سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰
۴

بیکاری در خوزستان بیداد می‌کند

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 283933
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عقب ماندگی‌های موجود در خوزستان گفت: باوجود پتانسیل‌های مطلوب و منابع نفت و گاز اما همچنان بیکاری در خوزستان بیداد می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله محسن حیدری شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی عشایر با موضوع حماسه سیاسی حماسه اقتصادی اظهار کرد: نماد حماسه سیاسی در سال جاری، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.
 
وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه نشست‌ها در راستای بصیرت افزایی به منظور ورود به انتخابات ضروری است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات بیمه‌ کننده نظام در مقابل دشمنان است.
 
حیدری تصریح کرد: هر اندازه آمار شرکت مردم در انتخابات بالاتر رود بیشتر از گذشته دسیسه های دشمنان خنثی خواهد شد.
 
وی بر ضرورت توجه به انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: سرنوشت مملکت بستگی به انتخابات و انتخاب اصلح دارد.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخاب اصلح باید براساس معیارهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب باشد.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید و تلاش جهادگران است، اظهار کرد: باید برای داشتن ایرانی آزاد، مستقل و پیشرفته در برابر تمام جهان ایستاد و از وطن دفاع کرد.
 
حیدری در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات استان اشاره کرد و گفت: خوزستان اگرچه به نمایندگی از ایران تمام هشت سال جنگ تحمیلی را به دوش کشید اما به دلیل سیاست غلط 16 ساله مبنی بر اینکه نباید خوزستان آباد شود، دچار عقب ماندگی شد.
 
وی با بیان اینکه مردم استان با مشکلات فراوانی از جمله بیکاری روبرو هستند، افزود: باوجود تمام پتانسیل‌های موجود در استان خوزستان و صنایع نفت و گاز اما بیکاری جوانان بیداد می کند.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حالی که نفت متعلق به خوزستان است، منصفانه نیست استخدام‌های شرکت نفت از نیروهای خارج از استان صورت گیرد.
 
وی همچنین با انتقاد از برنامه‌ریزی‌ها برای انتقال آب استان خوزستان به دیگر استان‌های کشور گفت: رودخانه‌های کارون، دز و کرخه از ابتدای خلقت در خوزستان جاری شده بودند و براین اساس دسترسی به آب حق طبیعی مردم خوزستان است؛ چرا باید آبادانی مناطق دیگر کشور به بهای خراب کردن خوزستان باشد.
 
حیدری با بیان اینکه خوزستان نیاز به توجه بیشتر برای توسعه و آبادانی دارد، گفت: هر رئیس جمهوری که با رای مردم انتخاب شود باید به خوزستان توجه ویژه ای نشان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
اين آقا گويا توجه ندارند كه نفت ملي است و متعلق به تمام ملت مي باشد .تازه همين سهميه هاي استخدامي كه الان ميدهند به مناطق نفت خيز ،بي عدالتي است.
هادی
مگه بقیه صنایع تو استانهای دیگه مثه تبریز و اصفهان و تهران متعلق به ملت نمی باشند، چرا فقط از همون استانها استخدامی دارند
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسئولین استان خوزستان باید در مقابل بچه های بیکار ما که همه افسرده و متعاد و سرخورده شده اند باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشند.
حمید
خدا خیرت بده آخه با این سهمیه هایی که تو شرکت نفت و گاز برای شما گذاشتن باید شما پاسخگو باشید به ملت نه اونا .