دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۸
۱۳

آخرین جزئیات حادثه هولناک امروز در میدان شوش

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 307450
یک منبع آگاه از آغاز بازجویی از مردی خبر داد که صبح امروز بعد از مصرف ماده مخدر شیشه، اقدام به کشتن ۲ دختر بچه کرده است.
آخرین جزئیات حادثه هولناک امروز در میدان شوش
به گزارش جهان، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه خونین در میدان شوش تهران گفت: متهم تنها ساعتی پس از وقوع حادثه بازداشت شده است.

وی افزود: این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران و زیر نظر بازپرس رسولی تشکیل شده و در حال حاضر اقدامات اولیه آغاز شده است.

این منبع آگاه ادامه داد: متهم در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی (اداره مبارزه با قتل) قرار داده شده و بازجویی از وی برای مشخص شدن انگیزه و همچنین زوایای پنهان این حادثه در حال انجام است.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در مورد این جنایت هولناک گفت: صبح امروز در میدان شوش و در ساعت ۴:۴۰ دقیقه فردی ۴۵ ساله که به دلیل مصرف ماده روانگردان شیشه دچار جنون شده بود به منزل همسایه خود که صاحبخانه‌اش بوده حمله کرد و در این حالت جنون ۲ دختر بچه ۵ و ۸ ساله را به ضرب چاقو به قتل ‌رساند.

وی ادامه داد: این دو دختر بچه از ناحیه سر، سینه و پهلو به شدت دچار جراحت شده و قبل از رسیدن مأموران اورژانس فوت کردند.

عباسی گفت: همچنین یک زن ۶۳ ساله، یک پسر ۱۴ ساله و دو زن ۳۵ ساله نیز در این خانه توسط معتاد شیشه‌ای مضروب ‌شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: با شنیدن سر و صدای مضروبان، اهالی محله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: مأموران اورژانس سریعاً مضروبان را به بیمارستان سینا منتقل کردند اما برای دستگیری فرد معتاد با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل شد و مأموران پلیس با تیراندازی به پای این فرد معتاد، او را دستگیر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سپیدار
Iran, Islamic Republic of
به کدامین گناه کشته شدن!!!
خدا به بازماندگان این حادثه صبر عنایت کنه ...
وقتش هست که جمله نخ نمای :
معتاد مجرم نیست بلکه بیمار هست ...
را پاک کنیم و با معتادین یا همان مجرمین که هر روز دل مردم را ریش ریش می کنن و داغ بر دل خانواده می گذارن برخورد جدی بشه ...
محمد علی
این جنایتکار باید اعدام شود و امثال انها
سید مرتضی
Iran, Islamic Republic of
اینکه قران کریم می فرماید:
"ولکم فی القصاص حیات یا اولوالالباب"
به همین جهت می باشد.
اگر قصاص و اعدام به موقع و قطعا در همه موارد لازم، انجام بشود، حیات و آرامش در جامعه فراگیر می شود و افراد، از ترس قصاص و اعدام و مرگ، کمتر و شاید هیچ وقت دست به چنین کارهایی نزنند.
عبدالله
مشکل از جایی است که فرهنگ لیبرالیستی که از سالها قبل شروع شد داردبرجامعه سایه می افکند. یکی از از شاخصه های این فرهنگ این است که گفته می شود معتاد مریض است نه مجرم. مریض دنبال مداوای خود هست و لو با قرض و قوله . مریض به دیگران صدمه نمی زند. مریض کسی است که توان هیچ کار خلافی را ندارد . اما معتادی که با چاقو 2 نفر را می کشد و 3نفر را زخمی می کند مریض است ؟!

این شعارها روشنفکرمآبانه به درد کافه تریاها می خورد که این جماعت دورهم جمع شوند و بگویند و بشنوند و خوش باشند! واقعیت جامعه نمی گوید که معتاد مجرم نیست. بله یک پیر مرد یا پیر زن معتاد شاید مصداق این موضوع باشند که از فقر فرهنگی یا ثروت زیاد و نداشتن فرهنگ استفاده صحیح از ثروت معتاد شوند و نیازمند می توانند مصداق بیماری باشند. اما آیا این شرور هم معتاد بیمار است و نه معتاد مجرم؟
Iran, Islamic Republic of
دولت امید و اعتدال چه برنامه ای برای امنیت دارد؟
Iran, Islamic Republic of
برای امنیت مردم که نمیدونم اما برای امنیت آقازاده ها احیانا صدها جلد کتاب آماده اجراست .
به سلامتی. دیگه چه جرم و جنایتی باید تو کشور بشه تا مسئولان بفهمن جامعه دچار مشکلات اجتماعیه
::مسعود::
Iran, Islamic Republic of
دیگه فوقِ فوقش میزنن طرفو اعدام میکنن! آخرش ک چی؟
تا اینجور مسائل ریشه یابی نشه فایده ای نداره.. هر چند مخالف اعدام شدن طرف نیستم!
باز از اون حرفهای روشنفکری با دکترین ماستمالیزاسیون
تو این تفکر همه مقصرن جز خاطی
اگه دختر 5ساله و 8 ساله خودت اینطوری می مردن تا هفت پشت قاتلو از گور بیرون می کشیدی. اونم منهای اعتراضاتی که به نظام می کردی به خاطر عدم برخورد قاطع با این دست مجرمان.
شما بفرما جوانب مختلفشو بررسی کن اما میشه بفرمایید اعدام نشه چی باید بشه؟ حبس ابد؟
عزیزم با رفتارهای "وای مامانم اینا" نمیشه جامعه رو اداره کرد. خشونت و مرحمت دو روی یک سکه اند
::مسعود::
Iran, Islamic Republic of
من کجای این نوشته آوردم که طرف مقصّر نیست؟
دوست عزیز؛ من 21 سالمه،ازدواج نکردم که بخوام دختر پسرِ 5 و 8 ساله داشته باشم..
و در درجه ای هم نیستم که بخوام با اعتراضات خود اصلِ نظام رو زیر سوال ببرم.. مشکل امثال شما اینه که تا یکی از شدّت غصّه داره درد میکشه بلافاصله انگِ ضدّ نظامی بهش میبندید.. عزیز جان من میگم طبقِ قانون هر کاری لازمه بکنن اما چند تیم کارشناسی تشکیل بدن تا مسائل ریشه یابی بشه.. این حرف خیلی براتون سنگینه؟؟! فعلا وظیفه ی من اینه که به تحصیلاتم در دانشگاه برسم..اونایی که اهل فن هستند باید دست به کار بشن..
مهدی
من به نظرات همه احترام میگذارم

اما اصلا به علم روانشناسی اعتقاد ندارم
روان وقتی بیمار میشه که از اخلاقیات دور بشیم و فقط اصالت سود مدل غرب مطرح باشه .
اسلام و قرآن در 1400سال پیش گفته اند
با ذکر خدا دل آرام میگیرد
تیم کارشناسی چیه ؟؟
همه ی قانون هم که درست نیست چون ما آدما وضعش کردیم . امروز درسته و فردا با شرایط نمی خونه پس میشه به درد نخور .
قانون اساسی رو چرا به رای میذارن و تغییرش میدن؟
فقط باید به قرآن و گفته های اهل بیت(ع) توجه کرد
فقط باید عدالت برقرار بشه . به امید آنروز
آقا مسعود درست مي گه
اون ...هایی كه اين مواد مخدر را توليد و وارد مملكت ميكنند بايد مجازات بشن مسئولين دولت بايد اين اشخاص را نابود كنند - حالا فكر ميكنيد چي ميشه يك چند سالي محاكمه طول ميكشه و اون موقع پدر مادر آن طفل معصوم ها سرد ميشن و شايد رضايت هم بدهند - اين ... را فردا بايد اعدام كنند تا شايد يك نفر درس عبرت بگيره
Malaysia
خدائيش خدا رحمت كنه آيت الله خلخالي رو كه چقدر قاطعانه در برخورد با معتادين عمل ميكرد و مانع اين قبيل موارد بود حيف كه ديگه قاضي شرعي در حد ايشون نداريم