دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

صدور سلامت کارت برای بیماران نادر

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 329317
مدير عامل بنياد بيماريهاي نادر ايران در دیدار با وزیر بهداشت گفت: ۲۰ هزار بیمار نادر از خدمات این بنیاد استفاده می کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی داوديان تاکید کرد این بنياد در صدد است تا چترحمایتی خود را بیش از پیش در جامعه براي بيماران نادر گسترش دهد و نياز به همياري مجموعه وزارت بهداشت دارد.

داوودیان با اشاره به اینکه بنیاد بیماریهای نادر نهاد مردمی است و به هیچ نهاد دیگری چه خصوصی و چه دولتی وابسته نبوده است، ادامه داد: تمام تلاشمان را برای خدمت به این بیماران می‌کنیم و تاکنون ۲۰ هزار نفر تحت پوشش این بنیاد از سلامت کارت نادر استفاده می‌کنند و خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

پس از آن دكتر سيد ‌حسن هاشمي وزیر بهداشت ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در بنياد بيماريهاي نادر ايران، نظرات، دیدگاهها و رهنمودهای خود را اعلام داشت و بر نقش‌آفریني اين چنين بنيادهايي به عنوان یک مركز مردمی در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

وزیر بهداشت اعلام كرد: با مطالعه بيشتر در مورد اين بنياد حتما در آينده نزديك وزارت بهداشت حضوري پررنگ تر در برنامه هاي اين نهاد مردمي خواهد داشت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *