شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۶۸
هادی غفاری:

من محبوب نسل جوان هستم/ اکبر گنجی موها را قیچی می‌کرد و من قانون برخورد با بی حجابی را تصویب کردم

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 588428
هادی غفاری از فعالین فتنه 88 در گفتگویی دیدگاه های جدید خود را مطرح کرده است. او در این گفتگو از محبوبیت خود در میان نسل جوان و مبارزه اش با بی حجابی در اول انقلاب سخن گفته است.
من محبوب نسل جوان هستم/ اکبر گنجی موها را قیچی می‌کرد و من قانون برخورد با بی حجابی را تصویب کردم
گروه سیاسی جهان نيوز: هادی غفاری از فعالین فتنه 88 در گفتگویی دیدگاه های جدید خود را مطرح کرده است. او در این گفتگو از محبوبیت خود در میان نسل جوان و مبارزه اش با بی حجابی در اول انقلاب سخن گفته است.

به گزارش جهان نيوز، در ذیل گزیده ای از اظهارات وی در گفتگو با سایت نزدیک به علی لاریجانی -خبرآنلاین – را می خوانید:

*فساد به دلیل بیکاری و تن‎فروشی‏ های فراوان به دلیل وجود مسائل مالی در جامعه خیلی زیاد شده است. چون شماره موبایل من رند است بعضی مواقع تنها برای 5 هزار تومن شارژ موبایل به من زنگ می ‏زنند، من هم در جواب به آنها می‏گویم که من این کاره نیستم، خداحافظ شما. می‏گویند باشد، حداقل 5 هزار تومان کمک مالی بکنید

*من در بین دانشگاهیان و نسل امروز جایگاه دارم. با اینکه سنم نزدیک به 70 سال است اما جوانان 20 ساله بشدت هوادار من هستند. یکی دوبار، نه محض رضای خدا بلکه از سر ریا!، آمدم به خیابان تا تاکسی بگیرم. گفتم ببینم چه خبر است؟ اصلا فرصت نشد که تاکسی پیدا کنم. شاید اغراق بدانید اما 20 تا ماشین ایستادند و صدا می‌کردند که حاج آقا سوار شوید. چند جوان بودند، دختر و پسر هم بودند می‎گفتند آقای غفاری تشریف بیاورید. گفتم که خانم من گروه خونم به تیپ شما نمی‏خورد. گفتند گروه فکری شما به ما می‎خورد. ما دنبال شرف ملی خودمان هستیم. مذهبی هم نیستیم. ما به ایران مستقل می ‏اندیشیم و ما شما را به این عنوان که خواهان ایران بدون استبداد هستید، قبول داریم. وقتی سوار ماشین شان شدم، همه شان روسری‎هایشان را مرتب کردند. بدون اینکه من کلمه ‏ای در این مورد حرف بزنم. خودشان مراعات کردند. یکبار آمدم مترو سوار بشوم تا سوار شدم، در مترو تظاهرات شد. هرکسی یک شعاری می‌داد.

*ما بداخلاقی می‌کنیم. خوش اخلاق نیستیم. گمان می‎کنیم که اسلام با بداخلاقی رشد کرده است. اصلا و ابدا اینگونه نیست. برخوردهای ائمه ما با اعتراضات مردم بی‎نهایت صمیمانه و مهربان بوده است. روزی برای سخنرانی بالای منبر رفتم. پا منبری‌ها هم اکثرا از نسل جوان بودند. یک آقایی بعد از سخنرانی به من گفت که آقای غفاری من 20 سال است که با دین و اسلام و مذهب قهر بودم بعد از صحبت‌های امروز شما با دین آشتی خواهم کرد.

