سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

‫آیا استیو جابز یک مهاجر سوری است؟

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 443367
تیو جابز یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی یک مهاجر سوری بود که توانست بزرگترین شرکت تکنولوژی جهان را تاسیس کند!
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت خبر داد، پس از فاجعه غرق شدن کودک، پس از فاجعه غرق شدن کودک سه ساله سوری، یک کمپین آنلاین در فضای مجازی در حین پرداختن به این فاجعه؛ اشاره کردند: " کودکان مهاجر سوری که از جمله ی آن ها می توان به استیو جابز اشاره کرد."

اخیرا توئیتی ساده که حکایت از سوری بودن استیو جابز می کند هزاران بار در فضای مجازی باز نشر شده است.این توئیت اولین بار توسط Galbraith، یکی از غول های تکنولوژی و طرفداران پر و پا قرص استیو جابز منتشر شد.

این غول تکنولوژی می گوید: "چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که یکی از هم وطن های این کودک سوری که همچون شی بی اهمیتی در گوشه ساحل افتاده بود، موسس بزرگترین شرکت دنیا است. شانسی که شاید این کودک از دست داد و اکنون داغ ترین بحث جهان، یعنی حمایت از مهاجران بی گناه را به میان می آورد."

زندگی نامه استیو جابز موسس اپل پس از آن که در سال ۲۰۱۱ دار فانی را وداع گفت، اکنون سوژه یک کارگردان انگلیسی به نام دنی بویل شده است.

استیو جابز، پسر یک مرد سوری به نام عبدالفتاح جندالی بود که در سال ۱۹۵۰ برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *