جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سیف الاسلام قذافی:حالم خوب است!

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 323848
سیف الاسلام قذافی در اولین مصاحبه خود از بیش از یک سال گذشته اعلام کرد که اوضاع جسمانی‌اش خوب است.
به گزارش جهان به نقل از روسیه الیوم، سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور مخلوع لیبی در مصاحبه‌ با شبکه لیبیایی "العاصمة" در پاسخ به سوالی درباره اوضاع جسمانی خود گفت: شکر خدا، حالم خوب است.

وی پیش از انجام مصاحبه اعلام کرد تنها به سه سوال که "آیا حالش خوب است"، "با چه کسی ملاقات می‌کند" و "ترجیح می‌دهد در چه مکانی مجازات شود" پاسخ می‌دهد و در غیر این‌صورت حاضر به مصاحبه نیست. وی همچنین درباره سوال دوم اعلام کرد با شبکه "العاصمة" مصاحبه می‌کنم.

پسر دیکتاتور مخلوع لیبی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقال وی از الزنتان به طرابلس تصریح کرد؟ آیا الزنتان داخل لیبی و یا خارج از آن است؟ هیچ فرقی میان الزنتان با طرابلس وجود ندارد.

بنا به گزارش این شبکه لیبیایی اوضاع جسمانی سیف الاسلام خوب به نظر می‌رسید، اما وی دندان‌های جلویی خود را از دست داده بود و زمانی که صحبت می‌کرد، انگشت سبابه‌اش را جلوی دهانش میگرفت و تلاش می‌کرد تا انگشتان قطع شده‌اش که در جریان حمله ناتو به لیبی قطع شد، را مخفی نگه دارد.

سیف‌ الاسلام در پایان تاکید کرد که تمایل دارد در شهر "الزنتان" که از زمان بازداشت در نوامبر ۲۰۱۱ در آنجا در حبس به سر برده است، محاکمه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *