کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اشرف بروجردی:

خاتمی جایگاهی فاخر در میان افکار عمومی دارد!/ شورای نگهبان مردم را ناامید نکند

1 دی 1399 ساعت 8:46

حضور چهره‌ای مثل آقای خاتمی که به لحاظ مقبولیت جایگاهی فاخر در میان افکار عمومی دارد، می‌تواند یکی از پر رای‌ترین انتخابات برای نظام اسلامی را تضمین کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: اشرف بروجردی، فعال اصلاح طلب و نماینده روحانی در شورای اجتماعی زنان و خانواده مرزهای تناقض گویی را جابجا کرده است. از سویی از شورای نگهبان خواسته تا مردم را با ردصلاحیت ها برای انتخابات سال آینده ناامید نکند، از سوی دیگر سال 96 را به عنوان یک نمونه خوب مثال زده است که باعث رونق انتخابات و حضور گزینه های اصلح (روحانی و جهانگیری) شد. خانم بروجردی ظاهرا دوست ندارد باور کند که اگر ناامیدی هم در جامعه به وجود آمده از شورای نگهبان نیست بلکه از سرناکارآمدی همان منتخب اصلح(!) سال 96 است که با «تکرار می کنم» مردم را برای رای به او ترغیب کردند و امروز به دنبال معرفی همان متهم اصلی یعنی خاتمی برای انتخابات سال آینده هستند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات بروجردی را خواهید خواند:

*اگر شورای‌نگهبان با در نظر گرفتن موقعیت حساسی که کشورمان پیش روی خود می‌بیند، به همه سلیقه‌ها مجوز حضور در انتخاباتی رقابتی بدهد،‌ با قطعیت می‌توان مشارکت بالایی را برای انتخابات ۱۴۰۰ پیش‌بینی کرد. اما اگر کمافی‌السابق قرار بر یک‌سویه نگری باشد و فقط یک جناح خاص و امتحان پس داده دست خودش را برای معرفی کاندیدا باز ببیند، معلوم است که بیشتر مردم رغبتی برای حضور در پای صندوق رای نخواهند داشت.
 
* البته برخی هم این عقیده را دارند که حتی اگر چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب هم تایید شوند،‌ مردم باز به دلیل گرفتاری‌های این چند سال اخیر رای نخواهند داد و مشارکت بسیار پایین در انتخابات اسفند ۹۸ در خردادماه سال آتی تکرار خواهد شد. بنده این ذهنیت را به طور جدی رد کرده و می‌گویم،‌ مردم ایران به خوبی به اهمیت انتخاب رئیس دولت واقف هستند و فقط کافی است، شورای‌نگهبان فرصت حضور را از چهره‌های اصلح سلب نکند تا مثل سال ۹۶ شاهد هجوم ایرانی‌ها به مراکز رای‌گیری باشیم. در واقع مردم فقط توقع دارند، کاندیدای موردنظرشان بتواند مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:
احمدي‌نژاد جامعه را به سمت فساد کشاند
پس از جريان کرونا مقبوليت دولت روحانی بالا رفته
اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است!
نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده!
 
*حضور چهره‌ای مثل آقای خاتمی که به لحاظ مقبولیت جایگاهی فاخر در میان افکار عمومی دارد، می‌تواند یکی از پر رای‌ترین انتخابات برای نظام اسلامی را تضمین کند. البته متاسفانه نه ایشان می‌آیند و نه امکان تایید شدنش از سوی شورای نگهبان وجود دارد.
 
*امیدوارم شورای نگهبان مردم را ناامید نکند تا ان شاءالله انتخاباتی پرشور و تاثیرگذار داشته باشیم.


کد مطلب: 748799

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/748799/خاتمی-جایگاهی-فاخر-میان-افکار-عمومی-شورای-نگهبان-مردم-ناامید-نکند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com