يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پدر خوانده‌های اصلاحات دیکتاتوری نوین به‌راه انداخته‌اند

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 312929
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که پدر خوانده‌های اصلاحات، دیکتاتوری نوین به‌راه انداخته‌اند و استقلال رأی برای اعضاء قائل نیستند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اقدام اصلاح‌طلبان در اخراج الهه راستگو عضو شورای شهر تهران از حزب اسلامی کار به دلیل رای ندادن به محسن هاشمی در انتخابات شهرداری تهران گفت: برخلاف ادعاهای اصلاح‌طلبان، آنها حرمت آزادی بیان و اندیشه را نگه نداشتند.

وی با بیان اینکه گویا در جبهه اصلاحات افراد نباید استقلال رای داشته باشند، تصریح کرد: برخی افراد در این جریان نوعی پدرخواندگی را حکم‌فرما کرده‌اند تا خودشان همه کاره باشند.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان مصالح حزب خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهند، اظهارات و اقدامات اینچنیی را مایه تاسف دانست.

سلیمی رفتارهای اصلاح‌طلبان در قبال الهه راستگو را نوعی دیکتاتوری نوین دانست و گفت: امروز برخی از اصلاح‌طلبان با پوشش دموکراسی خواهی در این مجموعه حکومت می‌کنند، همان‌هایی که شعار «زنده باد مخالف من» را سر می‌دهند اما حتی یک رای برخلاف خواستشان را برنمی‌تابند.

وی با بیان اینکه تمامیت خواهی در جبهه اصلاح طلبان بیداد می‌کند، تصریح کرد: امروز در جبهه اصلاحات حتی حق رای هم برای اعضا قائل نمی‌شوند که این بسیار اسفبار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *