شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

معلم به بخش عمومی منتقل شد

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 299999
علی معلم شاعر و رئیس فرهنگستان هنر، بهبودی خود را به طور نسبی بازیافته و امروز به بخش عمومی بیمارستان مهر منتقل می‌شود.
به گزارش جهان، ویشتاسب نیک منش داماد استاد علی معلم دامغانی درباره وضعیت عمومی فعلی او ۵ روز پس از عارضه مغزی‌اش به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه حالی عمومی استاد معلم روز به روز بهتر می‌شود و دیروز هم یکی از پزشکان معالجش اجازه انتقال او را از آی سی یو به بخش (عمومی) به ما داد.

داماد معلم اضافه کرد: البته هنوز منتظر هستیم چون باید یکی دیگر از پزشکان آقای معلم هم دستور ترخیص او را از بخش مراقبت‌های ویژه بدهد، ولی فکر می‌کنم این کار تا ظهر انجام شود و تا بعدازظهر آقای معلم را به بخش عمومی منتقل خواهیم کرد.

به گفته داماد علی معلم، در چند روز گذشته تعداد زیادی از کارکنان فرهنگستان هنر، دوستان استاد معلم و همچنین چهره‌هایی مانند سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان فارسی و محمدهادی ایازی، معاون شهردار تهران، به عیادت علی معلم رفته‌اند.

علی معلم دامغانی، شاعر مطرح عرصه انقلاب اسلامی شامگاه جمعه گذشته ۲۱ تیرماه دچار عارضه مغزی شد. او متولد ۱۳۳۰ در شهر دامغان است و چهره ماندگار عرصه شعر و ادب فارسی در سال ۱۳۸۰ بوده و در دیماه ۱۳۸۸ از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس فرهنگستان هنر انتخاب و مشغول به کار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *