دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۰
۱۸۶
احمدی‌نژاد در گفتگو با رسانه محمد بن‌سلمان:

یک راه‌هایی برای مدیریت جهان بلد هستم که فوت کوزه گری است/ حرف های من همان حرف های سال ۸۴ است فقط عمیق تر شده/ شان انسان بالاتر از آن است که وقتش را برای پست و مقام بگذارد/ مردم به من دستور می‌دهند که به عرصه سیاست برگردم

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 702773
ما به مردم می گوییم ان شاء الله با کمک مردم اوضاع کل جهان رو به اصلاح است و خوب می شود. ما نباید ایران را جدای از جهان ببینیم.
یک راه‌هایی برای مدیریت جهان بلد هستم که فوت کوزه گری است/ حرف های من همان حرف های سال ۸۴ است فقط عمیق تر شده/ شان انسان بالاتر از آن است که وقتش را برای پست و مقام بگذارد/ مردم به من دستور می‌دهند که به عرصه سیاست برگردم
گروه سیاسی جهان نيوز: ظاهرا عنوان «غیرقابل پیش بینی» که به احمدی نژاد نسبت می دادند بسیار درست بوده است چرا که کسی فکر نمی کرد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم یک روز تولد مایکل جکسون را تبریک بگوید یا برای درگذشت فلان خواننده رپر تسلیت بگوید، سه بار نامه بی جواب به ترامپ بنویسد و با اطرافیانش در پی جذب رضا پهلوی بیفتند و از طرف دیگر دنبال کمپین «نه به حجاب اجباری» باشند. در آخرین شیرین کاری طیف موسوم به بهار، خود احمدی نژاد دغدغه مند «انسان کامل» و علاقمند به «ظهور» با ایندیپندنت فارسی یعنی رسانه متعلق به آل سعود و نزدیک به بن سلمان گفتگو کرده است.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات احمدی نژاد را در ادامه خواهید خواند:

*با تغییر اشخاص و دیدگاه ها در مجامع جهانی، شرایط و فضا و خروجی ها هم تغییر می کند. بدیهی است بیان و نظرات یک سخنگو از جانب ملت ها و انسان ها و بویژه انسان به بند کشیده امروز در هر محفل و مرجعی مطرح شود، فضا را تغییر می دهد و نتیجه کار را به گونه دیگری رقم می زند.

*ما می گوییم سازمان ملل به این مشکل دچار شده است و خروجی اش هم همین است. اما اگر دنبال خروجی بهتری هستیم باید برخی مناسبات و رویکردها را در آنجا تغییر دهیم به خصوص رویکرد آمریکا به سازمان ملل را باید حتما تغییر دهیم. من اگر که مسولیتی بر عهده ام بود، راه کار را را بلد بودم. به گونه ای که هیچ ملتی آسیب نبیند و ملت ایران هم به حقوقش برسد و صلح و امنیت در یک جهان بهتر مستقر شود.

*کشورهای مختلف باید رویکردشان را تغییر دهند تا بتوانیم به نتیجه برسیم. چون سوال شما در رابطه با حضور من بود، گفتم من یک راه هایی را بلد بودم و هستم که آنها را انجام دهم. آن هم فوت کوزه گری است و نمی توانم اینجا توضیح دهم!

*منشور نهضت به سوی بهار، یک باز تعریف و باز تبیین و تدوین اصل انقلاب است. انقلاب ملت ایران یک انقلاب انسانی بود. یک تلاش گسترده و فداکارانه برای بازیابی حقیقت انسان و تامین حقوق انسانی و نه فقط برای ملت ایران بلکه برای همه ملت ها بود. این در واقع یک تبیینی از آن حرکت ملت ایران است. در واقع مبانی و آرمان ها و جهت گیری هاست. نه فقط ایران بلکه همه دنیا را می شود با آن سنجید. معنای صحبت من این نیست که همه منشور کامل است. یعنی حقایقی که باید بحث شود در آن آمده است و هیچ جای توسعه ندارد. اما اصولی را مطرح کرده که فارغ از نژاد و جغرافیا و رنگ و حتی مذهب (مذهب عرفی رایج در دنیا را می گوییم) می تواند مبنای تعامل بین انسانها و مبنای مدیریت جهان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:
ایران باید مستقیم با ترامپ وارد گفتگو شود/ ترامپ مرد عمل است

چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟

*ایندیپندنت: شما بحث آزادی را مطرح کردید و این روزها خیلی روی آن تاکید دارید. از نظر شما در کشورمان محدودیت های مشخصی برای آزادی داریم. مثلا محدودیت مشروبات الکلی، حجاب اجباری، مهم تر از آن شاید ممنوعیت حقوق های مدنی برای شهروندهای بهایی... در مورد مسایلی که نام بردم فکر می کنید تغییری باید ایجاد شود؟ احمدی نژاد: در کشورهای گوناگون در باره آزادی مشکلاتی وجود دارد. در ایران هم هست. ما در کل جهان باید مفهوم آزادی را بگذاریم وسط و آن را یک بار به درستی تعریف کنیم و همه انسان ها در هر نقطه ای از جغرافیای جهان به آن متعهد و پایبند شویم.

*ایندیپندنت: الآن سردار قاسم سلیمانی به یک شخصیت تقریبا شناخته شده در منطقه و دنیا تبدیل شده است. نظر شما راجع به ایشان و حضور سپاه در منطقه چیست؟ نظر شما چیست؟ احمدی نژاد: من که گفتم راجع به اسم ها و موضع ها صحبت نکنیم. ما حقوق کلی را بحث کنیم. من معتقدم همه ملت ها در کل جهان حق دارند سرنوشت خودشان را تعیین کنند. هیچ امری بر سرنوشت هیچ انسانی نباید تحمیل شود. هیچ قدرتی در هیچ جای جهان نباید دخالت کند. الان متاسفانه کل دنیا عرصه دخالت هاست! آمریکای لاتین و بخصوص آفریقا و خاورمیانه! من معتقدم هرکس هم می خواهد به ملتی کمک کند، باید کاری کند که آن مردم بتوانند به صورت کاملا آزاد اراده خود را محقق کنند! استثنائی هم در این زمینه نداریم. این یک قاعده کلی است. منتها من نمی خواهم وارد بشوم. بالاخره الان همه قدرت ها در منطقه ما دخالت دارند و این غلط است.

بیشتر بخوانید:
عدم تعادل در مواضع رئیس‌جمهور سابق به اوج خود رسید
کار احمدی نژاد به زیرسوال بردن دستاوردهای مدافعان حرم هم رسید


*ایندیپندنت: در گفته های اخیر شما و منشور بهار، دیدگاه خیلی جدیدی نسبت به دین و مذهب می بینیم که حتی می شود گفت خیلی نزدیک است به نظرات دکتر عبدالکریم سروش! و کلا نظریه های این چنینی! با توجه به این که شما قبلا به چهره های خیلی متفاوتی مثل ایت الله مصباح یزدی نزدیک بودید، آیا این تفاوت فکری به منزله ایجاد تحولی در تفکرتان نسبت به دین است؟ احمدی نژاد: تشکیلات برای این است که با همدیگر هم فکری و همکاری کنند و بازدهی شان را بالاتر ببرند. اما همه این ها باید در خدمت انسانیت، آزادی و عدالت باشد و من از اول هم دنبال همین بودم. یک موقعی در یک سطحی می فهمیدم، اما الان آن سطح تغییر کرده و با عمق بیشتری می فهمم و این هم لازمه انسان بودن و کمال یافتن انسان است. منتها من با همه آنها هم دوستم. یعنی من با هیچ کس و نه با هیچ اسمی، حزبی یا جناحی دشمنی و ضدیت ندارم!

*من با حصر و زندان و محدود کردن انسان ها در دنیا مخالفم. این یک اصل است. منتها در کشورها قواعدی نوشته اند و ساز و کارهایی درست کرده اند. که حصر و زندان و محروم می کنند. ما باید یک دنیای دیگری باید بسازیم. یادمان باشد این مناسباتی که 400 سال است تقریبا بر دنیا حاکم است، شکست خورده و نتوانسته است بشریت را به سرمنزل مقصود برساند.

*مواضعی که من گرفتم همواره ثابت بوده است. گرچه این مواضع تشریح شده و عمق و گستره پیدا کرده است، اما همان حرف هایی است که سال ۸۴ می زدم. در واقع حرف جدیدی نیست اما به طور طبیعی ارتقا پیدا کرده و عمیق تر و وسیع تر و تحلیلی تر شده است و این هم طبیعت انسان که باید رشد کند.

*دلیلی برای بازداشت بنده وجود ندارد! اما من تلاشم را در جهت اصلاح جامعه انسانی انجام می دهم. حرف های ما هم جهانی است. یعنی اصلا ما نگاهمان جغرافیایی نیست.

*شان انسان خیلی بالاتر از آن است که وقتش را برای پست و مقام بگذارد. البته ما تابع اراده مردممان هستیم. یعنی مردم هرچه بخواهند ما همان را تبعیت خواهیم کرد. چون معتقدیم در اداره جامعه، اراده عمومی باید حاکم باشد.

*ایندیپندنت: در برخوردهایی که با مردم دارید، آیا از شما نمی خواهند به صحنه سیاست برگردید؟ احمدی نژاد: چرا! بسیاری از مردم زیاد همین را می خواهند. اصرار هم می کنند و حتی بعضی وقت ها دستور هم می دهند و الزام می کنند. هر جای ایران که می رویم الان این طوری است!

*ما به مردم می گوییم ان شاء الله با کمک مردم اوضاع کل جهان رو به اصلاح است و خوب می شود. ما نباید ایران را جدای از جهان ببینیم. آمریکا را جدای از جهان ببینیم. باید همه را با هم ببینیم. اصلا امکان ندارد مناسبات یک نقطه از جهان را بتوان بدون ارتباط با بقیه نقاط جهان به طور صد در صد اصلاح کرد!

