کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعال فتنه، مُبلغ روحانی و مشاور وزیر:

رفتار قالیباف با روحانی کینه توزانه است/ مجلس یازدهم تا الان جز فحش دادان کاری نکرده/ اصولگراها با آمدن بایدن دستپاچه شدند

18 بهمن 1399 ساعت 9:45

امروز دلیل اینکه اصولگرایان تندرو این‌طور دستپاچه شده‌اند این است که تا همین چندماه پیش هم فکر می‌کردند که می‌توانند به ‌راحتی پیروز میدان باشند ولی با تغییر شرایط بین‌المللی، اوضاع تغییر کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: فیاض زاهد، از بازداشت شدگان فتنه 88 ، جزو چهره های نزدیک به مهدی کروبی و البته مشاور ارشد محمد شریعتمداری در وزارتخانه های صمت و کار با مدرک دکتری تاریخ(!)، با روزنامه اعتماد گفت‌وگو کرده است.

این مبلغ روحانی در سال های 92 و 96 در این مصاحبه، در تهمتی آشکار قالیباف را فردی کینه توز معرفی کرده که هنوز در حال و هوای رقابت انتخاباتی است. وی همچنین با جمله به مجلسیازدهم گفته است: «همین مجلس انقلابی را نگاه کنید که در طول ۸ ماهه گذشته، جز فحش دادن و چوب لای چرخ دولت گذشتن، برنامه اساسی و مهم دیگری ارایه نداده است».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات فیاض زاهد را خواهید خواند:

*فعالیت مخالفان دولت عملا به گونه‌ای است که ساحت نظام سیاسی را هدف قرار می‌دهند و همه ‌چیز را زیرسوال می‌برند. بر این اساس می‌توان به این نکته اشاره کرد که آقای قالیباف و همه کسانی که با آقای روحانی در مقاطع انتخاباتی پیشین رقابت کردند، هنوز در همان حس و حال و هوای رقابت انتخاباتی هستند و شاهدیم رفتاری کینه‌توزانه و ناشایست نسبت به دولت صورت می‌گیرد.

*همین مجلس انقلابی را نگاه کنید که در طول ۸ ماهه گذشته، جز فحش دادن و چوب لای چرخ دولت گذشتن، برنامه اساسی و مهم دیگری ارایه نداده است.

بیشتر بخوانید:
مردم حرف ما که «روحانی اصلاح طلب نیست» را گوش نمی‌کنند
برای مقابله با حرکات ترامپ علیه ایران مجرمان امنیتی عفو شوند!
استعفای ظریف خون تازه‌ای را تزریق کرد
سال ۵۸ اندیشه بازرگان طرفدار زیادی نداشت اما امروز دارد


*امروز دلیل اینکه اصولگرایان تندرو این‌طور دستپاچه شده‌اند این است که تا همین چندماه پیش هم فکر می‌کردند که می‌توانند به ‌راحتی پیروز میدان باشند ولی با تغییر شرایط بین‌المللی، اوضاع تغییر کرده است.

*با وجود تمامی انتقادهایی که علیه اصلاح‌طلبان وارد می‌شود، معتقدم که اگر به گذشته برگردیم، باید بگوییم که حمایت از حسن روحانی اقدامی بسیار درست بود. انتخابِ روحانی به نفع کشور بود و اصلاح‌طلبان با صداقت برخورد کردند و نباید فریب فشارها را بخورند. روحانی دولتی ورشکسته را کنار گذاشت و شرایطی را تحویل گرفت که در آن هم اوضاع اقتصادی و هم اوضاع سیاست داخلی و خارجی به‌هم ریخته بود و کشور با مشکلات فراوان مواجه بود.


کد مطلب: 753926

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/753926/رفتار-قالیباف-روحانی-کینه-توزانه-مجلس-یازدهم-الان-جز-فحش-دادان-کاری-نکرده-اصولگراها-آمدن-بایدن-دستپاچه-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com