کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی‌طبا:

اگر یک آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود/ خانواده‌ها باید بتوانند به ورزشگاه بیایند

9 مرداد 1398 ساعت 11:39

مردانه و زنانه بودن که معنی نمی‌دهد. یک آقایی که با خانمش به ورزشگاه می‌آید، خیلی آدم محترم‌تری می‌شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیشین و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات گفته است: «حضور تماشاگران زن ایرانی در لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه و اردبیل بسیار چشمگیر بود و حالا این موضوع درباره حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال به یک مبحث مهم تبدیل شده است.‌ هاشمی‌طبا در این باره گفت: «من از قبل هم گفته‌ام که ورزشگاه‌های ما باید خانوادگی شوند. یعنی خانواده‌ها باید بتوانند به ورزشگاه بیایند. مردانه و زنانه بودن که معنی نمی‌دهد. یک آقایی که با خانمش به ورزشگاه می‌آید، خیلی آدم محترم‌تری می‌شود. سینما، رستوران و تئاتر ما خانوادگی است و باید به ورزشگاه هم با این دید نگاه کنیم والبته امکانات رفاهی لازم را فراهم کنیم.»

بیشتر بخوانید:
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا
اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!


گفتنی است سطح استدلال اصلاح طلبان برای طرح موضوع حاشیه ای حضور زنان در ورزشگاه و یا حضور خانوادگی در مجموعه های ورزشی در همین سطحی است که هاشمی طبا بیان کرد. پیش تر در همین موضوع فائزه هاشمی، گفته بود: «خشونت بازی پرسپولیس و سپاهان به خاطر نرفتن زنان به ورزشگاه‌ بود». یا در مورد دیگر شهربانو امانی، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در این باره گفته بود: «اگر زنان به ورزشگاه بیایند، آشغال‌ها را جمع می‌کنند».

باید قضاوت را بر عهده بانوانی گذاشت که این افراد به عنوان حمایت از آنان برای خود نامی دست و پا کرده اند و با قربانی کردن زنان عفیف جامعه به پای محیط آلوده ورزشگاه ها به دنبال سیاسی بازی و منافع جناحی خود هستند. مهم تر آنکه باید دید این مسئله یعنی حضور بانوان و یا حضور خانوادگی در ورزشگاه دغدغه چند درصد افراد جامعه ایران است؟


کد مطلب: 696420

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/696420/اگر-یک-آقایی-خانمش-ورزشگاه-بیاید-آدم-محترم-تری-می-شود-خانواده-ها-باید-بتوانند-بیایند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com