*اگر قرار بود من با ترامپ صحبت کنم، خیلی حرف ها را در دفاع از حقوق ملت ها و از جمله ملت آمریکا و اصلاح مناسبات جهان به ایشان می زدم و توصیه می کردم که از فرصت ریاست جمهوری اش برای خدمت به ملت ها و اصلاح مناسبات جهانی استفاده بهتری به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
که به عرصه سیاست برگردی ؟
مگر عضو مجمع تشخیص عرصه سیاست نیست ؟
کجا میخوای برگردی
بیش از ۸ سال رئیس شدن نه به مصلحت فرد است نه جامعه
Iran, Islamic Republic of
بابا این ادم بالا فکر می کنه
Iran, Islamic Republic of
چرا اون موقع که رییس جمهور محبوب اصولگرایان بود مخالف حجاب اجباری نبود؟!
Iran, Islamic Republic of
الآن هم میگه حرف مردم باید پیاده بشه. اون موقع هم همین رو میگفت. کلی هم سر مخالفتش با گشت ارشاد هزینه داد.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی نژاد، مهم حال افراد است که شما بعد از خدمتی که به کشور کردید در نهایت نظام را فدای اطرافیانت کردی، شما جماعتی از مردم گمراه را خس و خاشاک نامیدید، این یعنی خیانت .
Iran, Islamic Republic of
بله ایشون چندنفر اطرافیانش رو نتوانست مدیریت کنه حالا دم از مدیریت جهان هم میزنه...!!
Iran, Islamic Republic of
شعر میگی چرا؟
به 11/07
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
انشالله بزودی رییس جمهور ایران است و باندهای قدرت و ثروت را نابود خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
یک راه‌هایی برای مدیریت جهان بلد هستم که فوت کوزه گری است!!!!
.!!!
Iran, Islamic Republic of
سانتاژ ها بخاطر ترس از همین است
بوشناس
Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
ایندیپندنت سهامدارش یه سعودی هست...
نادر
Iran, Islamic Republic of
از مال سعودی خرج میکنه تو چرا ناراحتی...!!!
Iran, Islamic Republic of
از مال سعودی برای منافع سعودی داره خرج میشه نه منافع ما ایرانی ها که به ما مجوس میگن نکته رو گرفتی
غیرقابل پیش بینی
Iran, Islamic Republic of
لطفا سانسور نکنید از متن خودتون کپی و کمی ویرایشش کردم:احمدی نژاد یک روز تولد مایکل جکسون را تبریک میگه یک روز برای درگذشت خواننده رپ تسلیت میگه، سه بار نامه بی جواب به ترامپ می نویسه یک روز با اطرافیانش دنبال جذب رضا پهلوی اند و از طرف دیگه پیگیر کمپین «نه به حجاب اجباری» هستن. در آخرین مورد هم مدعی انسان کامل و علاقمند به «ظهور» با ایندیپندنت فارسی یعنی رسانه متعلق به آل سعود و نزدیک به بن سلمان گفتگو می کنه!
Iran, Islamic Republic of
هدف ایشان صرفا دیده شدن هست حتی این بد دیده شدن...
خسرو
Iran, Islamic Republic of
کلا رد داده
Iran, Islamic Republic of
اگر مصاحبه با رسانه های سعودی بد است خوب مصاحبه با رسانه های امریکایی و انگلیسی که بدتر است.چطور وقتی رییس جوهور و رییس امور خارجه با این رسانه هامصاحبه می کنند با اب و تاب انعکاس می دهید.یعنی الصعود از امریکا و انگلیس بدتراست.؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چی هست که سانسور کنه خود جهان کینه توز افتضاح تر از این گفته
Iran, Islamic Republic of
تمام افرادی که با احمدینژاد ارتباط و اعتماد میکنند زیان خواهند دید.
m
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد معتقد است هدف وسیله را توجیه میکند.....؟!!
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا توهم شعیب ابن صالح و انسان کامل بودن برداشته وگرنه اگه کمی توفیق داشت! می فهمید که امروز پرچم نائب الامام دست رهبر معظم انقلاب هست و باید با تمام وجود از ایشان تبعیت کنه، وگرنه ول معطله!!
yashar
Denmark
ابوی مدیر یت جها ن بی خیال فعلا
- برا ی نر خ پیا ز و سیب زمینی ا گر
مدیر یت پیدا کنید ا علا می شود
Iran, Islamic Republic of
کدام ؟ مردم به شما دستور می‌دهند که به عرصه سیاست برگردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ب۲
Iran, Islamic Republic of
از شیخ حسن خیری ندیدند بر می گردند سمت محمود.
Iran, Islamic Republic of
محمد مهره سوخته است مهره فعال که روحانی است رو عشق است
÷
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
منظورش همان دونفری هستند که تو زندان تشریف دارند.
به به اقای معجزه هزاره سوم حالت چطوره؟
Iran, Islamic Republic of
تو برو آب بریز اونجات که میسوزه
m
Iran, Islamic Republic of
کاربرد چنین الفاظ دور از نزاکت توسط احمدی نژاد...!!!!
به به ذخیره الهی حالت چطوره؟!
Iran, Islamic Republic of
خراب خراب خراب
Canada
سلام جهان نیوز!
بعد از هفته ها یه خبر جالب گذاشتی. دست مریزاد.
Iran, Islamic Republic of
تشویق کردن یا گلایه بود
Iran, Islamic Republic of
چقدر نسبت به او حسادت دارید!!!
آخه هذیان گفتن حسادت داره؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگید یه انتخابات بزارید تا مردم نظرشان را بگن
...
Iran, Islamic Republic of
اگه اجازه بدن بیاد میفهمی هذبون چیه..توهم زدید شما خودعمار پندارها
Iran, Islamic Republic of
تهمت های کینه توزانه شما هذیان نیست تماما حکمت است
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
...
France
...
ممد
Canada
هیچکس به اعتماد به نفس احمدی نژاد ندیدم!!! واقعا شجاع و رودار است!!! هر کاری دلش بخواهد میکند.
Iran, Islamic Republic of
حیف که سوخت و پرپر شد و رفت
Iran, Islamic Republic of
او تازه اومده تا شما را بسوزونه
...
Iran, Islamic Republic of
هر گز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق !
عشق مردم در خونش عجین است
United States
...
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
عشقی که هرگز از دل مردم عادی بیرون نمیرود.

دل مردم همیشه با تو بوده و هست و خواهد بود و فریب این نیرنگهای جناهایی مفت خور را نخواهیم خورد
گاو نُه مَن شیر!
Iran, Islamic Republic of
.احمدی نژاد نمی دانم با شبکه بن سلمان مصاحبه کرده یا شبکه دیگر ولی سانسور سنگین او را مجبور به این کار کرده.؟!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر تو را سانسور کنن به مردمت خیانت می کنی و با وهابیها مصاحبه می کنی
Iran, Islamic Republic of
خیانت جمله ای است که برای خیلی ها نان و اب دارد.مصاحبه با یک شبکه می شود خیانت .اما برجام می شود فتح و الفتوح قرن.خدا یا اینجا مملکتی است که همه چیز معنی دیگر می دهد.مهم نیست با کی مصاحبه کرده مهم این است که چی گفته.
Iran, Islamic Republic of
هردوتاش غلطه هم برجام هم مصاحبه ،مثل اینکه بگی میرم آدم میکشم چون فلانی دزدی کرده!!!
Iran, Islamic Republic of
...
برجام که مورد قبول احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
احمدینژاد خودش طراح برجام است و ظریف مامور اجرا بود......!!!!!خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله
Iran, Islamic Republic of
کدام خیانت حرف زدن خیانت است پس آنهاییکه با شبکه های جاسوسی تمام عیار مدام مصاحبه دارند و حیثیت مملکت را نشانه گرفته اند خادم اند ؟ و صلح طلب چرا خفه شدین این همه گند زدین
Iran, Islamic Republic of
⭕️ مضحک ترین توجیه برای مصاحبه احمدی_نژاد با رسانه بن_سلمان (ایندیپندنت فارسی) این است که میگویند اگر او در داخل ایران بایکوت نمیشد این کار را نمیکرد! این در حالی است که در سال گذشته حداقل 2 بار درخواست گفتگویی صریح در رو_در_رو را با او داده بودیم که هر دو بار نپذیرفت و طفره رفت.

