يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 9 Jun 2024
 
۰

تصویب اعتبارنامه منتخب مردم دماوند

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 299948
اعتبارنامه حمیدرضا مشهدی‌عباسی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شواری اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس، اعتبارنامه حمیدرضا مشهدی‌عباسی منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات میاندوره‌ای مجلس را به تصویب رساندند.

در این جلسه علیرضا سیلمی نماینده مردم محلات و سخنگوی شعبه ۷ بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان طی سخنانی اظهارداشت: اعتبارنامه جناب آقای حمیدرضا مشهدی‌عباسی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز شنبه ۲۳/۴/۹۲ به شعبه ۷ ارجاع شده بود و این اعتبارنامه در جلسه ۲۵ تیرماه مورد رسیدگی قرار گرفت و به اتفاق آراء تایید شد.

پس از این سخنان سخنگوی شعبه ۷، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست صحن علنی پارلمان را برعهده داشت، اعلام کرد که اعتبارنامه آقای حمیدرضا مشهدی‌عباسی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه به تصویب رسید.

نایب رئیس مجلس همچنین برای این نماینده جدید پارلمان آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم بتوانید در مجلس شورای اسلامی موفق بوده و در خدمت مردم و نظام باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *