يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۱

از رای نیاوردن کدخدایی تاسف می‌خورم

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 299246
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از رأی نیاوردن کدخدایی تأسف می‌خورد، گفت: شورای نگهبان از یک عضو باتجربه خود محروم شد.
به گزارش جهان، احمد توکلی در گفت‌وگو با تسنیم با تقدیر از عملکرد ۱۲ساله عباسعلی کدخدایی در شورای نگهبان اظهار داشت: آقای کدخدایی حقوق‌دان مبرز و دارای تجربه گران‌قیمتی در شورای نگهبان است.

وی، عملکرد کدخدایی در شورای نگهبان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از رأی نیاوردن کدخدایی برای پیوستن به شورای نگهبان تأسف می‌خورم.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: آنچه مسلم است، کدخدایی از حقوق‌دانان باتجربه شورای نگهبان بود و این شورا از یک عضو باتجربه خود محروم شد.

توکلی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانی که به‌عنوان حقوقدانان شورای نگهبان از مجلس رأی گرفتند، بتوانند جای کدخدایی را پر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای توکلی! اگر نیت خدمت باشد، در هر پست و مقامی می شود خدمت کرد. ضمنا این کشور حقوقدان باتجربه و متعهد کم ندارد. معضلی که هم اکنون گریبانگیر کشور شده، این نوع نگاه ارتجاعی به پست های کلیدی کشور است. فکر می کنیم هر کس در پستی قرار گرفت تا ابد باید در آن پست بماند و نتیجه این کار سلب فرصت ارائه خدمت از سایر متخصصین و متعهدین است. مثلاً آیا بهتر نیست شما بعد از چندین دوره نمایندگی مجلس، جای خود را به جوانان بدهید تا فرصت انجام خدمت را به دیگران هم داده باشید؟!