👤 امیرحسین ثابتی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
m
Iran, Islamic Republic of
راههای مخ زنی امثال بن سلمان فراوان است نگران نباش با همین شیوه ها توانسته اسرائیل را بزانو در اورد.
Iran, Islamic Republic of
دلش برای قدرت تنگ شده
Iran, Islamic Republic of
اینو بگو دل هوادارانش هم همینطوره
Iran, Islamic Republic of
هوادارنش دوست دارند قدرت بگیرند تا ...تو را پاره کنند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بحث قدرت است و شیرینی قدرت ... زهی خیال باطل ایشان در انقلابی بودن و راه شهدا و رهبری متاسفانه مردود شدند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد
فیضیان
Iran, Islamic Republic of
...
فیضیان
Iran, Islamic Republic of
مکه کسی با رسانه ای مصاحبه میکنه معنیش اینه که با اون یارو یا اربابش موافقه...
Iran, Islamic Republic of
خود اینها این برداشت رو می کنند
Iran, Islamic Republic of
نه گلم داره مشروعیت میبخشه به اون رسانه ! فهمش خیلی سخته؟!!
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد که دوبار هم رای به جنابعالی دادم و پشیمان هم نیستم چون در آن دوران نزدیکترین فرد به مواضع رهبرم بودی ،ولی اکنون به کجا چنین شتابان!!!!...
Iran, Islamic Republic of
احمدینژاد خودرا منجی میداند و در قید هیچ قانونی عمل نمیکند ........!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ
جوادی
Iran, Islamic Republic of
لطفا مصاحبه کامل ایشان را چاپ کنید !! نه تقطیع شده !!
Iran, Islamic Republic of
برای احمدی نژاد و هوادرانش کامل و تقطیع فرقی نمی کنه اونها فقط مطرح بشند کافیه
Iran, Islamic Republic of
تو آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
مگه کشور فقط ملک خصوصی شماهاست
United Arab Emirates
ماشالله دکتر
آرمان
Iran, Islamic Republic of
برگرد ابرمرد تاریخ ایران برگرد
واقعاً برگرد...
Iran, Islamic Republic of
آخه کجای این مصاحبه دستاوردهای مدافعان حرم زیر سوال رفته...
اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید....
...
Iran, Islamic Republic of
نه دین دارن نه بویی از آزادگی بردن معاویه تمام عیارند
مردم امثال زاکانی و توکلی و نادران و باهنر و لاریجانیز را نمیخوان حتی اگر مجبور بشن به یزید ابن معاویه رای بدن بهتر از اینهاست زر که نیست میگی نه بزارین رفراندوم پست فطرتی هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
این مصاحبه فقط ضد تزویر است . احمدی نژاد مرد و یک رو است و ضد منافق و مزور
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بیچاره توهم او را گرفته می خواهد جهان را مدیریت کنه جل الخالق یک وجبی ،
Iran, Islamic Republic of
اما احمدینژاد واقعا درحال مدیریت جهان است و تمام روسای جمهور جهان در نفوذ وی عمل میکنند....!!!!!خخخخخخخخخخخخ
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد اگر کاندید بشوند و تایید صلاحیت هم بشوند رای بالایی می آورند در انتخابات ریاست جمهوری آینده.
رنجبر
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی دلاور
تیتر با متن نمی خونه
رضا
Iran, Islamic Republic of
ديدم اين چند روز پيش انتخابى فرد توى تلويزيون سعودى ها - ايران نشنال - از اوس محموت تعريف و تمجيد ميكنه !
جون داداش ، خراب زدى اوس محموت !
رضا
Iran, Islamic Republic of
خراب زدى چه معنى داره ؟! ...١
Iran, Islamic Republic of
یک. دفعه دیگه بیا واین مملکت را بفرست ته دره وکتر را تمام کن
Iran, Islamic Republic of
با صحبتهای ایشان موافقم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ احمدی نژاد. دکتر در انتخابات کسی یارای رقابت با شما را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
در سیاست و اقتصاد هم یارای رقابت ندارند!!
فلذا از عنصر تحدید و تهدید استفاده میکنند! درود بر شورای نگهبان! مرگ بر انگلیس!
قریشی
Iran, Islamic Republic of
آقا محمود بد عمل کردی
به قول خودت ممه را لولو برد
به قول حداد عادل آن صبو بشکست و آن پیمانه ریخت
ایران
Iran, Islamic Republic of
...
از دیار شهید رجائی
یادش به خیر آن زمانی که احمدی نژاد مرتب از امام زمان، از اسلام، از محرومین از انقلاب صبحبت می‌‌کرد و علم مخالفت با استکبار را در دست داشت، الان در کل این صحبتها هیچ خبری از این ارزشها نبود. فحوای کلامش رویگرادانی از همه این ارزشها بود. او دیگر از آیت اله مصباح جدا شده، به سروش پیوسته است. همان گونه که سروش در خدمت استکبار و دشمنان اسلام است، وی نیز این چنین است. خدا عاقبتمان را به خیر کند. با هزار امید به چه کسی رأی دادیم.
Iran, Islamic Republic of
من آنم که رستم بود پهلوان
Iran, Islamic Republic of
سیاست وی ایجاب میکند ظاهر متفاوت داشته باشد تا در جهان سیاست بهتر و بیشتر نفوذ و موثر باشد.
Canada
...
United Kingdom
خدا کند ملت هم بفهمد و هم قدر بداند و مجددا دکتر را انتخاب کند. او هم بهترین بود و هم بهترین خواهد بود.
تا آبروی ازدست رفته ی این مملکت توسط اصلاحطلبان را مجددا باز گرداند.

