جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

ارسال انیمیشن آتو به جشنواره عمار

شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 327137
تهیه‌کننده انیمیشن «آتو» از ارسال هر ده قسمت این انیمیشن به جشنواره عمار خبر داد و گفت: دوست داشتیم در کنار کارهای باکیفیت و حزب‌اللهی عمار رقابت کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، فرهاد امین‌زاده مدیرعامل شرکت «فراسوی ابعاد» و تهیه‌کننده انیمیشن «آتو» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس، از ارسال این انیمیشن به چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد و گفت: چون دوستان در جشنواره عمار اعلام کردند ما می‌توانیم هر ده قسمت را ارسال کنیم ما نیز چنین و هرقسمت را جداگانه کردیم.



وی با بیان اینکه هر قسمت از این انیمیشن ۵ دقیقه‌ای است، درباره علت ارسال این اثر به جشنواره عمار، تصریح کرد: علاوه بر اینکه قصد داشتیم در رقابت‌های این جشنواره شرکت کنیم امیدواریم با توجه به مردمی بودن این جشنواره این اثر در کشور و در قالب اکران‌های مردمی جشنواره دیده شود.

امین‌زاده در عین حال با اشاره به اینکه حزب‌الهی بودن جشنواره دلیل دیگری بوده که «آتو» به جشنواره عمار ارسال شده، افزود: ما در این چند سال کارهای خوب و جالبی در جشنواره عمار دیده‌ایم که علاوه بر اینکه توسط بچه حزب‌الهی‌ها ساخته شده دارای کیفیت خوبی بوده و این ما را ترغیب کرد تا «آتو» حتما در این جشنواره شرکت کند.

وی در پاسخ به اینکه ممکن بود شما بتوانید در جشنواره‌های دیگر حضور داشته باشید، گفت: آتو هیچ مشکل تکنیکی ندارد و کیفیت خوبی دارد اما از لحاظ محتوا به دلیل محتوای سیاسی ممکن بود در انتخاب اولیه جشنواره‌های دیگر قرار نگیرد در حالی که چنین کارهایی مورد توجه جشنواره عمار قرار گرفته است.


انیمیشین ایرانی «ATO» که با عنوان «سربازان بین‌المللی» و ظرف مدت ۲۰ ماه تولید شده محصولی از شرکت فراسوی ابعاد است.

این مجموعه به سفارش سازمان هنری رسانه ای «اوج» و با موضوع پروپاگاندای دروغین آمریکا پیرامون مقولاتی مثل تروریسم، مبارزه با سلاح هسته‌ای و بحران سوریه ساخته شده است.

انیمیشن اپیزودیک «آتو» که یک کارتون سه بعدی رایانه‌ای است در قالب ۱۰ قسمت ۵ دقیقه‌ای تهیه شده و سناریوی آن نیز با استانداردهای قدرت نرم و مقولات استراتژیک پیرامون جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *