کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید پزشکیان:

حکومت ۴۰ سال دست خودشان بوده/ چگونه تربیت کردیم که جوانان‌ اینطور شدند؟

4 مرداد 1401 ساعت 11:28

نکته مهم تر آنکه نقش جریان اصلاحات در حمله به دین، مقدسات، شبهه اندازی در باورهای اعتقادی جوانان و ایجاد انحراف در مطالبات آنان در تمام این سال ها قابل کتمان نیست.


گروه سیاسی جهان نیوز: مسعود پزشکیان، چهره اصلاح طلب و نماینده مردم تبریز در مجلس همسو با سایر اصلاح طلبان بحث حجاب و گشت ارشاد را بستر مناسبی برای بازی سیاسی جدید خود دیده اند. 

پزشکیان گفته است که 40 سال حکومت دست خودشان بوده اما چرا جوانان اینطور شده‌اند؟ باید به این چهره اصلاح طلب یادواری نمود که جمعیت چشمگیر جوانان حاضر در هیئات مذهبی، اعتکاف ها، اربعین حسینی و.. هم جوانان همین مملکت و پرروش یافته در این چهل سال هستند. برخورد با چند هنجارشکن تاثیر گرفته و برجسته کردن آنها به عنوان جوانان مملکت یک بازی سیاسی بیش نیست.

نکته مهم تر آنکه نقش جریان اصلاحات در حمله به دین، مقدسات، شبهه اندازی در باورهای اعتقادی جوانان و ایجاد انحراف در مطالبات آنان در تمام این سال ها قابل کتمان نیست.

برخی رسانه های اصلاح طلب سقف خواسته زنان را حضور در ورزشگاه و اسب سواری تعیین می کنند یا انکه برای تامین مشروبات الکلی سالم دغدغه دارند!

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات پزشکیان را خواهید خواند:

*آقایانی که می‌نشینند و چنین دستورهایی صادر می‌کنند به‌جای اینکه به مردم فشار بیاورند، به خودشان فشار بیاورند که چه کار کردند که بچه‌ای که ما تربیت کردیم الان که جوان شده حرف ما را نمی‌پذیرد، حکومتی که ۴۰ سال دست خودشان بوده، صداوسیما، مدرسه، رادیو و منبرها را چگونه تربیت کردیم که جوانان‌مان اینطور شدند؟ ما می‌خواهیم تاوان ناتوانی و سوءمدیریت خودمان را از بچه‌هایی  بگیریم که در این جامعه و در ممکلتی که ما انقلاب کرده‌ایم به دنیا آمدند!

*در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ هر اندازه که ما زور بگوییم مردم از ما بیزارتر می شوند، بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.

 
*ما خیلی از اصول اعتقادی‌مان را اجرا نکردیم و کاری به کارش نداریم؛ بعد آمدیم به بچه‌هایی که خودمان تربیت‌شان کردیم، در مدرسه به آن‌ها آموزش دادیم، صبح و شام برایشان آیه و حدیث خواندیم با همه این کارها اینگونه شده‌اند،  حالا باید آن‌ها را کتک‌ بزنیم یا من را که مسئول تربیت‌شان بودم و نتوانستم وظیفه تربیت کردن را به خوبی انجام دهم باید مورد بازخواست قرار دهیم؟

*با این کارهایی که این‌ها دارند انجام می‌دهند نه‌تنها نتیجه مثبت نخواهند گرفت بلکه به صورت عکس برخی را نسبت به باورها و اعتقادات‌مان بدبین خواهند کرد.

درباره «پزشکیان» بیشتر بخوانید:
ممکن است وقایع دی ۹۶ و آبان ۹۸ تکرار شود
اول انقلاب تصمیماتی گرفته‌ایم که الان هزینه آنها را می‌دهیم!
شرایط اقتصادی در حال بدترشدن است/ مشکلمان را با دنیا حل نکردیم
اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم
رئیسی دنبال خدمت، اصلاحات پی عقده گشایی +جزئیات

اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم


کد مطلب: 807275

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/807275/حکومت-۴۰-سال-دست-خودشان-بوده-چگونه-تربیت-کردیم-جوانان-اینطور-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com