پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۶

تحریف سخنان زاکانی در یک سایت مستقل

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 77642
سایت آینده در ادامه روال خبر رسانی خود، با تحریف و حذف بخشهایی از سخنان زاکانی سعی در القاء این موضوع داشت که زاکانی اعلام کرده است: "طبق نظرسنجی ها، انتخابات به دور دوم کشیده می شده است."

این سایت با حذف بخشهای اصلی خبر اینگونه اطلاع رسانی کرد:

در نظرسنجی وزارت اطلاعات و وزارت كشور انتخابات به دور دوم می رفت
دبیر كل جمعیت رهپویان انقلاب در سخنرانی خود در دانشگاه امام صادق(ع) اظهار كرد كه مطابق با نظرسنجی‌های وزارت اطلاعات و وزارت كشور در یك روز قبل از انتخابات، انتخابات به دور دوم كشیده می‌شود. شورای عالی امنیت ملی هم اعلام كرده كه انتخابات به دور دوم كشیده می‌شود، زاكانی درباره رتبه كاندیداها در این نظرسنجی‌ها اشاره‌ای نكرد.


حال آنکه در اظهارات زاکانی آمده بود:

تنها نظرسنجي‌هاي وابسته به دولت نشان مي‌داد كه انتخابات به دور دوم كشيده مي‌شود
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در ادامه به نظرسنجي‌هاي انتخاباتي نيز اشاره كرد و اظهار داشت: تمام نظرسنجي‌ها حتي نظرسنجي جهاد دانشگاهي كه نوع نگاهش مشخص است، پيش از انتخابات نشان مي‌داد كه احمدي‌نژاد در دور اول پيروز انتخابات خواهد بود اما درست در روز پنجشنبه 21 خرداد 2 نظرسنجي از سوي وزارت كشور و وزارت اطلاعات كه 2 نهاد وابسته به دولت بودند، منتشر شد كه نشان مي‌داد انتخابات به دور دوم كشيده مي‌شود و جالب اينكه کارشناسان شوراي امنيت ملي هم بر اساس این دو نظرسنجی و بدون توجه به سایر نظرسنجی ها، جمع‌بندي اولیه كردند كه انتخابات به دور دوم كشيده خواهد شد.
زاكاني با بيان اينكه همين نظرسنجي‌ها زمينه‌اي بود كه بهانه تقلب را فراهم كند، افزود: بعد از انتخابات نيز مشخص شد كه در درون وزارت اطلاعات نيز جرياناتي بودند كه سرخط‌هايي براي هدايت آشوب‌هاي بعد از انتخابات مي‌دادند و اين نشان مي‌دهد كه جريان رقيب از تمام امكانات خود استفاده كرد تا به نظام ضربه بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا اینکه چیز عجیبی نیست اگر راست می نوشتند باید تعجب می کردید.
به سابقه شون نگاه کنید متوجه عرض من می شوید.
Iran, Islamic Republic of
تقصیر زاکانیه که به اربابشون گیر میده. ول کن حاج علی بزار آقازاده ها حالشو ببرن، مترو هم که می دونید پول کم آورده. پحالا یدا کنید پرتقال فروشو؟
Iran, Islamic Republic of
هم شما مستقلید هم اونا مردمم که خوابند!
Iran, Islamic Republic of
اين سايت مثلاً مستقل آينده شده محل تيترزردن بر عليه نظام به بهانه هاي مختلف از تيتر سردبير بگير تا كامنت گذاشتنهاي هدف دار جهان غصه نخور حالا داري حرف هاي روزنامه جوان وميفهمي.
Iran, Islamic Republic of
مگر تعجب دارد؟!
این ها اگر راست نوشتند باید تعجب کرد. دروغگویی که کار عادی این ها است
France
البته خودمانیم چون به سایت شما عاقمند هستم این را می گویم که:
« تحریف و حذف بخشهایی از سخنان رقیب کار همه شماهاست » و من تعجب می کنم که دیگه چرا از هم گله می کنید . آقا جان دعواست دعوا . یا به اصطلاح چیزی که عوض داره گله نداره