کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاضل میبدی، روحانی اصلاح طلب:

کارهای صداسیما باعث خروج ترامپ از برجام شد/ ظریف با خردی که داشت ایران را از انزوا خارج کرد

2 ارديبهشت 1400 ساعت 10:43

صداوسیما هیچ عمل مثبت و دارای نفعی که از سوی این دولت انجام شود را بازتاب مطلوب نمی‌دهد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد تقی فاضل میبدی، نظریه پرداز شاذ اصلاح طلبان در یادداشت جدید خود در حمله به مستند «پایان بازی» به نوعی صداوسیما را باعث خروج ترامپ از برجام معرفی کرده است. به عبارت بهتر مستندسازی روشنگرانه صداوسیما باعث تحریک آمریکا از خروج برجام می شود اما برجام پر از نقص، ابهام و بدون ضمانت اجرا(امضای کری تضمین است) هیچ نقشی در خروج بدون هزینه آمریکا ندارد و تنظیم کنندگان این توافق سکه های طلا هم باید بگیرند.

مضحک تر آنکه این جماعت، ایران را منزوی توصیف میکنند که ظریف با خردی که داشت ایران را از انزوا حارج کرد. از نمونه رفتارهای خردمندانه ظریف هم می توان به زانو زدن جلوی امیر کویت، قدم زدن با جان کری، ادعای نابودی سیستم های امنیتی ایران با یک بمب آمریکا، اتهام پولشویی به کشور، احتمال مذاکره با ترامپ بعد از شهادت سردار سلیمانی و... اشاره کرد.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات فاضل میبدی را در ادامه خواهید خواند:

*در زمان مذاکرات برجام درسال‌های پیش، قبل از آنکه خارجی‌ها علیه برجام فضاسازی کنند، صداوسیما شروع کرد. اتفاقاتی در ایران رخ داد که افراطیون در خارج هم به نوعی دیگر انجام می‌دادند. همه اینها لبه‌های تیغی برای قیچی‌کردن برجام شدند. به دلیل بروز این اقدامات زمینه‌هایی در ایران پیدا شد و ترامپ نیز با استفاده از این زمینه‌ها از برجام خارج شد تا تحریم‌های خطرناک علیه ملت ایران بازگردد. اگر تمام نهادها و ارگان‌ها به ویژه صداوسیما با دولت، وزارتخارجه و سیاست‌های کلی بهتر همراهی می‌کردند، این رویدادهای تلخ انجام نمی‌گرفت.

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم

فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند

برگزاری مراسم‌های محرم اصلا واجب نیست 
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند

*صداوسیما هیچ عمل مثبت و دارای نفعی که از سوی این دولت انجام شود را بازتاب مطلوب نمی‌دهد.

*در منظومه دولت، یکی از وزرایی که بسیار موفق عمل کرده و سیاست‌های خوبی داشت، آقای‌ظریف است. شاید بتوان از برخی جهات به او انتقاد کرد اما با خردی که او در حوزه مسئولیت خود نشان داد، خارج کردن ایران از انزوا بود.

*صداوسیما نیز بدین شکل علیه وزارت خارجه فیلم پخش کرد. کسان دیگری در محل‌های دیگری رخنه می‌کنند و می‌گویند، رخنه‌گاه امنیتی ما وزارت امور خارجه است.

*مذاکرات وین با حضور غیرمستقیم آمریکا انجام می‌گیرد و نباید در این خصوص به مردم چیز دیگری گفته شود. طرف مذاکره ایران در برجام آمریکاست و بر همین مبنا ممکن نیست، آمریکا در این مذاکرات نباشد.


کد مطلب: 761068

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/761068/کارهای-صداسیما-باعث-خروج-ترامپ-برجام-ظریف-خردی-ایران-انزوا-خارج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com