سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

مسکن مهر آخوندی را به مجلس کشاند

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 322324
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نشست عصر امروز اعضای این کمیسیون با عباس آخوندی در زمینه توقف مسکن مهر خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز کمیسیون عمران خانه ملت با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این جلسه در باب مسکن مهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار است در این جلسه آقای آخوندی و معاونانش طرح‌های خود برای جایگزینی مسکن مهر ارائه کرده و توضیحاتی درباره توقف این طرح را اعلام کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: ما به دنبال تعامل و همفکری با دولت در راستای مسائل و مشکلات مردم هستیم و در این راستا بحث طرح مسکن مهر را پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی همچنین تصریح کرد: نظر کمیسیون عمران خانه ملت بر این است که اگر قرار است طرحی جایگزین طرح مسکن مهر شود،‌ ابتدا طرح جایگزین طراحی و اجرا شده و سپس طرح قبلی متوقف شود.

براساس این گزارش نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی قرار بود یکشنبه هفته جاری برگزار شود که به دلیل برگزاری جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در نوبت عصر،‌ این جلسه به امروز موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلمانی
نحوه ی برخورد با ناتوان ترین وزراتخانه دولت یازدهم عیار استقلال نمایندگان را مشخص می کند ..یادمان باشد آقای وزیر ناتوانی های خودش را با صدای بلند اعلام کرده و با زبان نامناسبی بارها جهاد عظیمی را که دولت حاضر باتعهد به آن رای مردم را گرفت را با بدترین وجه تخطئه نمود... یادمان باشد ایشان گفتمان وکیل و خدمتگزار ملت بودن را در هیچ جای گفتار و رفتار رعایت نکردند و با مردم که حداقل در طرح مسکن مهر کارفرمایان ایشان هستند با حرمت لازم صحبت نکردند (آخه به کی با 40 تومن خونه میدن؟ .. ارزش افزوده اش چی میشه ..؟ و ...) اگر نمی توانستید چرا قبول کردید و اگر زحمایت قبلی ها بد بود چرا طرح جدید ارائه نمی دهید؟ اصل خدمت وظیفه ی شما است و بیت المال مال مردم است نه شما. اگر نمی توانید بگویید آنهایی که "می توانند" به عنوان معاون برگردند و شما فقط پشت میز لم بدهید و بگذارید ایشان عین تراکتور (به نیکزاد زحمت کش و پر افتخارتوهین حساب نشود) کار کنند. اینجا مزرعه برداشت نیست مملکت من سال ها عقب نگه داشته شده است پاچه ها را بالابزنید و کارکنید یا تشریف ببرید به مکانی که توان خدمت در آن را داشته باشید جناب وزیر ...
مرادی
Iran, Islamic Republic of
برادرنیکزادوزیرقبلی شب وروزوجانش راحتی درجاده گذاشت برای اینکه مسکن مهرفعال ونداردرجامعه دارا شودبعداین اخوندی میخواهدیکمرتبه همه چیزراخراب کندمجلس ودولت بخود ایند