بنظرم احمدی نژاد رییس جمهور
رییس قوه قضاییه
و باید افراد مسول هم به مجلس بفرستیم.
من مطمینم در کمتر از دوسال مملکت به اعتلا خواهد رسید.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
ما یک ملت بیشتر نداریم آنهم دلالهای بازار که فاجعه آفریدند به رهبری پولدار گرایان
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
البته آبروی مملکت توسط اصول گرایان معتدل و علمای ژنرال که در 40 سال گذشته از آبشخور اصول گرایی سیراب میشدند ؛ ازبین رفت ! نه اصلاحطلبان منفعل !
صالح
Iran, Islamic Republic of
آب که سربالا بره، قورباغه ابوعطا میخونه...
Netherlands
ممکنه یه دهن دیگه بخونی؟
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا بس کن
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدی از ابین همه حرف زدن و به جایی نرسیدن
Iran, Islamic Republic of
پس چرا میترسین
Iran, Islamic Republic of
یکی به این آقا بگه اول برو خودت درست کن نمیخاد دنیا رو درست کنی!!!
آردوغ
Iran, Islamic Republic of
اون مردمی که شما دعوت می کنند دارن باد می کنندت ...
United States
واقعاکدوم مردم تورو میخوان...
Iran, Islamic Republic of
همانهایی هستند که لرزه بر اندام شما انداخته اند
Iran, Islamic Republic of
...
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
..
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
...
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
اینبار در صورت به قدرت رسیدن، محمود خان نظام را دور میزند و اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد!!!!
United States
...!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد دست پخت دوران ریاسست رحیمی مشایی بقایی و....بوده‌اند در دوره اول عوام فریبی کردی وحالا هم شما هیچ برنامه جامع اقتصادی نداشته وندارد!
United Arab Emirates
هیچ چیزی و هیچ کسی مهمتر از منافع ملت نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژادخداوندحکیم یک فرصت طلایی به شما عطا کرد ولی بدیل کم ظرفیت بودنتان انرا ضایع واز مسیر مستقیم منحرف شدیدودیگه این فرصت برنخواهد گشت بیش ازاین خودت راسبک نکن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چقدر ترامپ و احمدی نژاد مثل هم حرف میزنن. خیلی جالبه از منظر روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
جالب اینکه هردو غذا میخورند لباس می پوشنتد و .... پس عین هم اند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ و احمدی نژاد دو قطب متضادند.....
دهستانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
خداانسان را عاقبت به خیر کند
اجمدی نژادشش سال کار کرد وزحمت کشیددردوسال اخر این همه مقاومت میتونست جواب بدهدولی لجبازی را شروع کردودرلحظه اخر ما را از پیروزی دور کرد این یعنی عاقبت به شری..l
United Arab Emirates
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
عشق اول و آخر سیاسی ایران تو هستی و بس
جماعتی از کینه و حسد شب و روز در خواب این هستند که به تو آسیب رسانند!! غافل از اینکه دست خدا بالاترین دستهاست
Ebrahim
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تا زمانی كه طعم قدرت رو نچشیده بود رئیس جمهور مردمی، ارزشی و انقلابی بود ولی وقتی متوجه شد با قدرت چه كارهای ناممكنی ممكن می شود رنگ عوض كرد... اینجاست كه آدم باید دعا كنه خدایا اگه نعمتی به من دادی ظرفیت و جنبه كافی هم عنایت بفرما...
Poland
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
اولاً، ایجاد دو قطبی احمدی نژاد اصلاح طلب ها دروغ محض است. احمدی نژاد و هاشمی، احمدی نژاد در پایان در یک سمت و سو قرار دارند...
Iran, Islamic Republic of
نقطه فاصله و انحراف دوخط از صفر شروع میشود و هرچه پیشمیرود بیشتر میشود .
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد معتمد ملت ایران است ، جهان نیوز شما از خط تقابل دست بر نمی دارید ؟
Iran, Islamic Republic of
جهان مامور است و معذور بالاخره عیال وار است کلک یه لقمه نونه شکم بلای جونه
خندان
Iran, Islamic Republic of
