پهلوی بر می‌گردد، سکوت می‌کنند؛ چراکه صحبت کردن و نوشتن درباره آن‌ به نفعشان نیست.

این روزها در ایامی قرار داریم که یادآور خاطره‌ تلخ جدایی بحرین از ایران است. پنجاه و یک سال پیش و در مرداد سال ۱۳۵۰ هجری شمسی استقلال بحرین از سوی شیخ بحرین اعلام شد و جالب اینکه شاه ایران به فاصلهٔ چند ساعت از اعلام خبر استقلال بحرین، آن را تبریک گفت!


اسدالله علم در خاطرات خود درمورد واگذاری بحرین چنین نوشته است: «گوینده رادیو ایران خبر جدایی بحرین را چنان با افتخار خواند که گویی هم‌اکنون بحرین را فتح کرده‌ایم»!

براساس اسناد ساواک، وقتی در جلسه یکی از احزاب، از هویدا درباره علت واگذاری بخشی از مملکت به اجانب سوال شد، وی پاسخ داد: «بحرین دختر ما است، دختر بزرگ می‌شود، به خانه شوهر می‌رود.» معلوم نبود اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، دیگر کدام قسمت‌ها به تعبیر دولتمردان این حکومت قرار بود شوهر داده شود.
 
این بذل و بخشش قسمتی از ایران توسط مدعیان نجات ایران و مدعیان ایران دوستی در حالی است که در هشت سال جنگ تحمیلی با محوریت عراق و حمایت ده‌ها کشور حتی یک وجب از نقشه ایران جدا نشد.

حال سوال از فرح و رضا پهلوی که ژست دلسوزی برای مردم ایران می‌گیرند و در پیام‌های خود با مردم ایران همدردی می‌کنند این است که چرا در مناسبت‌هایی نظیر سالروز جدایی بحرین از ایران و سالروز اشغال ایران توسط نیروهای متفقین و در ادامه فرار رضاخان پیامی برای مردم صادر نمی‌کنند؟

البته این پیام‌ها بهانه خوبی برای دیده شدن افرادی است که برای مردم ایران ارزشی ندارند و سالهاست که فراموش شده‌اند و از طرفی تهیه خوراک برای شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی است که دشمنی آنان با مردم ایران ثابت شده است.

بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
خواننده‌ زنی که با ضرب و شتم تسلیم خواسته کثیف شاه شد
ماجرای عصبانیت شاه از فرار دوست پسر فرح +فیلم
مردم باید یاد بگیرند بدون کالاهای اساسی هم زندگی کنند! +فیلم
ماجرای تصمیم رضا پهلوی برای تجاوز به دختر میزبان! +فیلم
عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا

حرمسرای اشرف پهلوی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر
ماجرای استخر مختلط دوست نزدیک فرح
از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ماجرای اعتراض مادر شاه به حجم فساد فرح +فیلم 
https://jahannews.com/vdciq3avvt1auu2.cbct.html
jahannews.com/vdciq3avvt1auu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Darius
Iran, Islamic Republic of
ملعونند، ملعونند، ملعون
سوسن
Iran, Islamic Republic of
لطفا فرح پهلوی درباره هزینه ای که با پول مردم ایران برای خرید لباس مجلسی، لباس زنانه، لباس عروس، لباس مجلسی و لوازم آرایش گران قیمت میکرد، پاسخ دهد.
سعیده
Iran, Islamic Republic of
فرح درباره زندگی خود در کاخ سعد آباد توضیح دهد‌.
Iran, Islamic Republic of
مگه فرح نمرده؟؟
نازی
Iran, Islamic Republic of
نه قربونت برم فرح پهلوی زنده است و داره با پول غارت شده مردم ایران در یک آپارتمان لاکچری در اروپا زندگی میکند
فریده
Iran, Islamic Republic of
فرح پهلوی باید هر چه سریع تر محاکمه شود.
شیده
Iran, Islamic Republic of
فرح پهلوی لطفا درباره عروسی لاکچری خودش با شاه توضیح دهد که قیمت لباس عروس که از مزون پاریس خریده از پول مردم ایران بوده. فرح پهلوی درباره غارت پول مردم ایران هم سخن بگوید.
Iran, Islamic Republic of
فرح خیلی اهل فکر کردن باشد به خانواده داغان و دلیل خودکشی نصف بچه هایش فکر می کند!….این خانواده ملعون خیر دنیا و آخرت نمی بینند.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند این دودمان را که همه اش برای ایران خسارت بوده اند .