کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت از ناکارآمدی، کینه توزی از کارآمدی؛

منتجب نیا: دولت رئیسی ناکارآمدترین و ضعیف‌ترین دولت‌ بعد از انقلاب است!

4 فروردين 1401 ساعت 12:54

در مقایسه با دولت های گذشته من، دولت آقای رئیسی را ناموفق‌ترین، ناکارآمدترین، ضعیف‌ترین و غیرکارشناسی‌ترین دولت‌های بعد از انقلاب می‌دانم.


گروه سیاسی جهان نیوز: رسول منتجب‌ نیا، قائم مقام سابق حزب کروبی و دبیرکل فعلی حزب جمهوریت با حمله به دولت سیزدهم این دولت را ناموفق ترین و ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب دانسته است.

لازم به ذکر است منتجب نیا در پایان هشت سال ناکارآمدی دولت روحانی و صدرنشینی رئیس جمهور سابق در جدول منفورترین ها گفته بود: «باید از روحانی قدردانی بشود، انسان بسیار مجرب و ارزشمندی است، می‌تواند در بخش‌های مختلف برای نظام مفید باشد».

با این توضیح مشخص می شود که حمله این چهره اصلاح طلب به دولت سیزدهم علی رغم حضور شبانه روز در میدان مشکلات، ثبت حداقل ده دستاورد ملموس و بازگشت امید به مردم در هفت ماه ابتدایی، اگر کینه توزی نباشد ناشی از قدرت نازل در تحلیل است و نباید از او انتظار بیشتری داشت.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات منتجب نیا را در ادامه خواهید خواند:

*روسیه خودش را با آمریکا و اروپا و بسیاری از کشورها درگیر کرده، یعنی جنگ سرد شروع شده و معلوم هم نیست به کجا بینجامد، در حال حاضر اعتماد کردن به قدرت‌های شرقی چه روسیه و چه چین، کار عاقلانه و منطقی نیست.

*در مقایسه با دولت های گذشته من، دولت آقای رئیسی را ناموفق‌ترین، ناکارآمدترین، ضعیف‌ترین و غیرکارشناسی‌ترین دولت‌های بعد از انقلاب می‌دانم. حرف‌هایی که بعضی از وزرا می‌زنند و من از تلویزیون تماشا می‌کنم واقعاً پیش خانواده خودم شرمنده می‌شوم که در کشوری زندگی می‌کنم که یک وزیر می‌آید، چنین حرف‌هایی می‌زند.

*مردم آگاه شده و دست همه را خوانده‌اند و می‌دانند که چه کسی صادقانه حرف می‌زند و صادقانه کار می‌کند و چه کسی حرف‌های فریبنده‌ای، می‌زند.

درباره «منتجب نیا» بیشتر بخوانید:
اگر روحانی پیروز نمی‌شد معلوم نبود چه بلایی سر ایران می‌آمد
چرا از حزب رفیق کروبی خبری نیست؟
پیشنهاد منتجب‌نیا برای جبران کاهش اعتبار اصلاح طلبان
باید از روحانی قدردانی بشود/ انسان بسیار مجرب و ارزشمندی است
اصلاح طلبان انتقادات اساسی به روند اداره کشور دارند


کد مطلب: 795603

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/795603/منتجب-نیا-دولت-رئیسی-ناکارآمدترین-ضعیف-ترین-دولت-بعد-انقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com