کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاضل میبدی، روحانی اصلاح طلب:

مشکل خوزستان با تغییر نوع تعامل با دنیا حل می‌شود!/ دولت جدید اول باید مساله مذاکرات را حل کند

5 مرداد 1400 ساعت 10:40

حدود یک ماه پیش هم فاضل میبدی در گفت‌وگویی بعد از اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب گفته بود: «بالاخره آمریکا خوب یا بد ابرقدرت دنیا است»، «دوران مرگ بر آمریکا تمام شده» و «رئیسی نباید آن «خیر» را می‌گفت».


گروه سیاسی جهان نیوز: «همه مسائل بحران آب نیست؛ بلکه یکی از مسائل کم‌آبی است. مشکلاتی مانند فقر، بیکاری، تخریب محیط‌زیست، فقدان امکانات درمانی و...‌ بسیار بر مردم فشار ‌آورده است و مشخص نیست چرا مسئولان به مشکلات مردم توجه در حد انتظار نمی‌کنند. حل مشکل استان خوزستان حل مشکل کشور است؛ چرا‌که مشکل خوزستان را باید مشکل همه کشور در نظر گرفت. اولین‌کاری که مسئولان باید انجام دهند این است که تحولی در سیاست‌های کلان کشور ایجاد کنند.  از برخورد و نوع تعامل با دنیا گرفته تا مساله تحریم‌ها و... باید این مسائل حل‌و‌فصل شود. اگر تحریم‌ها و مشکلات معیشتی باقی بماند، نه‌تنها مشکل خوزستان حل نمی‌شود؛ بلکه به آن افزوده هم می‌شود. در نتیجه به نظر می‌رسد دولت جدید ابتدا باید مساله مذاکرات را حل کند و سپس با هر روشی که هست، تحریم‌ها را از سر ملت بردارد».

این اظهارات توسط محمد تقی فاضل میبدی، روحانی اصلاح طلب و عضو تشکل حوزوی اصلاح طلب مجمع محققین و مدرسین حوزه علیمه قم طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آرمان بیان شده است.

البته که به خوبی مشخص است تغییر نوع تعامل با دنیا در نگاه امثال فاضل میبدی تسلیم مقابل خواسته های آمریکاست. اصلاح طلبان آنقدر به این حقارت اصرار دارند که حتی از رهگذر هر مشکلی برای این تسلیم می کوشند. این جماعت حتی مسائل خوزستان را به که به دلیل خشکسالی، کم توجهی مسئولان، بی توجهی به تذکرات، کارهای غیرکارشناسی و... ایجاد شده است را می خواهند به مذاکرات ربط بدهند! و راه حل مشکلات را تغییر نوع تعامل با دنیا اعلام می کنند.

کداخدادوستی و کدخداپرستی جزوی از وجود اصلاح طلبان شده است. این افراد علی رغم آنکه روزانه در سخنرانی هایی که داشتند به ترامپ وحشی و تروریست حمله می‌کردند اما در بین سخنانشان از لزوم مذاکره با او هم دم می زدند و حتی بعد از ترور حاج قاسم مذاکره با ترامپ را محتمل دانستند!

حدود یک ماه پیش هم فاضل میبدی در گفت‌وگویی بعد از اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب گفته بود: «بالاخره آمریکا خوب یا بد ابرقدرت دنیا است»، «دوران مرگ بر آمریکا تمام شده» و «رئیسی نباید آن «خیر» را می‌گفت».

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم

فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند

برگزاری مراسم‌های محرم اصلا واجب نیست 
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند
اهانت روزنامه اصلاح طلب با سرمقاله فاضل میبدی
ظریف با خردی که داشت ایران را از انزوا خارج کرد


کد مطلب: 771006

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/771006/مشکل-خوزستان-تغییر-نوع-تعامل-دنیا-حل-می-شود-دولت-جدید-اول-باید-مساله-مذاکرات-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com