پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

دو انتصاب جدید بانک در نهاد ریاست‌جمهوری

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 318249
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام آگاه را به سمت مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری و معظم‌زاده را به سمت نایب رییس و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سعید آگاه را به سمت مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سعید آگاه

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزشمند و موثر جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، با استفاده از پشتوانه تجربی و سوابق مفید خود به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به مجموعه نهاد ریاست جمهوری با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی عبدالخلیل معظم‌زاده را به عنوان «نایب رییس و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای عبدالخلیل معظم‌زاده

معاون محترم پشتیبانی و تحول اداری

سلام علیکم

احتراما با توجه به توانمندی‌های تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه سلامت، به موجب این حکم به عنوان «نایب رییس و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید.

امیدوارم با حضور جنابعالی در شورای درمان نهاد ضمن بهره‌گیری از همه تلاش‌ها و استعدادهای موجود، شاهد ارتقاء سطح سلامت همکاران و خانواده محترم ایشان باشیم.

امید است با عنایات الهی و بهره‌مندی از استعدادهای موجود، در انجام وظایف و حسن جریان امور، افزایش بهره‌وری در رضایت‌مندی شغلی کارکنان، اثربخشی، کارایی و توانمندسازی نیروی انسانی در بدنه نهاد ریاست جمهوری در پرتو رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *