چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۲

نقدی:سران کاخ سفید بیمار روانی هستند

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 317552
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: دنیا بداند جوانان ایرانی آماده می‌شوند که این حماسه را ادامه دهند و مبارزه را با ظلم و ستم تا نابودی کامل استکبار و محو صهیونیسم ادامه خواهند داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در مراسم افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب، شمالغرب و جنوب که امروز در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که توفیق داد تا امسال چهارمین دوره این حرکت نورانی یعنی هجرت الی الله و زیارت شهیدان را از مرقد نورانی امام خمینی (ره) و در کلاس درس معلم مدرسه عشق آغاز کنیم.

وی ادامه داد: امامی که نهاد مبارک و شجره طیبه بسیج را با قلب نورانی خود غرص کرد و امروز شاهد میوه‌های ارزشمند این درخت تناور هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هجرت الی الله، حرکت برای شناخت حقیقت و گردش در زمین برای کسب معارف و شناخت حقایق عالم و فرمان خداست لذا خدا را شاکر هستیم که توفیق داد تا به برکت وجود نظام ولایت، نوجوانان ما توفیق یابند که این مسیر نورانی را در آغاز زندگی خود بپیمایند.

سردار نقدی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای پایان ناپذیر از معارف و تجربه‌هاست، تاکید کرد: زندگی شهدا و آرما‌ن‌های آنها درس‌های فراوانی دارد که نوجوانان با فراگرفتن این درس‌ها ذخیره‌ای را برای زندگی خود تامین خواهند کرد.

وی یادآور شد: دانش‌آموز هوشیار کسی است که در حیطه معرفت و دانش خود را در دایره کتاب‌ها محدود نکند و به محیط اطراف خود نگاه کرده و از گذشتگان عبرت بگیرد و همچنین از اندوخته‌های رهروان راه حقیقت درس بگیرد و چه اندوخته‌ای بالاتر از آنچه که شهدا برای ما دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از درس‌هایی که از سفر نورانی راهیان نور می‌گیریم، شناخت ماهیت آمریکا و دشمن ماست. صدها هزار شهید و جانباز تنها و تنها یکی از صدها جنایت پلید رژیم آمریکا در طول تاریخ ننگین خود است؛ رژیمی که در طول تاریخ خود هیچ روزی دستش از جنایت دور نبوده و هیچ روزی نگذشته مگر آنکه دستش به خون بیگناهان آلوده شده باشد.

سردار نقدی با اشاره به حادثه روز گذشته در آمریکا و کشته‌ شدن یک مادر در اطراف کنگره گفت: همین دیروز دیدیم که چگونه یک مادر مظلوم با فرزند یکساله خود تنها به جرم اینکه از نوار امنیتی پلیس به اشتباه عبور کرده بود، به سادگی به ضرب گلوله در جلوی کاخ‌ سفید و کنگره کشته شد. این خانم چه جرمی مرتکب شده و آیا هیچ راهی برای بازداشت این مادر به همراه طفلش به جز زدن گلوله مستقیم وجود نداشت.

وی تاکید کرد: رسم آمریکایی‌ها این است که هر کسی را می‌کشند، بلافاصله وی را به عنوان بیمار روانی معرفی می‌کنند. بیمار روانی سران کاخ سفید هستند که دم‌دست‌ترین اقدام برای آنها کشتن انسان‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتهامات آمریکایی‌ها در خصوص استفاده از گازهای شیمیایی توسط دولت سوریه اظهار داشت: همین دیروز رسوایی آنها را دیدید؛ آنها در بوق و کرنا کردند که دولت سوریه از گازهای شیمیایی استفاده می‌کند، اما مشاهده کردیم که در مرزهای تونس مقادیر زیادی از گاز شیمیایی که متعلق به تروریست‌ها بود، کشف شد.

سردار نقدی با اشاره به سفر راهیان‌نور و دستاوردهای این سفر ادامه داد: ما با این سفرها خصلت شهدا و ماهیت دشمنانمان را بهتر می‌شناسیم و به حمدالله این حرکت ارزشمندی که با حمایت آموزش‌ و پرورش آغاز شده، دستاوردهای زیادی از جانب دانش‌آموزان و اولیای آنها داشته است.

وی افزود: امسال ۵ استان در مناطق مرزی میزبان نوجوانانی هستند که می‌خواهند از مکتب ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید درس بگیرند و خود را برای میدان‌های جهاد آماده کنند. ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) حرکت خود را آغاز کرد و در این راه ۲۲۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم این راه شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: دنیا بداند این جوانان آماده می‌شوند که این حماسه را ادامه دهند و تا وقتی که بانگ مقدس لا اله‌ الله و محمد رسول‌الله در تمام گیتی طنین‌اندز است، این ملت از پا نخواهد نشست و مبارزه را با ظلم و ستم تا نابودی کامل استکبار و محو صهیونیسم ادامه خواهند داد و انشاءالله همه با هم نماز جماعت را در بیت‌ المقدس اقامه خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار نقدی.
ولی سردارجان یادت باشه مردی که از این حرفها می زد رفته است...بپا به جرم افراطی گری دستگیرت نکنند... الان دیگه صحبت از مرگ بر آمریکا نیست... تازه این دولت،دولت راستگویان هم هست ... هرچی اینا بگن راسته.!
پوراسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم بد نگو تا بد نشنوی،دست از این حرفها بردارید لااقل به رفتار رهبر توجه کنید آیا تا کنون به کسی بی احترامی کرده اند.دیگر دوره این توهین ها گذشته و کمی بایستی عاقلانه سخن گفت و کار را به کاردانش سپرد.