کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماهیگیری با چاشنی تهدید فاضل میبدی:

به خاطر بحران آب و زاینده رود باید در سیاست خارجی تجدیدنظر کنیم/ ممکن است اعتراضات زاینده رود در آن جا تمام نشود/ دست از یکسری شعارها برداریم

1 آذر 1400 ساعت 11:28

تا دیرنشده بیاییم دست از برخی رویکردها و شعارها برداریم و تمام هم و غم خود را در جهت نجات مردم ایران به کار بریم.


گروه سیاسی جهان نیوز: فاضل میبدی در تازه ترین یادداشت خود در روزنامه آرمان هم دست از ماهیگیری بر نداشته و مدعی شده است تا سیاست خارجی ما اصلاح نشود بحران آب نظیر مسئله زاینده رود حل نمی شود! این چهره اصلاح طلب در زمان کم آبی خوزستان در مردادماه گذشته هم گفته بود: «مشکل خوزستان با تغییر نوع تعامل با دنیا حل می‌شود».

نکته جالب تر یادداشت میبدی آن است که ظاهرا برخی اصلاح طلبان از اعتراض مسالمت آمیز و به دور از تخریب و اغتشاش کشاورزان و گروهی از مردم اصفهان لذت نبرده اند و سعی میکنند از این موضوع دستاویزی برای تهدید نظام درست کنند. میبدی گفته است: «اعتراضی که در کف تفتیده زاینده رود صورت گرفت، ممکن است در آن جا پایان نیابد. اگر تدبیر جدی صورت نگیرد، با بحران بزرگتری مواجه خواهیم بود».

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از یادداشت فاضل میبدی را در ادامه خواهید خواند:

*اعتراضی که در کف تفتیده زاینده رود صورت گرفت، ممکن است در آن جا پایان نیابد. اگر تدبیر جدی صورت نگیرد، با بحران بزرگتری مواجه خواهیم بود.

*اگر دقیق مدیریت نکنیم مساله آب ما را با بحرا‌ن‌های بزرگتری مواجه خواهد کرد. تا دیرنشده بیاییم دست از برخی رویکردها و شعارها برداریم و تمام هم و غم خود را در جهت نجات مردم ایران به کار بریم.

*حل معضل آب، تورم و‌گرانی، بلوکه شدن ارزهای زیادی در برخی بانک‌های خارج، از هم جدا نیست. تا سیاست خارجی ما با تیغ تجدیدنظر، جراحی نگردد، نه تنها بحران آب که هیچ بحرانی درست حل نخواهد شد. امید است مذاکره پیش‌رو طوری در چرخه دیپلماسی قرار گیرد، که سایه شوم تحریم‌ها از سر این مردم کنار برود.

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
طرح محاکمه روحانی برای پرت کردن حواس‌هاست!

روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم

فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند

مشکل خوزستان با تغییر نوع تعامل با دنیا حل می‌شود
برگزاری مراسم‌های محرم اصلا واجب نیست 
رئیسی با دنیا مذاکره کند وگرنه مسائل معیشتی حل نمی‌شود
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند
اهانت روزنامه اصلاح طلب با سرمقاله فاضل میبدی
ظریف با خردی که داشت ایران را از انزوا خارج کرد


کد مطلب: 782824

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/782824/خاطر-بحران-آب-زاینده-رود-باید-سیاست-خارجی-تجدیدنظر-کنیم-ممکن-اعتراضات-جا-تمام-نشود-دست-یکسری-شعارها-برداریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com