*اولین کسی که در ایران قیچی را راه انداخت و موهای زنان را خودش قیچی می‎کرد، اکبر گنجی بود. اکبر گنجی که امروز سوپر مدافع آزادی شده، فقط دروغ می‌گوید. گنجی سیستم و مانیفست فکری سالم و درستی ندارد. از چی دفاع می‌کند نمی‌دانم! تعبیر سیاسی این حرکت می‌شود، آنارشیست. آقای اکبر گنجی آنارشیست واقعی است. من مشکل شخصی با او ندارم و او نیز مشکل شخصی با من ندارد. ایشان کسی بود که قیچی دست می‌گرفت و جلوی دانشگاه و مجلس موهای هر خانمی را که می‌دید پیداست قیچی می‌کرد.انصار حزب‌الله بود. در میان حزب‌الهی‌ها بود. قیچی دست‌شان بود. اما ما هیچوقت این کار را نکردیم. همان موقع هم دفاع نکردیم. ما معتقد بودیم که باید قانون در این مورد صحبت کند. من از کسانی بودم که خواستار طرح موضوع حجاب در قانون بودم. طرح دادیم و بی‌حجابی را جرم تلقی کردیم. به همراه تعداد دیگری از نمایندگان، این موضوع را به مجلس آوردیم و قانونی کردیم. گفتیم رای بدهید و اگر هم از سوی شورای نگهبان رد شد ایراد ندارد. اما به تصویب رسید. حرف ما این بود که این نظام باید با بد حجابی و بی حجابی برخورد کند.

*فکر می‎کنم خود من 14 تا 15 بار ترور شدم. نزدیک به ده بار هم مورد ضرب و شتم جدی قرار گرفتم که مجموعا می‎شود 26 بار. اما با اسلحه 15 بار به من حمله شد. حالا اینکه خودم مقداری زرنگ بودم و دوره‎های چریکی دیده بودم بماند.

*نفر اول کنکور کشور شدم. خودم هم خبر نداشتم. روزنامه اطلاعات و یا کیهان بود که عکسم را چاپ کرده بود. یادم نمی رود؛ یک خانمی روبه روی منزل ما سکونت داشت، خانم بی حجابی هم بودند اما برای نماز به مسجد می‎آمدند. مذهبی به آن معنا که گمان کنیم نبودند اما برای نماز می‎آمدند و پای صحبتهای پدر من هم می‏نشستند. در خیابان وقتی من را دیدند اگر مانع نشده بودم من را در بغل می‎گرفتند. گفت ببین این روزنامه را. در صفحه اول اسم و عکس من بود. شاگرد اول کنکور کل کشور شده بودم. حال مردم از یک آخوند در این زمان چه انتظاری دارند. آن آخوند را دیدند که به انقلاب روی آوردند. آن آخوند را دیدند که می‌گفتند توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد. در 17 شهریور جلوی چشم من هزاران نفر را کشتند. من اگر در جوی نخزیده بودم زنده نمی‎ماندم. مامور شهربانی اسلحه ‏اش را گرفته بود و به داخل جوی شلیک می‎کرد. اینکه چطور تیرش به من نخورد را نمی‏دانم. مردم این آخوندها را دیده بودند. ناگهان می‏بینند که ما به شکل دیگری زندگی می‏کنیم
 
*خیلی از مسائل را نمی توانم باز کنم. ما با یک روش هایی عمل کردیم که به شدت هم بی‎مایه شدیم. روحانیت ما به شدت بی مایه می شود. هیچکس ما را نقد نمی‎کند اما خودمان می‎توانیم که خودمان را نقد کنیم. الان در هر شهری یک حوزه علمیه راه انداختیم. معلوم است که آخوند بیسواد تربیت می کنیم. سابق بر این تنها در چند شهر حوزه داشتیم. مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان، تهران و قم. الان تنها در تهران 50 حوزه علمیه است. اما آیا 50 استاد داریم؟ نداریم. درس ما هم تمجید و تعریف از این آقا و آن آقا و ...پیرو فرمایش ملوکانه است. رای همین ما آخوند بیسواد تربیت می‎کنیم. مردم مگر بیکارند که به دنبال آخوند بیسواد راه بیفتند؟ مگر مردم اینقدر سطح شان پایین است؟ آن هم در زمانی که علم اینقدر پیشرفت کرده و می‏توان گفت که هر کسی از اخبار دنیا خبر دارد. مگر ما می‏توانیم با آخوند بیسواد دین مردم را حفظ کنیم؟ مگر با آخوند کم سواد می‏توانیم عشق مردم به روحانیت را حفظ کنیم؟ باید به سمت آخوند درس خوانده برویم و آرام آرام هم قدرت را به صاحبان قدرت واگذار کنیم.

*من موقعی خدمت مقام رهبری رفته بودم این داستان البته برای سال 84 است. آقایی از اصفهان آمده بود و به همراه خود دیوان شعری داشت که شعری هم برای آقای خامنه‎ای گفته بود، با این ابیات شروع می شد که« علی ای اعلاتر از اعلا/ ولی ای والاتر از والا» آیت الله خامنه ای هم موضع خوبی گرفتند و فرمودند این چرت و پرت ها چیست که گفتی؟ دفترت را جمع کن.

*این بار برنامه انتخابات آقای روحانی که بود من به شدت عصبی شده بودم. هیچ کدام حتی آقای روحانی برنامه های سایر کاندیداها را نقد نکردند. اصلا هیچ کدام برنامه ای نداشتند. این به آن گفت تو گازانبری برخورد کردی، آن یکی گفت سال 88 تو خودت همه کاره بودی، آن یکی گفت تو لوله کردی و اگر امروز ما به حرف تو گوش کرده بودیم کشور پر از لوله شده بود و ...
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
...
عجم
کاملا" با نظرت موافقم.....
صادق
Iran, Islamic Republic of
کارهایی که این فرد و امثال ایشان به اسلام و روحانیت نموده و چقدر انسان را ضداسلام و ضددین کرده با کدام اقدام و عملی قابل اصلاح است؟
ایشان نزد خدا و پیامبر اسلام جوابی دارد بابت این دستورات و اقداماتش بدهد؟ خون شهداو زحمات این مردم و ... پیش کش ....
Iran, Islamic Republic of
این ها خودشان را عین اسلام می دانند .کافیست توخیابان یه چیزی بهش بگی ببین چه قشقرقی به پا می کند با اون صدای کلفتش !! راه پدرشهیدش چیزی دیگر بودراه این فرزند یه چیز دیگر.....راستی اول انقلاب می گفتند جوراب کارخانه استارلایت بعد از مصادره با کلی پول تو حسابش به ایشان واگذار شد!!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
بلی جوراب استارلایت بعداز مصادره به بنیاد الهادی ( که دست ایشان بود ) واگذارشده بود واین واگذاری را مردم مطلع شده بودند
Iran, Islamic Republic of
از متن :

یک آقایی بعد از سخنرانی به من گفت که آقای غفاری من 20 سال است که با دین و اسلام و مذهب قهر بودم بعد از صحبت‌های امروز شما با دین آشتی خواهم کرد.

یا حضرت عباس
Iran, Islamic Republic of
به راستی که اصلا مفهوم کلمه محبوبیت و من حالا فهمیدم
Iran, Islamic Republic of
کاسه چینی که صدا میکند / خود صفت خویش ادا میکند تا مرد سخن نگفته باشد / عیب و هنرش نهفته باشد این مصاحبه و اظهارات اقای هادی غفاری برای معرفی شخصیت ایشان کافی است . " از کوزه همان برون ترتود که در اوست "
Iran, Islamic Republic of
شخصیتهای اقایان هادی غفاری و اکبر گنجی از بعضی وجوه کاملا شبیه به یکدیگر است .مثل شلوغ کاری / تند روی / افراط و تفریط / ...
Iran, Islamic Republic of
عالی توصیف کردی
منابی
حاج آقا اسلحه هایی که در زیرزمین مسجدتون کشف شد از کجا اومده بود و واسه چی بود؟ کارخانه جوراب استارلایتتون میچرخه یا ... تعطیله؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حالا کی هستن ایشون؟ تا حالا کجا بودن؟
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


چقدر مشهور هستن ایشون!
Iran, Islamic Republic of
در دوره و زمان خودش بسيار مشهور بود و يک انقلابی دو آتشه
ولی از موقعی که بی جنبگی کرد .... ديگه سقوطش آغاز شد
خدا عاقبت هممون را ختم به خير کنه
Iran, Islamic Republic of
... که از خون پدرش نردبان ساخت مثل خیلی از آقازاده های دیگر که سهم خواهیشون از انقلاب تمام شدنی نیست
ش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...ببین چکار کردی که ضد انقلاب وبد حجاب از تو دفاع میکنند
Iran, Islamic Republic of
خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه

نکنه روزی برسه که ما هم از خط ولایت فاصله بگیریم
و اسیر تندی و کندی بشیم
Iran, Islamic Republic of
گویا بعضیا با عاقبت بخیری هم مشکل دارن و منفی میدن
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
منظورش ازمحبوبیت شاید نظردامادوخواهرزاده هاش باشه چون بالاخره خصوصا جوانان بغیرازرهبر که واقعامورد احترام جامعه ماست دیدگاه خوبی نسبت به برخی از روحانیون ندارن ...
Iran, Islamic Republic of
اقای غفاری گنجی را از خودتان ترد نکنید به دیگران نسبت ندهید هیچ تفاوتی بین شماها نمی بینیم هردویتان استحاله فکری شدید منتهی او مردانه همه منویاتش را ابراز می کند شما بعضی موارد صداقت دارید در بعضی موارد باید صحنه ای پیش بیایید تا درونتان را نشان بدهید؟ شعار مارکسیستی شما در انتخابات مجلس ششم را فراموش نکردیم؟ خدا، نان، میهن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آره خیلی محبوبی!!.مخصوصا با همین مصاحبه ای که الان کردی رکورد محبوبیتت تو گینس ثبت قراره بشه!درضمن این کارایی هم که دهه ی شصت می گی کردی هیچ افتخاری توش نیست که داری با صدای بلند بیانش می کنی.هر جوونی که تو اون دوره به زور موهاشو کوتاه کردید تبدیل به یه ضد انقلاب می تونست بشه فی نفسه اونم به خاطر برخورد غلط و افراطی وبی منطق جنابعالی ورفیقت اکبر گنجی!یعنی در عمل پاس گل می دادی به ضد انقلاب تا کارای غلط شما رو مستمسکی برای کوبیدن کل انقلاب قرار بده.واقعا خسته نباشی!!!
محبوب کدام نسل جوان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای پدر شهیدشان در زیر شکنجه های ساواک. ایشان خیلی از خودشون راضین اما ....شخصیت هر کس ساخته گذشته اوست نه حرف ها فانتزی او
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پس از انقلاب، آقای غفاری به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شورای اسلامی شدند. یکی از موارد برخورد خشونت آمیز ایشان در مجلس، ماجرای حمله به صباغیان و معین فر (از نیروهای ملی مذهبی) است. معین فر داستان این حمله را این طور بازگو می کند: «حضار جلسه ملاحظه کردند که حدود ۱۰ نفر از نمایندگان محترم بر سر آقای صباغیان ریختند و با ضربات مشت و لگد ما را مضروب و مصدوم کردند. خصوصاً حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای هادی غفاری با خارج ساختن کفش از پای خود و کوفتن های مرتب بر سر و صورت و بدن اینجانب گوی سبقت را از دیگران ربودند. ...
Iran, Islamic Republic of
پس از آنکه در دو دهه اخیر شورای نگهبان چند بار صلاحیت ایشان را برای شرکت در انتخابات تایید نکرد، تا مدتها خبر زیادی از ایشان منتشر نمی شد؛ تا اینکه ناگهان در سال ۸۸ در جریان انتخابات ریاست جمهوری، آقای غفاری مجدداً به یک چهره خبرساز تبدیل شد. ابتدا سخنرانی های آکنده از سیاه نمایی ایشان در جمع هواداران مهدی کروبی در کانون توجهات قرار گرفت [۳]. پس از انتخابات، آقای غفاری که روزگاری خود را در خط ولی فقیه معرفی می کرد، طی یک سخنرانی در حضور مهدی کروبی توهین های بی سابقه ای را متوجه رهبر انقلاب کرد و اثبات کرد که التزامی به ولایت فقیه ندارد [۴]. سپس، عکس های وی در راهپیمایی های جنبش سبز منتشر شد
Iran, Islamic Republic of
اما جالب ترین خبر در این میان، ماجرای کشف انبار سلاح و مهمات در مسجد ایشان بود [۵]. پس از این ماجرای اخیر، هادی غفاری ظاهراً سعی می کند موضع گیری خاصی انجام ندهد و کمتر در کانون توجهات قرار می گیرد.
- - - - - - - - -
در اینجا ما با حامیان فتنه کاری نداریم. برخی از این افراد، کسانی هستند که روزی با مخالفان امام با خشونت برخورد می کردند و امروز با همان مخالفان بر سر یک نماد سبزرنگ (!) به تفاهم رسیده اند و عملاً علیه نظام اسلامی خروج کرده اند؛ و البته کماکان از خشونت دست بر نداشته اند.

