کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عجله برای تخریب دولت تازه نفس؛

هاشمی طبا: برنامه‌ وزرای رئیسی «کپی-پیست» است/ وزرای دولت سیزدهم کارهای معمولی را شاید نتوانند انجام دهند/ رئیسی همکاران خوبی انتخاب نکرد!

7 شهريور 1400 ساعت 9:20

اصلاح طلبان طی روزهای گذشته نشان داده اند که برای تخریب دولت آیت الله رئیسی و در مرحله بعد ناامیدسازی مردم عجله دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کارشناس ثابت و همه چیز دان رسانه های اصلاح طلب که پیش تر گفته بود: «دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند»، «از رای به روحانی پشیمان نیستم» و «هرکسی جای روحانی بیاید وضع همین است» به تازگی مدعی شده است: «معتقدم وزرای دولت سیزدهم کارهای معمولی را شاید نتوانند انجام دهند چه رسد به اینکه بخواهند به وعده های اعلامی خود رسیدگی کنند چون وعده‌ها از آدم ها بزرگترند».

او همچنین مدعی شده است که رئیسی همکاران خوبی انتخاب نکرده است!  این در حالی است که رئیس جمهور جدید در معرفی کابینه و تعیین مدیران ارشد تلاش نموده است تا چند عنصر تخصص، جوانی، تجربه، کارنامه، انقلابی گری، پاکدستی و کارآمدی را لحاظ کند.

اصلاح طلبان طی روزهای گذشته نشان داده اند که برای تخریب دولت آیت الله رئیسی و در مرحله بعد ناامیدسازی مردم عجله دارند. روز گذشته هم مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و از حامیان روحانی مدعی شده بود که رفتارهای رئیس جمهور در تشکیل زودهنگام جلسه دولت یا بازدید از غسالخانه بهشت زهرا(س) نمایشی است. 

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات هاشمی طبا را در ادامه خواهید خواند:

 
*او درباره میزان عملیاتی بودن برنامه های اعلامی وزرای دولت سیزدهم گفت: معلوم است که نمی توانند این کارها را انجام دهند. به عبارت دیگر هیچ کدام از این برنامه ها نه تحقق پیدا می کند و نه فایده ای دارند. البته کسان دیگری هم بیایند این کارها را نمی توانند انجام دهند.
 
*من صحبت های وزرا را در زمان جلسات رأی اعتماد رصد کردم، برنامه های اعلامی آنها برنامه های «کپی-پیست» است. چهل سال گذشته را ببنیم برنامه وزرای پیشین نیز همین ها بود، این برنامه ها تنها جملاتی قشنگ هستند که با یکسری کلمات زیبا ساخته می شوند، در پایان کار نیز همه یک جمله را می گویند «پول نداشتیم، شرایط هم آماده نبود پس نشد».

با نظرات «هاشمی طبا» بیشتر آشنا شوید:
ظریف در خصوص شهید سلیمانی اصلا حرف نامربوطی نزد
قالیباف شانس خیلی کمی دارد که بتواند به مجلس راه پیدا کند!
مردم در صندوق‌‌ها آرای باطله بياندازند!
انقلابی‌ها هم سرکار بیایند راه روحانی را ادامه می‌دهند
مطمئنا اصولگرایان در مجلس هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند
اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود

*معتقدم وزرای دولت سیزدهم کارهای معمولی را شاید نتوانند انجام دهند چه رسد به اینکه بخواهند به وعده های اعلامی خود رسیدگی کنند چون وعده‌ها از آدم ها بزرگترند.
 
*آقای رئیسی همکاران خوبی انتخاب نکرد. واقعا چرا فقط باید در انتخاب وزرا نگاه سیاسی را مدنظر قرار داد؟ در کشور افراد قوی هستند که می شود از آنها استفاده کرد، همه وزرا تنها از یک گروه خاص انتخاب شدند. در حالیکه مملکت پر از نیروهای نخبه و حسابی است.
 
*اگر می خواهیم وضعیت درست شود باید همه افراد نخبه را جمع کنیم نه آنکه تنها جنبه گرایش سیاسی افراد را مدنظر قرار دهیم.


کد مطلب: 774408

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/774408/هاشمی-طبا-برنامه-وزرای-رئیسی-کپی-پیست-دولت-سیزدهم-کارهای-معمولی-شاید-نتوانند-انجام-دهند-همکاران-خوبی-انتخاب-نکرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com