دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

دایی:شکست ازسپاهان را قبول ندارم

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 315756
سرمربی پرسپولیس گفت: دیدار برابر سپاهان را به عنوان یک شکست قبول ندارم و هزار سال دیگر هم اعتقاد دارم ما در آن بازی بازنده نبودیم.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، دایی در نشست خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی افزود: فکر می ‌کنم خیلی راحت می‌ توان نتیجه‌گیری کرد که در بازی قبل چه اتفاقی افتاده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا کارت قرمز میثم حسینی به کارت زرد تبدیل شده است، گفت: این کارت تاثیری در نتیجه‌ بازی ما مقابل سپاهان ندارد و مشکلی را حل نمی ‌کند ،‌ اما با این حال دست ‌شان درد نکند ، با این اقدام حسینی فقط یک بازی را از دست می ‌دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور محسن قهرمانی در فدراسیون فوتبال و ارائه مدارک قضاوتش در دیدار گذشته گفت: فیلم بازی ما مقابل سپاهان به راحتی همه حقایق را نشان می‌دهد، ما مدارکی داریم که می‌تواند به پاک شدن فوتبال ما خیلی کمک کنند.

من همیشه اعتقاد داشتم که باید با آدم متخلف در هر قشری که هست برخورد شود؛ مطمئنا بین مربیان، بازیکنان و مدیران هم آدم متخلف داریم، اما خیلی از افراد به صورت سالم کار می‌کنند که ما باید به دنبال چنین افرادی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *