کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی طبا، کارشناس ثابت رسانه‌های اصلاح طلب:

رئیسی به وعده‌هایش عمل نکرد/ ایران روز به روز دارد خراب‌ می‌شود!

22 خرداد 1401 ساعت 13:35

اصلاح طلبان برای تخریب مسئولان جدید قوه مجریه و ناامیدسازی مردم از دولت جدید که شبانه روز مشغول آواربرداری از خرابه های تحویل گرفته از دولت گذشته است، عجله دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی‌طبا، کارشناس ثابت و همه چیز دان رسانه های اصلاح طلب در گفتگو با سایت نامه نیوز درباره میزان تحقق وعده های انتخاباتی رئیسی گفت: طبیعی بود که آقای رئیسی نمی تواند به وعده هایش عمل کند، کما اینکه آقای روحانی هم نتوانست این کار را انجام دهد چون آنها وعده های انتخاباتی دادند و هنگام طرح این وعده ها، آقایان حساب و کتاب از دست شان در می رود.

وی افزود: نامزدها زمان انتخابات حرف هایی می زنند تا بتوانند رأی از مردم بگیرند اما در واقعیت معلوم است که نمی توانند به آن حرف ها جامه عمل بپوشانند. آقای روحانی گفت «من همه تحریم ها را برطرف می کنم» اما نتوانست. البته زمان انتخابات مردم هم باید بتوانند حرف راست را از دروغ تشخیص بدهند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نه آقای رئیسی بلکه هیچ کس دیگری همنمی تواند آن وعده ها را محقق کند، اظهار کرد: در مجموع تمام نامزدهایی که در انتخابات حضور پیدا کردند، صرفا به مردم وعده بهبود معیشت دادند، حال آنکه ایران در سراشیبی افتاده است و باید آباد شود تا بعد معیشت مردم بهبود پیدا کند.

هاشمی طبا با بیان اینکه ایران روز به روز دارد خراب‌ می‌شود، ادامه داد: حتی اگر آقای رئیسی بتواند آن وعده ها را عملی کند، مسئله تخریب ایران سرجایش باقی است. در حقیقت باید دیدگاه ها نسبت به آینده ایران عوض شود.

درباره «هاشمی طبا» بیشتر بخوانید:
ظریف در خصوص شهید سلیمانی اصلا حرف نامربوطی نزد
قالیباف شانس خیلی کمی دارد که بتواند به مجلس راه پیدا کند!
مردم در صندوق‌‌ها آرای باطله بياندازند!
انقلابی‌ها هم سرکار بیایند راه روحانی را ادامه می‌دهند
مطمئنا اصولگرایان در مجلس هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود
وزرای دولت سیزدهم کارهای معمولی را شاید نتوانند انجام دهند
اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!

گفتنی است از زمان استقرار دولت آیت الله رئیسی حدود 10 ماه سپری شده است. در این مدت هم دولت دستاوردهای قابل توجهی نظیر واکسیناسیون عمومی، آزادسازی سواحل، اعطای وام بدون ضامن، اجرای طرح جهش تولید مسکن، سفرهای استانی، احیای شوراهای عالی، اصلاح و بازتوزیع ارز ترجیحی و... را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اصلاح طلبان برای تخریب مسئولان جدید قوه مجریه و ناامیدسازی مردم از دولت جدید که شبانه روز مشغول آواربرداری از خرابه های تحویل گرفته از دولت گذشته است، عجله دارند. این روند تخریب را نه امروز بلکه از روزهای پیش از آغاز به کار دولت شروع کردند.

هاشمی طبا به عنوان رقیب روحانی که در روز انتخابات به روحانی رای داد(!) چندی پیش هم از قول مردم مدعی شده بود که مردم به این نتیجه رسیده اند از دولت رئیسی آبی گرم نمی‌شود! این چهره اصلاح طلب از کسانی بود که اعتقاد داشت دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند!


کد مطلب: 802781

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/802781/رئیسی-وعده-هایش-عمل-نکرد-ایران-روز-خراب-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com