دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 321309
بازداشت ۱۳ شهروند فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی و یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی از جمله خبرهای فلسطین به شمار می رود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از النشره نوشت: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۳ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. این افراد پس از بازداشت به مراکز بازجویی رژیم صهیونیستی در اطراف شهرهای فلسطین در کرانه باختری منتقل شدند.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که شماری از صهیونیست های شهرک نشین به صحن مسجدالاقصی یورش بردند. این حمله به دعوت انجمن های افراطی صهیونیست انجام شده است. صهیونیست ها از باب المغاربه و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.

صهیونیست ها در جریان حمله به مسجدالاقصی سعی داشتند با حرکات و الفاظ نژادپرستانه، احساسات نمازگزاران فلسطینی را تحریک کنند. اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در کنار توسعه شهرک ها در کرانه باختری طی ماه های اخیر افزایش یافته است و رژیم صهیونیستی از اوضاع منطقه که متوجه بحران سوریه است نهایت سوء استفاده را برای پیشبرد اهداف توسعه طلبانه خود می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *