پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

پخش پشت صحنه سریال‌های تلویزیونی

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 303611
پس از پخش پشت صحنه مجموع تلویزیونی «پایتخت» از شبکه مستند سیما، این شبکه قصد دارد پشت صحنه مجموعه‌های تلویزیونی دیگری همچون «نابرده رنج»، «دست بالای دست» و «تقاطع» را به روی آنتن ببرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» با حضور کامبیز دیرباز، سام درخشانی، سیاوش طهمورث، میلاد کی مرام، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده در شبکه سه سیما تولید شده است.

این مجموعه که علیرضا بذرافشان کارگردانی و محمود رضایی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند، قصه جوانی به نام اسد را در برهه زمانی سال های اوایل دهه ۶۰ و زمان جنگ ایران و عراق به تصویر می کشد که به دلیل قاچاق کالا به زندان می افتد. در همین زمان پدرش نیز فوت می کند و پس از مرگ وی، دفتر خاطراتش به اسد می رسد و او با خواندن این دفترچه متوجه می شود که در روستایی در نزدیکی شهر پاوه یک گنج خانوادگی پنهان است. از این رو با هدف یافتن گنج از زندان فرار می کند.

«دست بالای دست» نیز نام سریال تلویزیونی است که بهار ۹۱ از شبکه سوم ایران پخش شد. کارگردان این مجموعه محسن یوسفی است. و یوسف تیموری، رضا فیض نوروزی، فتحعلی اویسی، جواد عزتی، بهاره افشاری، مجید مشیری، سمانه پاکدل، زهره مجابی، هایده حائری در آن بازی کرده‌اند و درباره زندگی سیامک و سعید است که در خانه ای در جنوب شهر زندگی می کنند. سیامک آدم کلاهبردار ی است وقصد دارد تا با معرفی کردن خود به عنوان یک جوان تحصیلکرده و پولدار با یک دختر ثروتمند به نام نوشین ازدواج کند.

همچنین مجموعه «تقاطع» ساخته رضا ذاکری نیز برگرفته از زندگی‌ها و اتفاقات واقعی زندگی جوانان و آسیب‌های اجتماعی است. در هر قسمت سعی شده یکی از موضوعاتی که جوانان امروز در تقاطع‌های زندگی‌شان با آن درگیرند با الهام از زندگی‌های واقعی به تصویر کشیده شود.

موضوعاتی نظیر زندگی بعد از طلاق، مهاجرت و حاشیه نشینی، فقر و بیکاری، رفتار پرخطر و زنان خیابانی، عدم تمایل به ازدواج، سقط جنین و ...

مخاطبان می‌توانند پشت صحنه این مجموعه‌ها را به زودی از شبکه مستند ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *