چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۲

'زنده باد بهار' دست‌پخت جریان انحرافی است

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 271571
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت: کارگردان شعار « زنده‌باد بهار» همان جریان انحرافی است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه 22 بهمن امسال به همه نشان داد مردم هنوز از شعارهای اصیل و اولیه انقلاب از جمله «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» فاصله نگرفته‌اند، اظهار داشت: هرچه از طول عمر انقلاب می‌گذرد، مردم با بصیرت‌تر از گذشته بر سر عهد و پیمانی که با انقلاب و نظام بسته‌اند، ایستاده‌اند.  
 
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن قدر شعار اصیل و انقلابی و مطابق با شرایط زمانی و مکانی داریم که دیگر نیازی به بیان برخی شعارهای انحرافی از جمله «زنده باد بهار» نیست.
 
بزرگواری با بیان اینکه در چند سال اخیر توسط جریان فتنه و انحرافی شعارهای جهت‌دار خلق شد، خاطرنشان کرد: جریان فتنه برای تطهیر رژیم صهیونیستی « شعار نه غزه نه لبنان » را ساختند که در نوع خود بهترین خوش‌خدمتی به رژیم فاسد صهیونیستی بود.
 
وی تصریح کرد: البته در برخی از دولت‌ها نیز شعار «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» سر دادند که این هم برخلاف مواضع امام راحل نسبت به این تشکیلات انقلابی بود که برخی مدعیان خط امام در قبال آن سکوت پیشه کردند.
 
نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به سخنان شعارگونه‌ای که طی چند سال اخیر از سوی جریان انحرافی برای منحرف کردن اذهان ساخته و پرداخته شده، اشاره کرد و افزود: گل سرسبد شعارهای آن‌ها، ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام بود که واکنش مردم، شخصیت‌ها، علما و مراجع و متدینین را در پی داشت.
 
وی با تقیبح این‌گونه شعارها و خلق چنین جملاتی، شعار «زنده باد بهار» را دست‌پخت جریان انحرافی دانست و گفت: شکی نیست که کارگردان این سناریو جریان انحرافی است که حنای آن‌ها در جامعه از روز نخست رنگی نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
دست پخت خود آقای احمدی نژاد است وتازه هم نیست شعاری است که در سازمان ملل هم داده شد
شما هم فقط با این حرفا این جریان به قول خودتون انحرافی رو بزرگش میکنین