سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

نشست مجلس و دولت اواخر بهمن

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 338860
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نشست مشترک مجلس و دولت اواخر بهمن‌ماه به میزبانی قوه مقننه برگزار می‌شود، گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد.
به گزارش جهان، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مجلس فردا (چهارشنبه) جلسه علنی ندارد و قرار است کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در دو نوبت صبح و عصر، برای رسیدگی به بودجه تشکیل جلسه دهد و کمیسیون‌های تخصصی نیز کارهای باقیمانده شان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بر این اساس جلسه علنی بعدی مجلس یکشنبه هفته آینده ۶ بهمن ماه تشکیل خواهد شد، گفت: هیئت رئیسه تا شنبه، ۵ بهمن ماه با تمدید مهلت کمیسیون تلفیق برای رسیدگی به بودجه ۹۳ موافقت کرده است و حداکثر این کمیسیون باید هفته آینده گزارش خود را برای رسیدگی به صحن علنی ارائه دهد.

دهقان در پایان درباره زمان نشست مشترک مجلس و دولت نیز گفت: احتمالا اواخر بهمن ماه جلسه مشترک دولت مجلس به میزبانی قوه مقننه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *