شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۲

محصول جدید ایران خودرو +عکس

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 329083
مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز از تولید آزمایشی تولید خودرو پی‌یو‌وان (‌پیکان وانت پژو ۴۰۵) در دهه فجر در تبریز خبر داد و گفت:‌ تولید ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو برای سال ۹۳ هدف‌گذاری شده است.
به گزارش جهان، غلامرضا صادقیان از پیش فروش ۷ هزار دستگاه پیکان وانت خبر داد و گفت: روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه پیکان وانت در ایران خودرو تبریز تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران خودرو تبریز از زمان افتتاح تا به امروز با تولید ۴۵۰ هزار خودرو یکی از واحدهای صنعتی تاثیرگذار در ایجاد اشتغال بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدات این شرکت خودروی کاری است اگر به ازای هر خودرو ۱.۵ شغل احتساب کنیم ایران خودرو تبریز تاکنون برای ۶۵۰ هزار نفر در کشور ایجاد اشتغال کرده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه امسال این مجموعه صنعتی برای تولید بیش از ۶۱ هزار دستگاه خودرو وانت بار برنامه‌ریزی کرده است، گفت: در حال حاضر پیکان وانت تولید شده منطبق با یورو چهار است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خری که پالونش عوض شده
ای خدا یعنی ما یه طراح خلاق نداریم که چیز تازه ای خلق کنه