کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین ورژن بی‌شرمی اصلاح طلبان/ ایران کویرهای زیادی دارد، انرژی هسته‌ای می‌خواهیم چکار!

10 بهمن 1400 ساعت 11:44

انرژی هسته‌ای باید در خدمت ایران باشد، اما امروز ایران در گرو پرونده هسته‌ای است و این برای کشوری که جزو قدرت‌های اول و دوم منطقه است فاجعه‌ای محسوب می‌شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: فیاض زاهد از عناصر اصلاح طلبی که در کنار فاضل میبدی و هاشمی طبا به چهره ثابت رسانه های اصلاح طلب تبدیل شده است، این بار مدعی شده است که به جای آنکه انرژی هسته‌ای در خدمت ایران باشد، ایران در گرو پرونده هسته ای افتاده و این فاجعه است. این چهره اصلاح طلب همچنین گفته است ایران کویرهای زیادی دارد و دنیای آینده دنیای انرژی‌های فسیلی و اتمی نیست و دنیای انرژی‌های تجدید پذیر و پاک است.

بی شرمی اصلاح طلبان حد و مرز ندارد. جماعت غرب گرایی -بخوانید غرب گدا- که اصرار به تسلیم و عقب افتادن ملت ایران دارند و برای تحقق این خواسته بی شرمانه از هیچ حرف و رفتاری اِبا ندارند. در حالی که جنگ دنیا بر سر انرژی و به ویژه انرژی هسته ای در سال های آینده است، افراد این جریان برای انحراف افکار عمومی در پیگیری از حق مسلّم‌شان سنگ تمام می گذارند.

این افراد علی رغم اطلاع دقیقی که از چرایی تحریم ها و خواسته های ناتمام طرف غربی دارند باز سعی می کنند دوقطبی معیشت و انرژی هسته ای درست کنند. مثل زیباکلام بگویند «هسته‌ای چه گلی به سر ملت زده است؟» و «چقدر هزینه چاه ویل هسته ای را بدهیم؟». یا مثل اکبر ترکان که گفته بود: «انرژی هسته‌ای چقدر می‌ارزد که ما برایش اینقدر هزینه کرده‌ایم؟» حال این بار فیاض زاهد می‌گوید که ایران کویرهای زیادی دارد؛ پس بی‌خیال انرژی هسته ای شویم.

شش سال پیش رهبر انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت علیهم‌ السلام، با انتقاد از «روشنفکر نماهایی» که می‌گویند «ما صنعت هسته‌ای را می‌خواهیم چه‌کار کنیم»، فرمودند: «این شبیه همان حرفی است که زمان قاجارها وقتی نفت کشف شده بود و انگلیسی‌ها آمده بودند می‌خواستند نفت را ببرند، این‌جا دولتمرد قاجاری می‌گفت ما این ماده‌ی بدبوی عَفِن را می‌خواهیم چه‌کار کنیم، بگذارید بردارند ببرند!»

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات فیاض زاهد را در ادامه خواهید خواند:

*جی دی پی ما در در مقایسه با پاکستان و ترکیه وضعیت بسیار بغرنجی پیدا کرده است نمی‌خواهیم جی دی پی را با امارات و قطر و کویت و سایر کشور‌های نفتی دیگر مقایسه کنیم! در حوزه فرار مغز‌ها و خروج نیروی متخصص حتی در حوزه کادر درمان و در حوزه رانندگان پایه یک و … شاهد تهی شدن کشور هستیم.

*امروز پرونده هسته‌ای ایران قفلی بر مناسبات سیاسی زده است و ما را درگیر خود کرده است. انرژی هسته‌ای باید در خدمت ایران باشد، اما امروز ایران در گرو پرونده هسته‌ای است و این برای کشوری که جزو قدرت‌های اول و دوم منطقه است فاجعه‌ای محسوب می‌شود. فاجعه بزرگتر این است که ما برای تولید انرژی کشوری هستیم با داشتن کویر‌های فراوان که زمانی آن را نقمت می‌دانستیم، امروز می‌بینیم که نعمت هستند می‌توانیم تولید انرژی پاک داشته باشیم. دنیای آینده دنیای انرژی‌های فسیلی و اتمی نیست و دنیای انرژی‌های تجدید پذیر و پاک است.

*بعد از این دو دولت(هاشمی و خاتمی) تحریم‌ها مجددا آثاری به مراتب هولناک‌تر از جنگ به ایران تحمیل کرد و هر روز شاهد اعتراضات گسترده و کاهش بی اعتمادی و فروکاسته شدن از قدرت نفوذ ایران هستیم. اصلاح این وضعیت نیازمند تغییر رویه در حوزه سیاست خارجی است.

درباره «فیاض زاهد» بیشتر بخوانید:
رفتار قالیباف با روحانی کینه توزانه است
مردم حرف ما که «روحانی اصلاح طلب نیست» را گوش نمی‌کنند
آمریکا با هماهنگی روسیه سردار سلیمانی را ترور کرد
اسلام فعلی اسلام امام نیست؛ کاش انقلاب رخ نمی‌داد!
برای مقابله با حرکات ترامپ علیه ایران مجرمان امنیتی عفو شوند!
استعفای ظریف خون تازه‌ای را تزریق کرد
سال ۵۸ اندیشه بازرگان طرفدار زیادی نداشت اما امروز دارد


کد مطلب: 790112

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/790112/آخرین-ورژن-بی-شرمی-اصلاح-طلبان-ایران-کویرهای-زیادی-انرژی-هسته-ای-می-خواهیم-چکار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com