شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۷

تاکسی‌داران‌ شیرازی‌ تجمع‌ کردند

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 331897
جمعی از رانندگان تاکسی شهر شیراز در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور صبح امروز در مقابل استاتداری فارس تجمع کردند.
به گزارش جهان به نقل از شیرازه، تاکسی‌داران شیرازی به نشانه اعتراض به توهین مشاور رییس جمهور صبح امروز در مقابل استانداری فارس تجمع کردند و خواستار رعایت حرمت اقشار مختلف جامعه از جمله تاکسیرانان از سوی دولت تدبیر و امید شدند.

محمود سریع القلم، مشاور رئیس جمهور چندی پیش در توهینی کم سابقه، تربیت مردم ایران را بسیار پایین دانست و گفت: خیلی طبیعی است که من غریزی، احساسی و پوپولیستی تربیت بشوم. صدا و سیما هم که چقدر به این جریان کمک می کند، می رود از یک لبو فروش می پرسد نظر شما درباره برنامه هسته ای چیست؟، این خیلی اثر می گذارد.

وی اظهار کرده است: یا یک راننده تاکسی که از ۵ صبح تا ۱۲ شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه ۳ بچه دانشجویش را درآورد، سر چهار راه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.

بعد از حضور خبرنگار و عکاس پایگاه تحلیلی - خبری شیرازه در محل به منظور تهیه گزارش خبری و تصویری از این تجمع اعتراضی وی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شد.

دوربین و تجهیزات خبرنگار ضبط شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشکالی ندارد دانستن حق مردم است
دولت راستگویان و با ادبان!
سیدعلی-م
Iran, Islamic Republic of
بابا باید اتفاقا از سریع القلم تقدیر کرد که تفکرات درونی خود و افراد وابسته را عینا با صحبتهایش بروز می دهد و عوام فریبی نمیکند
حق دارند.
مگر این آقا کیست که حق توهین به مردم را به خودش می دهد.
مهدی
خداییش و انصافا کجای این حرف توهینه.تا کی همه کس باید در مورد همه چیز اظهارنظر کنن تو این مملکت.اصلا راننده تاکسی برادر من.خوب شد؟.صدا و سیما از یه واکسی بی سواد هم در مورد تغییرات لایحه بودجه سوال میکنه.خجالت داره برادر من.حالا گیر بدید به یه نفر که بدون عوامفریبی و تظاهر حرف حساب زده.
خداییش اگر این اعتقادته خودتم نباید اظهار نظر کنی. تو چه کاره ای که الان اظهار نظر کردی؟ بذار متخصصین درباره حرفهای سریع القلم و واکنش تاکسی داران حرف بزنن. شما سکوت لطفا
شرف
Finland
البته من کاملا با نوع نگاه ایشان به تاکسی مخالفم . کلا تا کسی نگوید تاکسی . تاکسی به او توجه نمیکند .