مخاطب صحبت های بنده جوانانی هستند که امروز به ظاهر در جبهه انقلاب قرار دارند، اما تندروی بخشی از خوی آنها شده. یک روز خودسرانه چماق و زنجیر به دست می گیرند ، و روز دیگر ناسزاهای رکیک نثار مخالفان می کنند . آیا چنین رفتارهایی غیر از فراهم کردن سوژه برای دشمن و تخریب وجهه بسیج و حزب الله، نتیجه دیگری هم دارد؟
افراط و تفريط امثال شما هاچه ضربه ها به نظام وحيثيت مردم كه نزد و
بااين نظرشما در باره حوزه علميه وحتي دانشگاه ها فراوان كه بي سواد تحويل جامعه مي دهند موافقم ...
هیچکس
United States
تو محبوب نسل جوانی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نسل جوان ؟!!!!!!!!!!!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاری بی انصافی تا کجا . انصار حزب الله در دهه هفتاد بوجود آمد در حالی که اکبر گنجی معروف به اکبر پونز اول انقلاب این خشونت ها را می کرد او از دوستان سعید حجاریان بود پونز در سر زنان بی حجاب فرو می کرد و در دوره خاتمی او از اصلاح طلبان افراطی و صد وهشتاد درجه( نقطه مقابل )انصار حزب الله بود
Iran, Islamic Republic of
جوانان زیر 25 سال این کامنت هارا بخوانندوبفهمند از سبزها که مدعیند قبلا چکاره بودند!کمی به حرف بزرگترهاتون گوش بدهید بد نیست ....دنبال هر کی راه نیفتید.که این ره که می روی به ترکستان است .
شما بفرما اداره کن کشور رو
هومن
Iran, Islamic Republic of
گ روزی برای سخنرانی بالای منبر رفتم. پا منبری‌ها هم اکثرا از نسل جوان بودند. یک آقایی بعد از سخنرانی به من گفت که آقای غفاری من 20 سال است که با دین و اسلام و مذهب قهر بودم بعد از صحبت‌های امروز شما با دین آشتی خواهم کرد."
در تاریخ ادیان هم هست که برخی مواقع، شیطان با جسم انسانی به بیعت و اظهار ارادت به انسان های گمراه پرداخته است تا آنان را در مسیر گمراهیشان بیشتر هل دهد.
Iran, Islamic Republic of
یکبار آمدم مترو سوار بشوم تا سوار شدم، در مترو تظاهرات شد.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دانشجوی مملکت
Iran, Islamic Republic of
خیلیییی محبوبی چشم نخوری یوقت
Iran, Islamic Republic of
دنیا دار مکافات است!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاری اکبرگنجی لکه ننگی بر دامن خودتونه نمی تونید مردمو گول بزنید او از جبهه اصلاح طلبان است نفاق تا چه حد؟ و الان هم در خارج از کشور کاسه لیسی آل سعود و غربی ها را می کند
Iran, Islamic Republic of
اقای غفاری توهین های بی مهابایت بعد انتخاب ریاست جمهوری در جمع هوادارانت در حالی که کروبی کنارت نشته بود فحاشی شما به رهبری را فراموش نمی کنم کلیپ شما را دارم اگر خودت ببینی خجالت می کشی این 50سال لباس امام صادق را به تن کردی ... برای قدرت رسیدن. اعوذ بالله من السکر القدره و مال و...
Iran, Islamic Republic of
من از قبل انقلاب با هادی غفاری آشنا شدم، شخصيت ويژه ای بود، کارهای بزرگی کرد ولی حيف!!...
میلاد
Iran, Islamic Republic of
محبوب جوانان !!!!!!!?, در فتنه 88 اون همه اسلحه در خونه تیمی ات پیدا شده بود رو از کجا آورده بودی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
فرح
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باید گفت خیلی متاسفم از لباسی که شما و امثال شما به تن دارید .لباس پیامبر به تن می کنید و خلاف سیره آن عمل می کنید . و بنام دین چه ضربه ها که به آن وارد می کنید و خدا به خیر کند .چه روزگاری عجیبی است .
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمريكا و شوروي و انگليس به شما ميدان دادند تا بتازيد و مردم را منگنه كنيد تا آنها هم از اين اب گل ماهي بگيرن دست همه شما رو شده منتظر خشم ملت باشيد ...
امثال شما دنبال منافع هستيد منافعتان هر جوري تامين بشود بر مبناي آن حركت خود را تنظيم مي نماييد .
يك روز منافع و به قدرت رسيدنتان در اين اين بود كه ديگر نمايندگان همكار خودتان را به جرم انقلابي نبودن كتك بزنيد و در خيابان با قيچي زلف زنان مردم را ببريد دست به پاك سازي گسترده افراد بي گناه بزنيد در داد گاه ها باز جويي خطر ناك باشيد .
امروز منفعتان دراين است دم از آزادي بزنيد . بعضي ها تون از آمريكا عذر خواهي بكند با ولايت فقيه زاويه پيدا كنيد مثل سخنراني شما در انتخابات 88 دم از عدم حمايت از حجاب بزنيد دم از انتقاد از ائمه بزنيد .
در صورتي اكر كسي از شما انتقاد كند به چه صفاتي بارش مي كنيد
نسل جوان ممكن است حرف هاي به ظاهر خوب شماها را قبول مي كنند و افراد مسن تر مي دانند امثال شما و اكبر كنجي و سرخه اي و... چه كار بوده اند .
در جنگ آمريكا با صدام اگر رهبري جلو گيري نمي كردند مي خواستيد كشور را وارد جنگ با آمريكا به حمايت از صدام بكنيد . الان دم از تعامل با آمريكا وعدم شعار عليه آمريكا مي زنيد افراط و تفريط شما پاياني ندارد .
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
چه بر سر انقلاب آورد به طوری که خودش میگه مرحوم مهدوی کنی به خاطر این رفتارهای خشن و تندش به او تذکر داده بود
Iran, Islamic Republic of
...
شا
Iran, Islamic Republic of
آقا... خودت هم زود برو استراحت کن
احمد
Iran, Islamic Republic of
غفاری قهرمان محبوب نسل جوان خدانگهدارتو ایناروگفتم که دیگه دست از سرمون برداری!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ای والله :) :) :)
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاری! همون کنار بودن و یه گوشه سرت تو کار خودت باشه برات بهترین چیزه! با این روحیات خیلی پیاده​ای و فقط سوژه میشی برای سوء استفاده رندان سیاسی!
پــدرخـوانده
Iran, Islamic Republic of
باران آمده و ترک ها را پوشانده.....
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب اقای غفاری دچار منیت نشده اید..در متن گفتگو چندبار کلمه من من من اوردید.اتفاقا مشکل اصلی کشور منیت امثال آقای غفاری هستش.
Iran, Islamic Republic of
من یک جوان هستم و اصلا محبوب بنده نیستید ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
احتمالا محبوبیت ایشون بیشتر به خاطر بافت جورابهای استارلایت یا همون آسیا و اون حدی بود که قراربود جاری بشه ولی به خاطر پدر بزرگوارشهیدشون موردعفو قرارگرفتن وفتنه انگیزیشون درسال88 وکشف انبار اسلحه درمسجد محلشون بود به هرحال ایشون این همه خدمات داشتند نمیشه نادیده گرفت
Denmark
...

