پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶
جلالی زاده، فعال اصلاح طلب:

اصلاح‌طلبان در حال حاضر وزنی در جامعه ندارند/ آینده‌ روشنی در عرصه سیاسی هم پیش رو ندارند

سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 797003
واقعیت این است که اصلاح‌طلبان به دلیل دعوت‌های غیرمفید از مردم برای شرکت در انتخابات و معرفی نامزدهای بی‌خاصیت اعتبار و سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند.
اصلاح‌طلبان در حال حاضر وزنی در جامعه ندارند/ آینده‌ روشنی در عرصه سیاسی هم پیش رو ندارند
گروه سیاسی جهان نيوز: جلال جلالی‌زاده، نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب اذعان کرده است که اصلاح طلبان در حال حاضر وزنی در جامعه ندارند و آینده روشنی هم در عرصه سیاسی پیش رو ندارند. 

حال و روز اعتبار اصلاح طلبان آنجا وخیم تر شد که تمام قامت از روحانی حمایت کردند و در مقابل ناکارآمدی های دولت اعتدال سکوت کردند و در نهایت در سه انتخابات پیاپی از سوی مردم طرد شدند. حتی برخی کارشناسان اصلاح طلب معتقد هستند اگر در انتخابات اخیر خود خاتمی هم کاندیدا شده بود بیشتر از 2.5 میلیون رای همتی، رای نمی آورد. از سوی دیگر انتقادات به سران اصلاحات نظیر شخص خاتمی هم دیگر به صورت علنی انجام می شود و حتی به او پیشنهاد بازنشستگی می دهند.

 این انزوا و ناامیدی در حال شدت گیری هم است چرا که دولت روی کار آمده بعد از روحانی در همه زمینه ها نظیر ساده زیستی، تحرک، دیپلماسی، مردمی بودن، نگاه به داخل و... کاملا در مقابل دولت پیشین خود است.   

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات جلالی زاده را در ادامه خواهید خواند:
 
*واقعیت این است که اصلاح‌طلبان به دلیل دعوت‌های غیرمفید از مردم برای شرکت در انتخابات و معرفی نامزدهای بی‌خاصیت اعتبار و سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند.

*اصلاح‌طلبانِ قدرت‌طلب هم که تنها هدفشان نزدیک‌شدن به هسته اصلی قدرت است. اصلاح‌طلبان واقعی هم که دیگر رویشان نمی‌شود به مردم توصیه‌ای داشته باشند و کنار نشسته‌اند.

*اصلاح‌طلبان در حال حاضر وزنی در جامعه ندارند زیرا در سال‌های اخیر صرفا نقش واسطه قدرت را بازی کرده‌اند و بی‌اعتبار شده‌اند و در شرایط کنونی آینده‌ای روشن در عرصه سیاسی را پیش روی آنها نمی‌بینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افریمن اقای جلالی اعتراف به اشتباه و راه غلط رفته می تونه اورده خوبی براتون داشته باشه این نشون میده که اصلاح طلبان ظرفیت های زیادی برای بازگشت به قدرا در انتخابات بعدی دارند
اصلاحات ماندگار تا ابد
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات قبلا مشکلات از این بیشتر را هم پشت سر گذاشته
Iran, Islamic Republic of
بله کاملا درسته، اصلاح طلبان وزنی در جامعه ندارند، اصلاحات تمام شد.....
Iran, Islamic Republic of
اره عزیز دل برادر تو راست میگی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات در ذهن مردم برابر است باناکارامدی و رانت خواری
.
Iran, Islamic Republic of
....