دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۳

تروریست‌های سوریه دوشهروندراسربريدند

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 326381
گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) دو شهروند سوری را به اتهام جادوگری سربریدند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، داعش به دو تن از ساکنان شهرک سلقین به نامهای " سعد یحیی کردی " و " کمال قدور ترکمانی " که برای شفای بیماران و حل مشکلات روحی و جسمی مردم دعا می نوشتند؛ اتهام جادوگری وارد کرد و هر دو را سربرید.




تکفیری های داعش اموری را که نوعی توسل جستن، وسیله قرار دادن دعاهای نقل شده برای شفای بیمارو حل مشکلات به شمار می آید، شرک به خدا می دانند و به زعم خود برای دفاع از اصل توحید در حق کسانی که در تفسیر این اصل با آنان اختلاف نظر داشته باشند مرتکب هرنوع جرم و جنایتی می شوند.

به گزارش آسیا داعش بعد از بازداشت این دو شهروند سوری آنها را از سلقین به پایگاه فرماندهی خود در الدانا منتقل و بعد از دوروز بازجویی سرشان را از تن جدا کرد.

اعضای گروه تروریستی داعش تاکنون صدها تن از شهروندان بیگناه از زن ، مرد و کودک و جوان و سالمند را به طرز فجیعی به قتل رسانده و ویدوئو و عکس های مربوط به لحظات جنایت خود را در اینترنت منتشر کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی و مسلمان
Iran, Islamic Republic of
خدایا شر افراط را از کره خاکی پاک کن. لعنت خدا بر تکفیریهای خون خوار
علی
تف تو روح تروریست های تکفیری
رضا
اين عكس راقبلا باتيتر ديگري ديده بودم