کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۶۱

ماجرای تصمیم رضا پهلوی برای تجاوز به دختر میزبان! +فیلم

16 خرداد 1401 ساعت 10:05

مسعود انصاری در خاطرات خود از زن‌بارگی رضا پهلوی، روزی را به یاد می‌آورد که همراه با رضا پهلوی به هتلی متعلق به یکی از آشنایان رفته بود و همراهِ او شب هنگام، تصمیم داشته به دختر میزبان تجاوز کند.


گروه تاریخ جهان نیوز: رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع و ولیعهد خودخوانده در روزهای اخیر پیام‌هایی را  به بهانه ابراز همدردی با قربانیان ساختمان متروپل و همچنین همراهی با معترضان در ایران منتشر کرده است.

اما نکته جالب در این پیام‌ها اشاره رضا پهلوی به فساد در جمهوری اسلامی است.

اشاره ربع پهلوی به فساد در جمهوری اسلامی و دلسوزی برای مردم ایران در حالی است که بیش از چهار دهه است که آنها با سرمایه هنگفتی که به وقت فرار از مردم ایران غارت کردند، هنوز مشغول عیاشی، خوشگذرانی و زندگی لاکچری در خارج از ایران هستند.

ماجرا وقتی خنده دار تر می شود که طبق خاطرات منتشر شده از نزدیکان دربار، سران رژیم پهلوی از شخص شاه تا همسر، مادر و خواهر و سران حکومت وقت همگی غرق در انواع فساد اعم از سیاسی، اقتصادی، جنسی و.. بودند.

به همین مناسبت ذکر خاطره ای از احمدعلی مسعود انصاری از نزدیکان فرح پهلوی درباره فساد اخلاقی رضا پهلوی خالی از لطف نیست و البته که باید به واسطه انتشار این خاطره از مخاطبان گرامی پوزش خواست، گرچه برای شناخت هرچه بیشتر عمق فساد در خاندان نحس پهلوی انتشار آن اجتناب ناپذیر است:

روزنامه جوان در تاریخ ۵ شهريور ۱۳۹۸ خاطره‌ای را به نقل از احمدعلی مسعود انصاری درباره فساد اخلاقی رضا پهلوی منتشر کرده است، که در ادامه آن را می‌خوانید.

تصمیم رضا پهلوی برای تجاوز به دختر میزبان!
مسعود انصاری در ادامه نقل خاطرات خود از زن‌بارگی مخدوم سابق خویش، از ماجرایی دیگر پرده برمی‌دارد. وی روزی را به یاد می‌آورد که همراه با رضا پهلوی به هتلی متعلق به یکی از آشنایان رفته بود و همراهِ او شب هنگام، تصمیم داشته به دختر میزبان تجاوز کند:

«رضا در مورد زن این ضعف را دارد و از این نعمت به آسانی نمی‌تواند چشم بردارد. در این مورد ماجراها بسیار است. از جمله چند ماهی بعد از ماجرای شاه‌پری به هتلی رفتیم که با صاحب آن - که یک شخص آمریکایی بود- دوست بودیم. دختر خانواده بدجوری به رضا چشم دوخته بود و من سخت مراقب بودم که آتشی در خرمن نگیرد که بالاخره مهمان پدر دختر بودیم و این کار خلاف اخلاق بود و خیانت در اعتمادی که پدر به ما کرده بود. ساعتی بعد به سوی اتاق‌هایمان رفتیم تا استراحت کنیم و من خوشحال که مانع آن ارتباط نادرست شده‌ام. اما پس از مدتی یکی از خدمه به اتاقم آمد و خبر داد که رضا به سراغ دختر رفته است و کار دارد از دست می‌رود».

در گذشته هم جهان نیوز خاطره‌ای را درباره روابط نامشروع و زن‌بارگی ربع پهلوی با عنوان «طمع جنسی رضا پهلوی» منتشر کرده بود که در ادامه فیلم آن را خواهید دید:
 

دانلود فیلم
 
بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
چه کسی اعلی حضرت را «تفاله» خطاب کرد؟ +فیلم
ماجرای عصبانیت شاه از فرار دوست پسر فرح +فیلم
مردم باید یاد بگیرند بدون کالاهای اساسی هم زندگی کنند! +فیلم
عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
از رقص با همسر رئیس جمهور آمریکا تا اخراج از آمریکا +فیلم
ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا

رقاصه‌ای که اعلی حضرت را به تور انداخت +جزئیات
ماجرای استخر مختلط دوست نزدیک فرح
از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!


کد مطلب: 802201

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/802201/ماجرای-تصمیم-رضا-پهلوی-تجاوز-دختر-میزبان-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com