سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۱

اعتراض شدید دایی به داوری قهرمانی

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 314456
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم داور به ‌آن طرف غش می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: چیز خاصی نمی توانم بگویم . بعد از دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند و این خودش گویای همه چیز است. از دیشب می دانستم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است.
 
وی افزود: اگر قرار بود از دقیقه 2 ،10 نفره شویم ای کاش این را به ما می گفتند زیرا همه برنامه های ما بهم ریخت.
 
دایی تصریح کرد: در دقیقه 2 تمام کارشناسان دیدند که ابتدا شجاع خلیل زاده مرتکب خطا شد اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم می‌شوم هر کاری می‌خواهید بکنید اما می‌دانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد. 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟
 
سرمربی پرسپولیس افزود: امثال من اگر دهان باز کنند همه چیز را می‌گویند. آقای قهرمانی ما خیلی چیزها می‌دانیم اما فردا کمیته انضباطی من را احضار می‌کند. من که شماره حساب رفقایت را نمی‌دانم و رفقایت را نمی‌شناسم. ولی می‌دانم دراین پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جالب اینجاست سپاهانی ها خودشون رو مستحق پیروزی میدونستند .قهرمانی2 پرسپولیس0
معلوم بود اصفهانیا قهرمانی رو خوب ساخته بودند