کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درباره اولین بازداشت از همکاران روح الله زم؛

چرا دستگیری عبدالرضا داوری مهم است؟/ ضدانقلاب چه وعده‌ای به او داده بود؟/ داوری چه رویایی را در سرش پرورانده بود؟ +جزئیات

3 آذر 1398 ساعت 18:07

عبدالرضا داوری که از عناصر اصلی جریان انحرافی به اصطلاح «بهار» است پس از آزادی از زندان و به ویژه در ماه‌های اخیر برای تخریب نهادها و شخصیت‌های کلیدی نظام و انقلاب بشدت مشغول لجن پراکنی و توهین بود!


گروه سیاسی جهان نیوز، بهزاد زارع: در خبرها آمده بود درپی اعترافات گسترده زم سرشبکه فعال ضد انقلاب، عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد، یکی از اولین مرتبطین زم دستگیر شد!

نامبرده سال گذشته نیز به جرم اهانت به مقام معظم رهبری دستگیر و روانه زندان شد اما پس از سه ماه بدون هیچ توضیحی از زندان آزاد گردید.

براساس قرائن و شواهدی گویا از بیرون مرزها به وی وعده پذیرش بعنوان اپوزسیون فعال جمهوری اسلامی داده بودند و حتی پس از دستگیری زم رؤیای جایگزینی او را در سر می‌پروراند. لذا در همین راستا خط وجهتی برای تخریب ارکان نظام و چهره های کلیدی انقلاب به ایشان دیکته شده بود!

عبدالرضا داوری که از عناصر اصلی جریان انحرافی به اصطلاح «بهار» است پس از آزادی از زندان و به ویژه در ماه‌های اخیر برای تخریب نهادها و شخصیت‌های کلیدی نظام و انقلاب بشدت مشغول لجن پراکنی و توهین بود!

وی با شیوه‌ای اغراق آمیز به بزرگ نمایی و اغواگری می پرداخت؛ بگونه‌ای که روزانه ده‌ها توئیت علیه حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید و پایگاه مرجعیت منتشر می‌کرد!

به عنوان مثال می‌توان به نمونه ای از صدها شیطنت ایشان اشاره کرد: «حوزه علمیه ای که روزی محصولش علامه طباطبایی‌ها و شهید مطهری‌ها بود امروز محصولش جعفری تبارها و... است»!

با توجه به اینکه ایشان فردی باهوش و زرنگ اما منحرف بود توانسته بود جوانان پاک اما کم اطلاع فراوانی جذب حساب کاربری خود درتوئیتر کند.

بیشتر بخوانید:
بهاری‌ها به دنبال جذب رضا پهلوی +عکس
داوری، چهره نزدیک به احمدی‌نژاد: با مردم اسرائیل دوست هستیم!


در ادامه همین شرارت‌ها با فاصله کوتاهی با تحریف و جعل نظریات علما از جمله علامه طباطبایی وی را «معتقد به پلورالیسم دینی» معرفی کرده و شهید مطهری را نیز به همین «نسبیت گرایی در دین »، «ارتباط با فرح و... » متهم نمودند و قص علی هذا.

شهید نواب صفوی که امامین انقلاب از آن بعنوان الگوی مبارزاتی شهدای عزیز یاد کردند را «تروریستی بی‌سواد و...» خطاب کردند و با چندین توئیت سعی در تخریب چهره نورانی این شهید والامقام داشتند!

همواره در قالب بیان خاطرات مدت زندانش سعی داشت پاسداران امنیت بویژه اطلاعات سپاه را تخریب و آنها را به ظلم و خفقان متهم کند!

بنظر می رسد بررسی دقیق پرونده ایشان ما را به پاسخ سوالات ذیل الذکر می‌رساند که «چرا در اعتراض به گرانی بنزین و... عده ای به حوزه های علمیه حمله می کنند؟» و «یا منشأ ترور طلبه همدانی و امام جمعه کازرون و ... چیست؟ و به کجا بر می‌گردد؟»

موارد فوق تنها نمونه های جزئی از حجم وسیع جوسازی های این عنصر منحرف نفوذی بود که با احتیاط از عدم اشاعه فحشاء به آن اشاره شد!

اسناد لجن پراکنی و فحاشی های ایشان در صفحه توئیتریش موجود است و امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و قضایی با برخورد جدی و مجازات چنین فتنه گرانی از حریم آزادی های مشروع مردم صیانت کنند!

امثال داوری، تاجزاده، زیباکلام و... باسوءاستفاده از آزادی بیان که محصول مجاهدت شهداست عامل اصلی ایجاد محدودیت و مخل آزادی بیان هستند و با نمک نشناسی نه تنها این موهبت الهی را ارج نمی نهند بلکه در سایه آن اسباب گمراهی جوانان کم اطلاع را فراهم و تکرار تجربه تلخ منافقین رادراذهان ملت تداعی می‌کنند!


کد مطلب: 708557

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/708557/چرا-دستگیری-عبدالرضا-داوری-مهم-ضدانقلاب-وعده-ای-او-داده-رویایی-سرش-پرورانده-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com