امثال این فرد در تاریخ کم نبوده اند..
Iran, Islamic Republic of
چرا با رسانه عربی؟چرا با دعوت داخلی ها را قبول نکردی ؟
Iran, Islamic Republic of
زیرا رسانه های داخلی یا وابسته به اصولگرا است یا اصلاح طلب که هردو جریان لبه یک قیچی هستند برای نابودی جریان احمدی نژادی
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود به عنوان یکی از مردم دستور نه خواهش می کنم دست از خود شفتگی بردار
Iran, Islamic Republic of
خوداین بابارا۲نفردیگه (مشایی وبقایی)مدیریت میکنن انوقت توهم برش داشته میخواد جهان مدیریت کنه برو عمو ان ممه رو لولوخورد!!
Iran, Islamic Republic of
او فقط با مردم هست و مطمئن باش نه با مصباح بوده و نه با سروش خواهد بود چون او بزرگمرد است و لازم نیست برای رسیدن به هدف والا به چپ و راست اویزان شود
United Arab Emirates
آب بریز اونجات که میسوزه
مازیار
درود به دکترمحمود بزرگ.....!11
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
جهان نیوز بسوز که محبوبیت احمدی نژاد پیش مردم از هر روز بیشتر میشود.
United Kingdom
اولا ایندیپندنت 90 در صد سهامش مال یک روسی و از دوستان پوتین هست..و 10 درصدش مال یک سعودی که تو ماجرای خاشفچی بن سلمان را همین رسانه به توپ بسته بود.....جهان نیوز کم دروغ بگو
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ
United Arab Emirates
این بابا ورژن همتای امریکایی‌ عموترامپ است انهم ازاین خودشیفتگها تا دلت بخواد داره ولی یک سایز کوچکتر!!!
Iran, Islamic Republic of
سخت نگیرید همه که مثل شما عالم ربانی تک سایز نمیتونند باشند
Iran, Islamic Republic of
با تمامی فشار چپ و راست و ........ هنوز مرد اول ایران است.
Iran, Islamic Republic of
کاش برگرده خداییش
Iran, Islamic Republic of
من به جهان نیوز علاقه داشتم اما الان نفرت شدید پیدا کردم.
چرا شما نمیخواهید باور کنید احمدی نژاد در خط رهبری مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض است؟!!...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصولگرا بهاری سروته یک کرباس!
Iran, Islamic Republic of
تنها امید مردم
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
محمود ! هزار حیف ! برات متاسفیم !!
Iran, Islamic Republic of
...
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
چرا اون زمان احمدی نژاد کل هیکل اسراییل رو می برد زیر سوال مصاحبش با رسانه های خارجی بد نیود ... این احمدی نژآد همون احمدی نژاده
کامران
Iran, Islamic Republic of
خداوند همه را هدایت کند
سیدعلی
Romania
محمود جان مدیریت جهان پیشکش
شمالطف کنید خودتون رو از دام مدیریت افرادی مثل مشایی رها کرده و به زندگی خود بپردازید
از شما بدتره!!
Iran, Islamic Republic of
از معصوم علیه السلام نقل شده که کار بد ازهمه بد است و از منصوبان به اهل بیت بدتر
سید عزیز! یک جمله نوشتی با دوتا دروغ، دروغی که برای تخریب شخصیت یک مسلمان خدوم منتشر شد!
محمود کی درباره خودش ادعای مدیریت جهان رو کرد؛ مسلمان؟؟؟
کی گفته محمود رو مشایی مدیریت می کنه؛ مسلمان؟؟؟ از کجات این حرفها رو درآوردی؟؟
دروغ کلید هر شری است!!!
Iran, Islamic Republic of
...
مهندس مهدی
Iran, Islamic Republic of
تو اگه بلد بودی همون هشت سالی که سکاندار بودی هنرتو نشون میدادی. مومن از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه.بشین سرجات وحرف مفت نزن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
محمد رضا احمدی نسب
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم بنظر میرسد صحبت‌های اقای دکتر احمد ی نژاد زیر بنایی دینی ومذهبی وعقلانی ندارد وایشان باید توبه نموده واز خون شهدا ی غزیز وملت بزرگ ایران عذر خواهی نماید
اسدی
Iran, Islamic Republic of
دعوای اصولگریان با احمدی نزاد سناریو دقیق اصلاح طلبان وراهبردی ترین اشتپاه اصولگریان بوده ودر این دعوا ضمن فرسایش احمدی نزاد واصول گریان اصلاح طلبان بدون هیچ هزینه هردورا تخریب مینمایند وپیروز میدان مخالفان هر دو هستند .
Iran, Islamic Republic of
.......
حشمت
Iran, Islamic Republic of
....