دا د گا ه رو حا نیت با ید آ برو ی رو حا نی ها را نجا ت بد هد
بهروز
Iran, Islamic Republic of
راست میگه محبوب جوانان به شرطی که کارهای دهه شصت این سوپرمن ندونند
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما جقدر بدبخت و بی لیاقت هستیم گه توفیق نداشتیم در آن تظاهرات اخل مترو شرکت کنیم . خدا این حسرت را به کجا ببریم؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
"روزی برای سخنرانی بالای منبر رفتم. پا منبری‌ها هم اکثرا از نسل جوان بودند. یک آقایی بعد از سخنرانی به من گفت که آقای غفاری من 20 سال است که با دین و اسلام و مذهب قهر بودم بعد از صحبت‌های امروز شما با دین آشتی خواهم کرد."
عجب!!!! اون آقا که گفتی ۲۰ سال با اسلام و مذهب خداحافظی کرده حالا چطور اومده مسجد و پای سخنرانی!!!!
ف.ستوده نیا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
با ین همه حرف وحدیث
شهداء شرمنده ایم
ف.ستوده نیا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
با ین همه حرف وحدیث
شهداء شرمنده ایم
ف.ستوده نیا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
با ین همه حرف وحدیث
شهداء شرمنده ایم
فرانک
United States
می‌گوید: من هویدا را قبل از اتمام محاکمه اش با تیر نکشتم!!!! پس کی کشته؟؟!! میگویند کار خودت بوده!!!
الله و اعلم!!! پیگیری قضایی هم نشد!!!